וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ירום ימונה למנכ"ל חברת הסחר המקוון של עזריאלי - Azrieli.com

4.12.2017 / 15:57

המינוי ממשיך את מגמת חיבור פעילות הסחר הדיגיטלי של הקבוצה לפעילות בקניונים. ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "מינוי מנכ"ל ל-Azrieli.com שמגיע מתחום הקניונים הואו תהליך טבעי"

עופר ירום. יח"צ,
עופר ירום/יח"צ

עופר ירום, סמנכ"ל השיווק של קניוני עזריאלי, יקודם לתפקיד מנכ"ל חברת ה-E-commerce של הקבוצה – Azrieli.com במעבר טבעי שמסמן את החזון של קבוצת עזריאלי.

תחום הסחר המקוון בקבוצת עזריאלי מנוהל תחת ארנון תורן, משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי ומנכ"ל קניוני עזריאלי, ומינוי מנכ"ל ל- Azrieli.com, שמגיע מתחום הקניונים, ממשיך את מגמת חיבור פעילות הסחר הדיגיטלי של הקבוצה לפעילות בקניונים.

אתר Azrieli.com הוקם על בסיס פעילות האי קומרס של ביי 2, אותה רכשה קבוצת עזריאלי מחברת ביי 2 נטוורקס. במסגרת הסכם הרכישה, המשיכה ביי 2 נטוורקס להעניק לקבוצת עזריאלי שירותי ניהול לתקופה מוגדרת, תוך הטמעת פעילות האי קומרס בתוך הקבוצה.

בתחילת חודש נובמבר עלה האתר עם קמפיין השקה ראשון, וכן הושקה קטגוריית האופנה שבה עשרות מותגי אופנה שונים, בניהם רשתות וחנויות שהן שוכרות של קניוני עזריאלי.
הקמפיין הביא לגידול של מאות אחוזים בטראפיק לאתר וברכישות באתר, ולימי מכירות של עשרות אלפי פריטים ביום.

לדברי ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "תחום הסחר הדיגיטלי מתפתח בעולם ובארץ וקבוצת עזריאלי שמה לעצמה למטרה להוביל תחום זה בישראל, וכן לחבר בין הקניונים הפיזיים לבין פעילות הסחר המקוון. מינוי מנכ"ל ל- Azrieli.com אשר מגיע מתחום הקניונים, הינו תהליך טבעי בהמשך לתהליכים המוצלחים שבוצעו מאז הרכישה וכניסתנו לתחום, ויבטיח בין היתר את יצירת הסינרגיה הכוללת של הפעילות בכל האפיקים הקיימים, ובאלה שנייצר בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully