וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות אמנון דיק וקרדן שוקלות איחוד כוחות ברכישת השליטה ברבוע כחול; עדיין לא הודיעו לקו אופ

אמיר טייג

21.11.2002 / 10:09

גורם מקורב למכרז: הקו אופ לא יתנגד למיזוג; מקבוצת גאון-שמרוק נמסר כי הפרסומים לגבי מיזוג הצעתם עם הצעתה של קבוצת ריבק ליין אינם נכונים



גורם מקורב למכרז המכירה של רבוע כחול מאשר כי הקבוצה בראשות אמנון דיק וקבוצת קרדן , אשר הגישו בקשות נפרדות להתמודד במכרז לרכישת השליטה ברבוע כחול, שוקלות איחוד כוחות.



עד כה, מוסר הגורם, לא הוגשה בקשה לקו אופ למזג בין שתי הבקשות, והוא מעריך כי שתי הקבוצות לא ייתקלו בסירוב. מקבוצת גאון-שמרוק נמסחר כי הפרסומים לגבי מיזוג הצעתם עם הצעת קבוצת ריבק ליין, אינם נכונים.



בשבוע שער נפתח חדר המידע של רבוע כחול, אליו נכנסת כל קבוצה בתורה על מנת לבצע בדיקת נאותות. לכל קבוצה ניתנת גישה מוגבלת של שלושה ימים בלבד לחדר המידע, אשר כולל מידע שאינו ציבורי ומפורט יותר מרמת המידע אותו מספקת החברה למשקיעיה, על פי חוק ניירות ערך. עד כה נכנסו כ-3 קבוצות לחדר המידע. קבוצת גאון, שאינה נמנית בין השלוש, צפויה להיכנס לחדר המידע בתחילת דצמבר.



עד כה ידוע על 8 קבוצות שהגישו בקשות להשתתף במכרז לרכישת רבוע כחול. קבוצת פז ובנק לאומי , קבוצת גאון-שמרוק, גמול וקבוצת דלק , קבוצת קרדן, אמנון דיק בשילוב עם דויטשה בנק, חברת האנרגיה אלון דור, ריבק ליין ואלדן, וקבוצה בראשות מתיו ברונפמן, מפלג אדגר ברונפמן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully