וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה באדידס: המטה העולמי פיטר 3 סמנכ"לים בישראל

שני מוזס וענת ביין לייבוביץ

13.12.2017 / 22:44

המהלך נעשה במסגרת שינוי ארגוני שהוכתב לנציגות המקומית מחו"ל השלושה הם סמנכ"לי השיווק והמכירות, ואליהם מתווספת עזיבתו של סמנכ"ל הכספים בתחילת החודש

אדידס פיור בוסט. צילום מסך,
נעל אדידס/צילום מסך

טלטלה באדידס ישראל שמאבדת מהעצמאות שלה: במסגרת שינוי ארגוני שהוכתב לנציגות המקומית מחו"ל, קוצצו שלושה תפקידי סמנכ"ל במפתיע. בשל כך, הודיע מנכ"ל החברה בישראל שלום מוליוב לשלושת הסמנכ"לים על סיום העסקתם בחברה. עזיבת השלושה מתווספת לעזיבה של סמנכ"ל נוסף מוקדם יותר החודש, כך נודע ל"גלובס". מאדידס ישראל לא נמסרה תגובה עד מועד סגירת הגיליון.

השלושה שיעזבו עתה הם סמנכ"לית השיווק קרן נהיר, סמנכ"ל המכירות הקמעונאיות ניר חליווה, וסמנכ"ל המכירות הסיטונאיות שמוליק דוקובסקי. על פי גורם מעורה, "מדובר בעמודי התווך של החברה בישראל". הנימוק למהלך הוא שינוי המבנה של החברה הגלובלית, שתחזק את אחיזתה בפעילות המקומית. הסמנכ"ל שעזב בחודש האחרון הוא סמנכ"ל הכספים מיקי נחמני. רק בשבוע האחרון פורסם כי אדידס העולמית קיימה מכרז לתקציב היח"צ של החברה בישראל, והוא הועבר מידי מאיה קרבט ונירית וייס למשרדו של דני לוי.

הוויתור על סמנכ"לי שיווק, פרסום ומסחר מקומי אומר הרבה על המאמצים שמוכנה החברה לעשות כדי לגעת בצרכן הישראלי. אדידס נחשבת לאחת מחברות הספורט והלייף סטייל הגדולות והמצליחות בעולם ובישראל. הפעילות המקומית שלה החלה לפני כ-14 שנה, כמה שנים לאחר המתחרה הגדולה נייקי, וכיום היא מפעילה כ-50 חנות. בשנה האחרונה השיקה בהשקעה גדולה את חנות הדגל בדיזנגוף סנטר בת"א, התואמת את החנות בניו יורק בעיצובה ובגישתה.

כמו רוב החברות הגלובליות היא פועלת בשיווק ופרסום בשני אופנים: ברמה התדמיתית נוצרים עבור החברה קמפיינים גלובליים שעוברים אדפטציות לשווקים המקומיים, ובמקביל היא מקיימת פעילויות מקומיות שמיועדות לגעת בצרכן המקומי. אדידס משקיעה בפרסום בישראל כ-5-6 מיליון שקל בשנה. כמו כן, בשנים האחרונות אדידס הייתה פעילה מאוד בתחום השיווק המקומי, למשל כנותנת חסות במרוץ תל אביב ובניהול קבוצות ריצה לנשים. פעילויות מסוג זה אפשריות בעיקר עם נציגות מקומית חזקה ויש להניח כי כשיעבור הניהול לחו"ל יהיו בישראל הרבה פחות מהלכים כאלה.

אדידס ישראל החלה לפעול ב-2003 והיא מעסיקה כ-600 עובדים בשטחי מסחר של כ-14 אלף מ"ר. מטה החברה יושב בחולון. מוליוב מחזיק גם ברשת מגה ספורט.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully