וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע לחגוג את המצטרפת החדשה לקבוצת אסתי לאודר?

רונית מטיאס

29.11.2017 / 11:41

מנור גינדי פותח, גד שטרן מאתגר, אלי אסף ועזרה שפר שולחים, אורן רווח משיק, רוני אירני ברשת, רות שטרית מוסיקלית. רכילות עסקית

גלאם וגלואו במועדון

דליה ממרוד ואורן רווח. רונית מטיאס,
דליה ממרוד ואורן רווח/רונית מטיאס

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, וערן קראוס, מנכ"ל מותגי קליניק, סמאשבוקס וגלאם גלואו בישראל, השיקו ב"מועדון התיאטרון" ביפו את הרחבת פעילות הקבוצה בתחום מותגי הקוסמטיקה. לקבוצה הצטרף מותג הטיפוח ההוליוודי GLAMGLOW שפותח במקור על מנת לספק מוצרי יופי חיוניים לשימוש מאחורי הקלעים של תעשיות הבידור, המוזיקה וטקסי האופנה ההוליוודיים והפך לאחד ממותגי טיפוח העור הלוהטים ביותר.

רויטל אור אזולאי\ אלי גיספאן, קים אור אזולאי. רונית מטיאס,
רויטל אור אזולאי, אלי גיספאן, קים אור אזולאי/רונית מטיאס

קראוס אמר כי הטרנד המוביל היום בעולם הקוסמטיקה הוא מוצרי טיפוח המעניקים תוצאות מידיות וגלאם-גלואו הוא כזה בדיוק, התוצאות נראות לעין ומדברות בעד עצמן כבר מהשימוש הראשון והוסיף כי בחרו ברשת אפריל כשותפים עסקיים והמותג יימכר בבלעדיות ב-40 סניפי הרשת בפריסה ארצית במחיר זהה למחירן הממוצע בארה"ב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גאלה בפילהרמונית

חנה וגדעון המבורגר. יוסי זליגר,
חנה וגדעון המבורגר/יוסי זליגר

קרן התזמורת הפילהרמונית חגגה אמש ערב גאלה במלון הילטון תל אביב באדיבות מאיה ואהרן ג. פרנקל ומלון הילטון תל אביב בהשתתפות כ-600 ידידי התזמורת הפילהרמונית מהארץ ומהעולם. האירוע החל בקונצרט אינטימי וחד-פעמי עם זמר הבריטון תומס המפסון ששר מהרפרטואר הקלאסי והאמריקני בליווי הפסנתרן וולפרם ריגר ורביעיית כלי קשת מנגני התזמורת הפילהרמונית.

מאיה ואהרון פרנקל וטלי גוטליב. יוסי זליגר,
מאיה ואהרון פרנקל וטלי גוטליב/יוסי זליגר

בתום הקונצרט התקיימה ארוחת-ערב. טלי גוטליב, מנכ"לית קרן התזמורת אמרה כי לאחר חגיגות ה-80, החליטו לנצל את הגאלה לאמירת תודה לתומכים הנאמנים. רוני פורטיס, מנכ"ל מלונות הילטון בישראל אמר כי הוא גאה להיות הבחירה הראשונה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית למעלה מ–52 שנה.

נעמי וחיים הורוביץ ורוני פורטיס. יוסי זליגר,
נעמי וחיים הורוביץ ורוני פורטיס/יוסי זליגר
רותי ומאיר שטרית. יוסי זליגר,
רותי ומאיר שטרית/יוסי זליגר

מותגים ברשת

רוני ויפעת אירני. מקור רני רהב,
רוני ויפעת אירני/מקור רני רהב

יפעת ורוני אירני, מבעלי רשת Factory54 , השיקו במסעדת "בלו-סקי" של השף מאיר אדוני, את אתר האונליין של הקבוצה. יפעת הציגה את האתר המכיל למעלה מ-110 מותגים בינ"ל מובילים לנשים, גברים וילדים ולמעלה מ-5,000 דגמי מעצבים מובילים בעולם עם התחדשות מתמדת של פריטים, משלוחים, החזרות והחלפות חינם עד 24 שעות בכל הארץ.

זו פעם ראשונה שניתנת לרשת חנויות ישראלית המציעה מותגים בינלאומיים מובילים, זכות למכור אונליין, למרות קיומם של אתרי מכירה בינלאומיים. עד סוף 2019 יציעו ברשת Factory54 אתר בינלאומי אחד שיספק שירות לישראל ולכל העולם, ובכך ישלים את מהפכת הE- COMMERCE- בכל מותגי Factory54.

רוני אירני, מייסד ובעלים אירני קורפ, אמר כי השקת אתר האונליין מהווה המשך ישיר ונדבך נוסף ומתבקש לעשייה דינמית ומשתנה לאורך השנים וצמיחת הרשת בארץ בתיאום מלא מול התמורות והטרנדים המשתנים בעולם האופנה הבינלאומי. אירני הבטיח כי עד סוף 2019 תושק החנות האינטרנטית הבינלאומית לעולם, בשירות משלוחים עולמי, עם התמיכה הנדרשת מהמותגים הבינלאומיים.

סך ההשקעה באתרים עומד על כ-14 מיליון שקל כשהיקף השקעה באתר הישראלי עומד על כ-8 מיליון שקל והיקף ההשקעה באתר הבינלאומי כ-6 מיליון שקל.

ישראפוד

אליגן אלימז ישראלה שטיר וגיל שטיר. מקור רני רהב,
אליגן אלימז, ישראלה וגיל שטיר/מקור רני רהב

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר לארגון כנסים ותערוכות, ובנה גיל, המנכ"ל, פתחו את אירועי שבוע המזון והמשקה 2017 עם חידושים קולינריים מחו"ל. האירוע מתקיים זו השנה ה-34 ברציפות, כשהשנה הוא נערך בסימן השינויים העוברים על ענף המזון בעקבות חוק המזון הפותח את השוק על מגוון מוצרים לתחרות מחו"ל וסימון המוצרים והדגש על הערכים התזונתיים.

הקמעונאים

גדי שטרן תותי פיינר , ניצן ישראלי והראל ויזל. מורג ביטן,
גדי שטרן, תותי פיינר, ניצן ישראלי, הראל ויזל/מורג ביטן

הנהלת "מול החוף וילג'" ערכה על כביש החוף בכניסה לחדרה ערב לקמעונאים שהופתעו לגלות שבניית המתחם מקדימה את התחזיות. גד שטרן, מנכ"ל מתחם הבילוי והקניות, אתגר את השוכרים במתחם והבטיח חודש שכירות חינם למי שיפתח את החנות עד ה-13 במרץ - הטבה שמשמעותה חיסכון של עשרות אלפי שקלים. "מי שייפתח ב-14 במרץ, נודה לו אך נשלח לו חשבונית".

המתחם, שמאוכלס כבר במלואו, נבנה בשנה האחרונה על-ידי חברת אמירי גן בהשקעה של מאות מילוני שקלים בניצוחו של האדריכל אבנר ישר ויועסקו בו כ-1,400 איש.

בחוגגים: יעקב הלפרין, מבעלי אופטיקה הלפרין, ג'וי שובל, מבעלי גוטקס, רביב ברוקמאייר, מנכ"ל גולף, איתן יוחננוף, אריה שיבר וסרג' דרעי (רנואר), אמיר משה, צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא, עופר חזות, ממניה ג'ינס, הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס, דודו פולטרוק, מבעלי רולטיים.

ז'ה טאם רונית

רבין גנזי, אבנר ישר, אבי לוי. יח"צ,
רז'ין גנזי, אבנר ישר, אבי לוי/יח"צ

ביום בו רונית אלקבץ, שחקנית ובימאית, הייתה אמורה לחגוג יום הולדת 53, נפתחה במוזיאון העיצוב חולון התערוכה "ז'ה טם, רונית אלקבץ", שבה אוסף שמלות חלקי של אלקבץ, נעליים, תכשיטים ופריטים שאהבה, המציגים את העוצמה באישיותה של השחקנית, לצד הדרמה ואהבתה את החיים. אוסף הבגדים המרהיב שהותירה אחריה אלקבץ, נותן הצצה למי שהפכה לאייקון אופנה.

עושים שוק

אלי אסף ועזרה שפר. רונית מטיאס,
אלי אסף ועזרה שפר/רונית מטיאס

אלי אסף ועזרה שפר השיקו ב"וופל בר" שבגבעת שמואל, שירות משלוחים חדש וחינמי בגוש דן, ואתר אינטרנט חדש ל"שוק הרצל" - רשת ירקות ופירות מהמובילות בגוש דן, המונה כ-10 סניפים בגוש דן (תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים). אסף ושפר סיפרו כי החלו את דרכם בחנות בשוק הרצל ברמת גן ומכאן השם "שוק הרצל".

בשנתיים האחרונות הרשת התרחבה באופן משמעותי והפכה לשחקן מרכזי ומוביל בשוק הפירות והירקות בכל גוש דן. בחודש הבא יפתח סניף נוסף בפתח תקווה. אסף ושפר גילו כי החולשה שלהם היא תותים.

יופי של תרומה

חיים זר , איבונה קרוגליאק , רון לנדאו. איציק בירן,
חיים זר, איבונה קרוגליאק, רון לנדאו/איציק בירן

רון לנדאו, מנכ"ל ובעלים GIGI מעבדות, תרם מוצרים לבוגרי קבוצת הריצה NRSPIRIT, שהשתתפו במרתון המדברי באילת. קבוצה השמה דגש על החוויה הפיזית והמנטלית של הריצה, ומנותבת למקומות נוספים בחיי היום יום ומשדרגת גם בהם את התוצאות.

עיר העיצוב

עדי ומוני דנון. וואווי P10,
עדי ומוני דנון/וואווי P10

האחים עדי ומוני דנון, מבעלי פלדינוקס - יבואנית פריטי נוי לבית, השיקו את אולם התצוגה החדש של החברה באיירפורט סיטי. המשרדים ואולם התצוגה עברו לנכס חדש שבנו בהשקעה של 40 מיליון שקל החולש על 5,000 מ"ר ומחולק ל-3 מפלסים, אולם תצוגה ומתחם אריזה והפצה. פלדינוקס הוקמה ב-1973 כחברת ייבוא על ידי משפחת דנון ומנוהלת כיום על ידי האחים דנון.

פלדינוקס נחשבת לחברה מהגדולות בישראל בתחום ייבוא פרטי נוי לבית, מתנות, כלי בישול, פרטי יודאיקה וריהוט משלים. החברה מוכרת כ-5,000 מוצרים ל-500 חנויות בתחום עיצוב הבית ברחבי הארץ. השניים הציגו את הקולקציות והטרנדים ל-2018 עם מותגים בינלאומיים כמו: Pip studio, Novel collection, בוהמיה קריסטל, Cooka וקוצ'ינה מיה.

נובורישים

לי ולורן אלון, איתי תורג'מן, תמי אלון. רונית מטיאס,
לי ולורן אלון, איתי תורג'מן, תמי אלון/רונית מטיאס

מנור גינדי התיצב בפתיחת חנות הקונספט החדשה למותג nouveaurich dog שפתח מעצב האופנה מעוז דהאן בקניון גינדי TLV. המוזמנים נהנו ממתחם מעוצב, עם ארוחת בוקר, בר משקאות, מיצג אופנה והופעות.

יניב קסטרו, יובל בראון, מעוז דהאן. רונית מטיאס,
יניב קסטרו, יובל בראון, מעוז דהאן/רונית מטיאס

במשיקים: יובל בראון, מבעלי סקוני בישראל שהשיק שיתוף פעולה עם דהאן; יניב קסטרו, מנהל המכירות; תמי אלון עם ביתה לי וכלתה לורן.

יובל בראון מנור גינדי ומעוז דהאן. רפי דלויה
יובל בראון, מנור גינדי ומעוז דהאן/רפי דלויה

השראה זוגית

לאה שנירר, ציפי רפאלי, מרינה קבישר ואליאן סטולרו. יח"צ,
לאה שנירר, ציפי רפאלי, מרינה קבישר ואליאן סטולרו/יח"צ

מעצבת האופנה אליאן סטולרו ולאה שנירר, חברו לשיתוף פעולה חד פעמי ב-Inspiration - קולקציית קפסולה לסתיו/ חורף 2017/8 שבה 18 דגמים המשקפים את החיבור בין סטולרו לשנירר. השתיים השיקו את הקולקציה בחנות של סטולרו בתל אביב, וסיפרו כי עיצבו פריטים במראה חזק ובועט לנשים בעלות אמירה אופנתית, המחזקות את האמרה: "יפה בכל גיל". סטולרו הוסיפה כי שנירר נתפסת בעיניה כאישה חזקה, סטייליסטית, בעלת נוכחות מעוררת השראה, והעצמה נשית.

איה אשכנזי, אליאן סטולרו, לאה שנירר. וואוי P10,
איה אשכנזי, אליאן סטולרו, לאה שנירר/וואוי P10

באופנתיות: גל תשובה וחיה אשכנזי. הן נהנו מארוחת בוקר ומיצג של הפריטים.

אופנה קום-איל-פו

סיביל גולדפיינר וטל רוזנפרב. וואווי P10,
סיביל גולדפיינר וטל רוזנפרב/וואווי P10

סיביל גולדפיינר, מנכ"לית ובעלת בית האופנה comme il faut גייסה לשורותיה מעצבת חדשה, צעירה ומבטיחה, בוגרת בית הספר הגבוה לאופנה שנקר. טל רוזנפרב, בוגרת מחלקת עיצוב אופנה, אחראית על הבחירות העיצוביות של המותג והנראות שלו, מבחירת הקונספט שילווה את הקולקציה וכלה בבחירת הבדים והכפתורים. השתיים השיקו את הקולקציה ואת הצטרפותה של רוזנפרב, בתצוגה אינטימית, שמפניה ונישנושים, בבית בנמל בנמל תל-אביב. מלבד בהאנגר 26, בנמל ת"א, תימכר הקולקציה בחנויות הרשת בקניון אביב, בנוה צדק, ברחובות, ברמת השרון, ברעננה ובביתן אהרון.

נדלניסטים באילת

משרד עורכי הדין יהודה רוה ושות' אירח אירוע סגור לכ-50 בכירים בוועידת עיר הנדל"ן באילת. באירוע התייחס עו"ד רוה לצורך הגובר בהקמת תשתיות לעשרות אלפי יחידות דיור הנבנות בימים אלה, וקרא לראשי הערים שנכחו להפסיק לחכות למימון ממשלתי לצורך בניית מבני ציבור ופרויקטים כגון מרכזי ספורט ותרבות, מעונות סטודנטים ורכבות קלות. "דירות זקוקות לתשתיות. שכונות זקוקות לדרכי גישה. ערים זקוקות למבני ציבור ופיתוח סביבתי. אם לממשלה אין כסף - המגזר הפרטי יכול לממן את זה. אל תשבו ותחכו למימון של הממשלה. בסוף היום אתם אלו שחייבים דין וחשבון לתושבים. פנו לסקטור הפרטי שבאמצעות פרויקטי BOT יוכל להשלים את הפרויקטים האלה לא רק בהרבה פחות כסף, אלא ברמה הרבה יותר גבוהה", אמר.

בנו בניינים: שר השיכון והבינוי יואב גלנט; ערן הראל, ראש מנהל הדיור במשרד האוצר; עורכי הדין אורלי קרונמן דגן ויהודה גלט ממשרד רוה; מאיר יצחק הלוי, ראש העיר אילת; יוסי בכר, ראש העיר בת-ים; שמעון לנקרי, ראש העיר עכו; צביקה גנדלמן, ראש העיר חדרה; אלון דוידי, ראש העיר שדרות; ודפנה הרלב, מנכ"לית ובעלים חברת אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully