וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינווסטק סגר את חטיבת הבנקאות להשקעה בישראל

אמיר טייג

21.11.2002 / 14:11

פיטר 3 מ-5 עובדי החטיבה; מהחברה נמסר כי הפעילות תפוצל בין אינווסטק ישראל לאינווסטק USA

ההאטה המשמעותית בתחום הבנקאות להשקעה העולמית לא פסחה על שלוחות בנק אינווסטק העולמי בישראל: ברבעון השני של 2002 סגרה השלוחה את חטיבת הבנקאות להשקעות בישראל - כך נודע ל-TheMarker. מתוך חמשת עובדי החטיבה, שלושה פוטרו ושניים הועברו לתפקידים אחרים במסגרת החברה. עברון אפשטיין, המנהל לשעבר של החטיבה, עבר למשרדי החברה בלונדון, ואנליסטית נוספת עברה לתפקיד במשרדי הנהלה של אינווסטק ישראל.

דובר החברה מסר כי קבוצת אינווסטק תפצל את פעילות הבנקאות להשקעות בישראל בין אינווסטק ישראל לאינווסטק אינק USA (לשעבר PMG). במסגרת זו, גיא קצב ישמש כנציג אינווסטק אינק USA בישראל האחראי על בנקאות ההשקעות הבינלאומית. על פי הודעתו של הדובר, אינווסטק תסגור למעשה את פעילות הבנקאות להשקעה בישראל ותעתיקה לחו"ל. באינווסטק מציינים כי בנושא המחקר והחיתום המקומי לא חל שינוי, ופעילות זו תרוכז בחטיבת ניירות הערך בראשותו של יואל ברגר.

אינווסטק מצטרף למרבית בנקי ההשקעות הזרים אשר סגרו את שלוחותיהם בישראל או צימצמו אותן בצורה חדה במהלך השנה האחרונה. לפני כחודשיים סגר רוברטסון סטיבנס את שלוחתו בישראל, HSBC צימצם את פעילותו משמעותית לפני מספר חודשים, גולדמן סאקס העביר את מרבית עובדיו לחו"ל, וכך גם עשה בנק ההשקעות סלומון סמית ברני.

כל הבנקים הזרים צמצמו משמעותית את מספר החברות הישראליות אותן מסקרים האנליסטים שלהם באופן סדיר. הדבר מעיד כי בנקי ההשקעות הזרים לא רואים עוד בשוק הישראלי פוטציאל עסקות חיתום והנפקה גבוה מספיק, על מנת להחזיק בארץ שלוחות יקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully