וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת שופרסל-ניו פארם קרובה לסיום; גם רמי לוי לוקח חלק

שני מוזס

19.12.2017 / 15:53

רשת רמי לוי צפויה לחתום על שכירת סניף שופרסל בקניון עזריאלי בחיפה - צעד שיכין את הקרקע להשלמת עסקת רכישת ניו פארם על ידי שופרסל

שופרסל דיל. שי מכלוף
שופרסל/שי מכלוף

לאחר דחיות ועיכובים, מסתמן כי היום יוסר המכשול האחרון להשלמת העסקה של שופרסל לרכישת ניו פארם. ל"גלובס" נודע כי הסיבה לעיכוב הייתה נעוצה דווקא במתחרה הגדולה של שופרסל – רשת רמי לוי. לפי דרישת הממונה על ההגבלים העסקיים, אחד התנאים להשלמת העסקה הגדולה היה כי שופרסל תפנה את הסניף שלה בקניון עזריאלי בחיפה. לשם כך קבוצת קניוני עזריאלי נדרשה להכניס אל השטח שוכר חלופי שיפעיל בו סופרמרקט במקום הסניף שהפעילה שופרסל. לאחר מגעים מתקדמים, צפוי לוי לחתום היום על העסקה שתהפוך את הסניף שבקניון חיפה לסניף בבעלותו.

זאת בעוד ששופרסל קיוותה שהסניף האמור יעבור לידי גורם אחר, ולא למתחרה רמי לוי. היום, כך נודע, קניוני עזריאלי בניהולו של ארנון תורן, הגיעה להסכמות עם לוי כי יפתח סניף משלו במקום. שופרסל, כאמור, מחויבת לפנות את הסניף המדובר לפי דרישת הממונה על ההגבלים העסקיים, שהתנתה את קיום עסקת שופרסל-ניו פארם בכך, ובמכירת 9 סניפי רשת הפארם. זאת כחלק מהרכישה של שופרסל את רשת ניו פארם מידי קבוצת המשביר בסכום של 130 מיליון שקל. נזכיר כי בימים אלה דיווחה רשת רמי לוי כי היא נמצאת במגעים לכניסה לשותפות ברשת קופיקס, המחזיקה ב-50% מרשת המרכולים סופר קופיקס, אשר עונה על הצורך של לוי להתרחבות בגזרת הסניפים העירוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully