וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישה שלישית השנה של נס טכנולוגיות - רכשה את סאפורט הישראלית תמורת מיליון דולר

עודד חרמוני

21.11.2002 / 9:51

סאפורט הוקמה ב-1999 בידי ראלף פיקל וירון עידן ומעסיקה 28 עובדים, אשר על פי תנאי העסקה ישולבו בחטיבת SAP של נס; מכירותיה נאמדות ב-2 מיליון דולר בשנה



חברת המחשוב נס טכנולוגיות רכשה את חברת סאפורט (Sapport) הישראלית תמורת מיליון דולר במזומן. סאפורט מתמחה בהתקנת פתרונות ניהול משאבי הארגון (ERP) המבוססים על תוכנת הניהול של חברת SAP הגרמנית ומכירותיה נאמדות ב-2 מיליון דולר בשנה. החברה הוקמה ב-1999 בידי ראלף פיקל וירון עידן ומעסיקה 28 עובדים, אשר על פי תנאי העסקה ישולבו בחטיבת SAP של נס. פיקל ועידן יצטרפו להנהלת החברה. עם לקוחות סאפורט נמנות החברות פז, סלקום, HP, עלית ושטראוס.



רכישת סאפורט היא עסקת הרכישה השלישית שמבצעת השנה נס טכנולוגיות. בתחילת השנה רכשה את שור טכנולוגיות תמורת מיליון דולר במזומן, ובאחרונה רכשה את חברת APP הצ'כית תמורת 16 מיליון דולר במניות. מנכ"ל נס טכנולוגיות, רביב צולר, אמר כי רכישת סאפורט בוצעה בעיקר בגלל הצוות המקצועי בחברה, שיגדיל את מספר מומחי SAP בנס ל-220. לדבריו, כיום מתקשות חברות שירותים קטנות להתחרות במכרזים גדולים, שכן הלקוחות מעדיפים ספקים גדולים.



צולר הוסיף כי נס מנסה להרחיב פעילותה בתחום SAP. "השימוש במערכות הניהול הארגוניות של SAP נהפך לתקן", אמר. "14 מ-20 החברות הגדולות בישראל משתמשות בהן כפתרון ארגוני וכן חלק ממשרדי הממשלה". נשיא קבוצת הפתרונות הארגוניים ומנהל פעילות SAP בנס, יורם מיכאליס, הוסיף כי בשנה האחרונה חלה בישראל עלייה ניכרת בביקוש לפתרונות ERP לניהול משאבי הארגון. "בתוך שנה חלה צמיחה של 100% במספר רישיונות SAP שמכרנו בארץ, המסתכם כיום בכ-30 אלף רישיונות", אמר. נס טכנולוגיות מעסיקה כיום 2,500 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully