וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: HP זינקה ב-10% ומשכה את מניות הטכנולוגיה לעליות

דפנה מאור

21.11.2002 / 8:34

עליות של פחות מאחוז נרשמות בחוזים על נאסד"ק 100 ו-S&P 500; יונייטד איירליינס זינקה ב-32% בעקבות הסכם עם איגוד המכונאים



מגמה חיובית נרשמה במניות הטכנולוגיה במסחר לאחר הסגירה, בעקבות דו"ח טוב מהצפוי של HP. בדו"ח רבעוני ראשון לאחר המיזוג עם קומפאק היכתה HP את תחזית הרווח ואיששה את תחזיותיה לרבעון הנוכחי. מנייתה עלתה ב-10%. במסחר בחוזים נרשמות עליות של כחצי אחוז עבור מדד S&P 500 ושל 0.7% עבור מדד נאסד"ק 100.



הצלחה בחטיבת המדפסות של היולט פאקרד, סייעה ליצרנית המחשבים השנייה בגודלה בעולם לעלות על התחזיות. מנייתה של HP קפצה ב-10% לאחר שדיווחה על HP רווח של 721 מיליון דולר או 24 סנט למניה, לפני הוצאות חד פעמיות. התחזיות צפו רווח של 22 סנט בלבד למניה. בתקופה המקבילה, בחישוב תוצאות קומפאק שטרם מוזגה לחברה, רשמה החברה רווח של 8 סנט למניה.



גם בשורת ההכנסות גברה החברה על התחזיות. HP רשמה הכנסה של 18 מיליארד דולר, מול תחזיות להכנסה של 17.3 מיליארד. בתקופה המקבילה הסתכמו ההכנסות ב-18.2 מיליארד דולר.



בעקבות HP נרשמה מגמה חיובית גורפת במניות הטכנולוגיה, ובמניות יצרניות המחשבים בפרט: אינטל עלתה ב-2.6%; טקסס אינסטרומנטס עלתה ב-1.3%; סיסקו הוסיפה 2.2%. מתחרותיה של HP, דל ו-IBM הוסיפו 2% כל אחת. IBM הודיעה אתמול כי הנפיקה אג"ח גלובליות ב-2 מיליארד דולר. השבוע יגיע היקף הגיוסים באג"ח תאגידי ליותר מ-15 מיליארד דולר, בשל הריביות הנמוכות המקטינות את עלות המימון.



יונייטד איירליינס (סימול UAL) זינקה ב-32% לאחר שהגיעה להסכם עם איגוד המכונאים שלה. האיגוד הסכים לקיצוצים של 1.5 מיליארד דולר בעלויות כח אדם בחמש השנים הקרובות. יונייטד פעלה בקדחתנות בשבועות האחרונים להגיע להסכמי קיצוצים עם האיגודים כדי להימנע מפשיטת רגל ולהשיג מענק סיוע ממשלתי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully