וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשואה זנקס: כי"ל צפויה לדווח בשבוע הבא על עלייה של 6% בהכנסותיה הרבעוניות ל-521.7 מיליון דולר

אלי דניאל

21.11.2002 / 11:05

בעקבות ההתייעלות הפנימית - הרווח התפעולי יגדל ל-54 מ' ד' והרווח הנקי יזנק בשיעור חד של 78% ל-29.3 מ' ד'; מותיר המלצת "קנייה";



האנליסט חיים ישראל מבית ההשקעות נשואה זנקס מפרסם היום עדכון להמלצתו למניית כי"ל - עדכון המתבצע לקראת פרסום הדו"חות הכספיים של החברה ביום שני בשבוע הבא. ישראל מותיר למניית החברה המלצת "קנייה" במחיר יעד של 5.7 שקלים - כ-12% מעל מחירה בשוק.



ישראל מעריך כי הכנסותיה של כי"ל יסתכמו ברבעון השלישי של השנה בכ-521.7 מיליון דולר - עלייה של כ-6% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל, וזאת בשל השיפור הצנוע שהיה במגזר הברום ובמגזר הדשנים, המהווה כ-40% ממכירותיה של החברה.



ההכנסות התפעוליות של כי"ל צפויות לצמוח בשיעור של כ-18% ולהגיע ל-54 מיליון דולר, בעקבות צעדי ההתייעלות הפנימית בהם נקטה החברה והעלייה במחירי המכירה. בהתאם, ישראל צופה כי הרווח הנקי של יצרנית הכימיקלים יגדל לכ-29.3 מיליון דולר - 78% יותר מהרווח ברבעון השלישי של שנת 2001.



ישראל מוסיף כי לאור הגידול בביקושים בשוק האמריקאי, המחירים העולמיים של מגזר הדשנים ממשיכים להתייצב: מחירי האשלגן התייצבו ברמה של כ-112.5 דולר לטון ואילו מחירי ה-DAP עלו לכ-165 דולר לטון - 6% יותר מהמחיר ברבעון השני של השנה. להערכת ישראל, במוצרים מבוססי הברום צפויה להירשם מגמה דומה של עלייה במחירים.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully