וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ים תטיס שכרה את שירותי הייעוץ של בנק סוסייטה ג'נרל הצרפתי

אלי דניאל

20.11.2002 / 19:05

השותפים בקבוצה מעוניינים שהבנק יסייע בגיוס הלוואות לשם מימון פרויקט הגז הטבעי; שניים מהשותפים, אבנר ודלק קידוחים, מבקשים לגייס עשרות מיליוני שקלים בבורסה



השותפים בקבוצת ים תטיס - קבוצת דלק , דלק אנרגיה , דלק קידוחים , אבנר חיפושי נפט וחברת Samedan Mediterranean Sea, שכרו לאחרונה את שירותי הייעוץ של בנק Societe Generale הצרפתי בכדי שזה יסייע בגיוס הלוואות לשם מימון פרויקט ההפקה וההולכה הימית של הגז הטבעי, אשר ההשקעה בו נאמדת בכמה מאות מיליוני דולרים. לפי שעה אישרו השותפים בקבוצת ים תטיס תקציב של כ-297 מיליון דולר עבור הפרויקט, ותקציב זה כולל את הקמת צנרת אספקת הגז הטבעי משדה הגז מרי לחוף אשדוד.



בנק Societe Generale נחשב לבנק השלישי בגודלו בצרפת, בה יש לו כ-2,600 סניפים, בנוסף לכ-500 סניפים בשאר העולם.



יצוין כי בימים אלה פועלים חלק מהשותפים בקבוצת ים תטיס לגייס כספים באמצעות הנפקה של יחידות השתתפות בבורסה, וזאת בנוסף למגעים אותם הם מנהלים עם תאגידים בנקאיים בנוגע למימון הפרויקט.



כך למשל, שותפות אבנר מבקשת לגייס עד לתוך חודש ינואר 2003 סך של 14 מיליון דולר, באמצעות הנפקת זכויות, וזאת כחלק מגיוס כולל בהיקף של 20 מיליון דולר. שותפות דלק קידוחים מבקשת לגייס באמצעות הנפקת זכויות עד 100 מיליון שקל, מזה 60-70 מיליון שקל בגיוס מיידי והיתרה באופציות בתום שלושה חודשים מיום הגיוס.



היום נודע כי האסיפה הכללית של בעלי יחידות ההשתתפות בדלק קידוחים דחתה את ההצעה לאשר תשלום הוצאות בסך של עד 60 אלף דולר, לשם התקשרות עם מומחים משפטיים וכלכליים. זאת, לשם קבלת חוות דעתם בנוגע להגדלת היקף הנפקת הזכויות המתוכננת, אשר היקפה המקורי עמד על 60 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully