וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הדליק נר ראשון עם ישראלה שטיר?

רונית מטיאס

14.12.2017 / 8:55

ישראלה שטיר מדליקה, אסי שמלצר משיק, אילן לפידות מארח, שמואל שניצר מחלק, משפחת קרסו טועמת. רכילות עסקית

שטיר מדליקה

יורם באומן, תמיר גילת, צביקה בירנבאום. רונית מטיאס,
יורם באומן, תמיר גילת, צביקה בירנבאום/רונית מטיאס

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר, ובעלה, אבי איינשטיין, חגגו בביתם שבסביון הדלקת נר ראשון של חנוכה לבני משפחה וחברים קרובים.

ישראלה שטיר ואביה מרדכי שיפמן. רונית מטיאס,
ישראלה שטיר ואביה מרדכי שיפמן/רונית מטיאס

בתכנית: ארוחת ערב, זמר שהנעים את הזמן וטקס הדלקת נר ראשון על ידי ישראלה ואביה מרדכי שיפמן ששר את מעוז צור.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בני וענת פדני. רונית מטיאס,
בני וענת פדני/רונית מטיאס

בחוגגים: רות וזאב רוטשטיין, נוני ועמוס מלכא, אילן ורינה שביט, ציפי לבני ונפתלי שפיצר, רונית ומוקי שניידמן, אלישבע ורוני מילוא, תמי ויהודה רווה, יפית גרינברג ובני ארד, דליה ומשה ממרוד.

כשארכיטקטורה פוגשת גסטרונומיה

דן פרנס ברק יחזקאלי. שי-לי עוזיאל,
דן פרנס ברק יחזקאלי/שי-לי עוזיאל

זוכרים את הימים בהם הלכתם לשכנה לבקש כוס סוכר? יש מצב שהסיטואציה הזו תחזור. חברת קרסו נדל"ן השיקה ב"בורק"-מסעדת הפופ-אפ של השף ברק יחזקאלי בשכונת פלורנטין, את "או מא מי" - פרויקט המגורים הראשון בישראל לחובבי בישול וקולינריה, שיוקם בקריית אונו. המוזמנים נהנו מארוחת ערב במטבח הפתוח, כשבין לבין שמעו הרצאות מעוררות השראה של יזמים צעירים בתחום האוכל.

שמעון מזרחי ויורם בן חיים. וואווי P10,
שמעון מזרחי ויורם בן חיים/וואווי P10

טעמו והאזינו: משפחת קרסו, יוזמת הפרויקט; דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן; ירון צוברי, סמנכ"ל שיווק קרסו נדל"ן; שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב שהיה נשוי בעבר לבתו של יואל קרסו; יוני גולשטיין, יו"ר הדירקטוריון; שמעון הייבלום, סגן יו"ר הדירקטוריון; עו"ד נעמה שיף ממשרד שוב ושות'; עמיר שלתיאל, יו"ר ומייסד קבוצת אלדר.

מצטיינים ביפן

שמואל שרונה ושי שניצר. מקור דניאלה רייבנבך,
שמואל שרונה ושי שניצר/מקור דניאלה רייבנבך

לשכת המסחר ישראל יפן ערכה באודיטוריום בנק לאומי בתל אביב את האירוע השנתי לציון מצוינות עסקית ושיתוף פעולה מקצועי פורה בין ישראל ליפן.

שמואל שניצר  זאב וייס וטוני לוי. מקור דניאלה רייבנבך,
שמואל שניצר, זאב וייס, טוני לוי/מקור דניאלה רייבנבך

בתכנית: ארוחת ערב יפנית של מסעדת "ניני-האצ'י" והדלקת נר ראשון.

רונן זוהר וטוני לוי. רונית מטיאס,
רונן זוהר וטוני לוי/רונית מטיאס

במדליקים: טוני לוי, איש עסקים ישראלי הפועל 25 שנה ביפן, שהדליק את הנרות; ד"ר עמי אפלבום, המדען הראשי ויו"ר הרשות לחדשנות - מהגופים המרכזיים שעובדים מול החברות היפניות המחפשות חדשנות ופריצת דרך בישראל, בעבר נשיא "קלא טנכור קורפריישן"; עו"ד זאב וייס, יו"ר לשכת המסחר ישראל יפן ויו"ר אגודת הידידות ישראל יפן, שאמר שבמהלך השנה האחרונה חלה עלייה דרמטית בהיקף פעילות החברות הישראליות הפועלות מול יפן והחברות היפניות המגיעות לישראל, עלייה שבאה לידי ביטוי בהשקעות חסרות תקדים של חברות יפניות בישראל ופריצת חברות ישראליות לשוק המבטיח; שמואל שניצר, יו"ר ועדת המצוינות בלשכת המסחר ישראל יפן; רונן זוהר, יו"ר סבון.

יוסי קטריבס, זאב וייס. מקור רייבנבך,
יוסי קטריבס וזאב וייס/מקור רייבנבך

ויוה איטליה

מאיר אדוני פסקוואלה פטי וירון בלום. מקור שלמור,
מאיר אדוני, פסקוואלה פטי, ירון בלום/מקור שלמור

הנהלת דיפלומט, מחברות ההפצה הגדולות בישראל, אירחה באקדמיה של בולטהאופ בתל אביב נציגים מתעשיית המזון האיטלקית שישווקו על ידי החברה החל מ-2018. נציגי דור ההמשך של מפעלי מזון מוכרים באיטליה הגיעו ברכבת אווירית לביקור בן 48 שעות.

נוגה וטל וימן. וואוי P10-,
נוגה וטל וימן/וואוי P10-

במבקרים: אנטוניו רומו - דור שישי למשפחת יצרני פסטה החמישית בגודלה באיטליה; קיארה ארקולה, חברת הנהלה בסקאלה - דור שלישי ליצרנית הממרחים מהמובילות באירופה; פסקוואלה פטי, מנכ"ל קבוצת פטי - דור רביעי ליצרני רטבי עגבניות מטוסקנה; ג'יוזפה מילו, מנכ"ל קבוצת מילו - יצרנית קרקרים מובילה מדרום איטליה. המבקרים הגיעו מלווים בשפים פרטיים של החברות, שבישלו בסדנת בישול ממנה נהנו גם השף מאיר אדוני וג'יאנלואיג'י בנדטי, שגריר אטליה בישראל.

נוסעים ומנהלים

חזי שייב ואסי שמלצר. רפי דלויה
חזי שייב ואסי שמלצר/רפי דלויה

אופל ישראל השיקה ב-EAST בתל אביב את אופל אינסיגניה - רכב המנהלים החדש. אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה אחזקות יבואנית אופל, אמר כי בצי הליסינג מבינים שהיצרן הוא הליבה שעליו אפשר לבנות עסק מצליח לאורך זמן, ומבחינת אופל הם בתחילת עידן חדש והאינסיגניה החדשה היא הסנונית הראשונה בדרך לבאות. חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל סיפר על התנופה של אופל בישראל בשנה האחרונה בה היא עברה תהליך מיתוג מחדש, והמותג זכה לנחשקות שהורגשה בעיקר ברכב המיני.

קול קורא

רונית שבירו ועופר זקס שגריר ישראל באיטליה. יח"צ,
רונית שבירו ועופר זקס/יח"צ

רונית שבירו, מבעלי חברת הנדל"ן שבירו וקניון כפר סבא הירוקה, נאמה בכנס לעידוד שיתוף פעולה מסחרי בין איטליה וישראל במילנו, הציגה את נתוני שטחי המסחר בישראל ואת מפת העסקים והיזמים המנהלים את הקניונים בישראל וקראה לאיטלקים להגיע לישראל ולפתוח רשתות ועסקים. עופר זקס, שגריר ישראל באיטליה הציג נתונים כללים על האוכלוסייה בישראל ועל הרגלי הצריכה והתנהגות הצרכן הישראלי. את הכנס יזמו משרד הכלכלה והמסחר במטרה לעודד יזמים ואנשי עסקים מאיטליה להשקיע במסחר בישראל ולהביא את המותגים האיטלקיים לישראל.

גדול ביפן

בן דור ויפה בן ארי. קיאיצי סאסימה,
בן דור ויפה בן ארי/קיאיצי סאסימה

מכון הייצוא ושגרירות ישראל ביפן ערכו אירוע לקדום יינות ישראליים בשוק היפני. בין היקבים שהשתתפו: יתיר, כרמל, רמת הגולן, אדיר, דלתון, רקנאטי ועוד. ויקטור שונפלד, יינן יקבי רמת הגולן הרצה, אלכס הרוני, בעלי יקב דלתון ערך טעימות, ויעקב בן-דור, מבעלי יקב יתיר, בירך את יפה בן-ארי, שגרירת ישראל ביפן, ונועה אשר, הנספחת הכלכלית, על היוזמה שנועדה לחזק את ייצוא היין הישראלי ליפן והזמין אותן לביקור בחבל יתיר.

אלף אלף

אלי אורית וגל לוי  מושיק גלאמין, ניר ובר לוי. וואווי P10,
אלי אורית וגל לו,י מושיק גלאמין, ניר ובר לוי/וואווי P10

באולם התצוגה של א.א. קרמיקה, נערכה ארוחת בוקר להשקת קולקציות חדשות. מושיק גלאמין הציג את הטרנדים בסימן שילובי גוונים ומשחקי צבעוניות רכה, ואמר שהן משתלבת בסינרגיה מושלמת ומאפשרת ליצור עיצובים חדשניים ומקוריים בכל חדר וחלל. חברת א.א קרמיקה הינה חברת בוטיק משפחתית מהמובילות בתחום הריצוף והחיפוי, אמבטיות, כלים סניטאריים ואקססוריז כבר 27 שנה עם סניפים ברמת גן, כפר סבא ונתניה. החברה חרטה על דגלה ערכי איכות, משפחתיות ויושרה וכהוכחה היא מנוהלת על ידי בני המשפחה. אוהד לוי, מנכ"ל חברת נוטלי, יבואנית בלעדית של מותגי הנס דרואה ופרנקה בישראל, קפץ לברך.

גולן נהרגע , אוהד לוי, גל לוי. וואווי P10א,
גולן נהרדעא, אוהד לוי, גל לוי/וואווי P10א

קן הקוקיה

אליזבתה אוודוקימובה אסתי אקרמן ולורתה טוסקה. אמיר יעקובי,
אליזבתה אוודוקימובה, אסתי אקרמן, לורתה טוסקה/אמיר יעקובי

אסתי ומיקי אקרמן, בעלים משותפים של י. אקרמן, התייצבו בתחרות חצי גמר בקרדי לגאסי 2018 שהתקיימה ב"קן הקוקייה", במהלכה 3 ברמנים זכו בתקציב שיווק בעזרתו יקדמו את הקוקטיילים שלהם בברים, מסעדות וישתפו פעולה בארץ ובעולם. הזוכה ייצג את ישראל בתחרות העולמית במקסיקו ואולי יזכה להיות שגריר בקרדי העולמי.

וכל הכבוד לשר

מירב סקר, אלי כהן יוסי בן דוד צלם מוטי אזולאי. מקור דניאלה רייבנבך,
מירב סקר, אלי כהן, יוסי בן דוד/מקור דניאלה רייבנבך

שר הכלכלה אלי כהן הופיע בפני ראשי רשויות פיתוח בכנס במלון רימונים גלי-כנרת בטבריה והרצה על "כלכלה חזקה - מדינה חזקה". השר אמר שכולנו צריכים לשאוף שמשוואה זו תתקיים וציין כי לראשי הרשויות תפקיד חשוב וביכולתם לגרום לכך שהכלכלה תתחזק ובכך לגרום שהמדינה תהייה חזקה. כהן התייצב ליד פסל ראשו של בן גוריון והצטלם עם ד"ר מירב סקר מנכ"לית המלון והזכיר לכולם מי התחיל את הכל.

אשת הברזל

לירון וייצמן ואילן לפידות. מקור יפה אפרצי,
לירון וייצמן ואילן לפידות/מקור יפה אפרצי

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות, אירח את לירון ויצמן, הפרזנטורית של תוסף הברזל "ספאטון" המשווק בישראל על ידי הקבוצה, ואמר כי מאז השקתו מוביל ספאטון מבית נלסונס האנגלית בקטגוריית תוספי הברזל בישראל ונחשב לתוסף ברזל מהטבע, המכיל מי מעיין עשירים בברזל.

קנאביס לפנים

להבית אקרמן, אורי ושולי רודריג. וואווי P10,
להבית אקרמן, אורי ושולי רודריג/וואווי P10

שולי ואורי רודריג, בעלי חברת SR COSMETICS, השיקו במסעדת "פסטל", את סדרת ה-DMAE החדשה המעושרת בשמן זרעי קנאביס לטיפול טבעי המתאים לכל סוגי העור. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר והרצאות של שולי רודריג, מנכל"ית ובעלים, שסיפרה על תהליך פיתוח הסדרה עליה עמלה שנה וחצי, ועד כמה משפיעים זרעי שמן הקנאביס על תהליך הזדקנות העור. ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור אסתטית, סיפרה על השילוב הנכון בין טיפול רפואי, קוסמטי וטיפול ביתי לתחזוקת העור.

שולי רודריג' דנה גרוצקי ואורי רודריג. אייל חדדי,
שולי רודריג, דנה גרוצקי, אורי רודריג/אייל חדדי

שבוע קודם השיקו השניים את הסדרה במהלך כנס שנתי בנושא NEW AGE BEAUTY, במעמד למעלה מ-300 קוסמטיקאיות בכירות מכל הארץ. דנה גרוצקי, הפרזנטורית של החברה, שיתפה את המוזמנים על החיבור שלה עם קברניטי החברה.

מהונלולו לישראל

אודליה אוחיון  וגלעד ינקלביץ. אילן סימנטוב,
אודליה אוחיון וגלעד ינקלביץ/אילן סימנטוב

גורו הפיטנס גלעד ינקלביץ' המתגורר בהונולולו ומנהל את מרכז "גוף בתנועה" הגיע לביקור בישראל כדי להשתתף בקמפיין למוצר no.7 של חברת תוספי התזונה סולגאר - תוסף תזונה שמסייע בשליטה בגמישות ובתנועה. הקמפיין צולם בפארק המצוק בנתניה ואומרים כי ינקלביץ' מתעתד להעמיק את פעילותו בישראל בתקופה הקרובה.

בקטנה

+ יגאל פסקוביץ, מנכ''ל ''פסקוביץ', חגג במפעל Masfrost שבפולין את השקת קו הייצור החדש של ירקות קפואים ברמת ''פרש פרוזן'' בכשרות למהדרין לשוק המקומי בהשקעה של כ-15 מיליון דולר. Masfrost תייצר עבור "פסקוביץ" כ-15 מוצרי ירקות קפואים.

+ יצרנית המזון מיה יזמה תרומה של 50 אלף מארזי משלוחי מנות ללא גלוטן לעמותת "חיים לאלון" שמטרתה מימון מחקרים ופיתוח תרופות להצלת חייו של אלון שי לוי החולה במחלת ניוון שרירים קשה. עשרות מעובדי החברה השתתפו במבצע אריזת משלוחי המנות שימכרו ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully