וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה במנהטן: חנות הצעצועים המיתולוגית "שוורץ" נפתחת שוב

דניאל זירי

12.12.2017 / 11:07

החנות, שהוקמה אי שם ב-1862 וב-30 השנים האחרונות הפכה למעוז הילדים בשדרה החמישית פינת סנטרל פארק, נסגרה בקיץ 2015 לאחר שהבעלים, טויס אר אס, נקלעו למשבר. כעת היא חוזרת לרוקפלר סנטר במתכונת מצומצמת - אבל השמחה גדולה

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דניאל זירי במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS) על פתיחתה מחדש של חנות הצעצועים שוורץ במנהטן

בזמן שטרנד הקניות הרשת ממשיך לתפוס תאוצה, וקיומן של החנויות "הפיזיות" נטול בספק - במנהטן נערכים לחג המולד המתקרב עם פתיחתה מחדש של חנות הצעצועים האגדית "שוורץ". החנות (FAO Schwartz), שפעלה משנת 1862 ונסגרה בקיץ 2015, הייתה בבעלות ענקית הצעצועים "טויס אר אס", שנקלעה לחובות כבדים ורק בחודשים האחרונים הגישה בקשה לפשיטת רגל. אולם כעת היא צפויה להיפתח מחדש בסתיו 2018.

"שוורץ" נוסדה בעיר בולטימור תחת השם "בזאר הצעצועים" (Toy Bazaar) על ידי מהגר גרמני בשם פרדריק אוגוסט אוטו שוורץ. עד מהרה נפתחו חנויות נוספות גם בפילדפיה ובבוסטון, וב-30 השנים האחרונות הייתה ממוקמת החנות בלוקיישן המבוקש ביותר בניו יורק - השדרה החמישית פינת סנטרל פארק.

ואולם שכר הדירה הגבוה, לצד הקשיים שאליהם נקלעה הבעלים טויס אר אס, שאף סגרה חנות שלה בטיימס סקוור באותה התקופה, הובילו לסגירת המתחם שכלל 5 קומות של צעצועים. כעת נרכשה החנות על ידי קבוצת 360, שהכריזה על פתיחת החנות ברוקפלר סנטר, לוקיישן מבוקש לא פחות. אמנם היא כבר לא תכלול 5 קומות ותהיה קטנה הרבה יותר, אבל השמחה במנהטן גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully