וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החדשות של ערוץ 2 מציעה חוזים משופרים לכתבים

רוני קורן-דינר

21.11.2002 / 16:22

מנכ"ל החברה מנסה לבלום את הנטישה לערוץ 10; בין המשודרגים: רוני דניאל, דני רופ, סלימאן א-שאפעי, איתי אנגל וחיים ריבלין; אבי ברזילי יערוך את אולפן שישי

טרם נרגעו הרוחות בחברת החדשות של ערוץ 2 בעקבות עזיבתה של מיקי חיימוביץ' לערוץ 10: היום נודע כי מלבד לחיימוביץ', רוני דניאל ודני רופ, נעשו פניות מערוץ 10 גם לכתב השטחים סלימאן א-שאפעי, לכתב "אולפן שישי" איתי אנגל ולכתב הבריאות ואיכות הסביבה, חיים ריבלין. כך נודע ל-TheMarker.

קיטל עודכן בפניות ושידרג את חוזי ההעסקה של אותם כתבים על מנת למנוע מהם לעבור. בחברת החדשות סירבו להתייחס לפניות או לחוזי ההעסקה של כתבי החברה. כמו כן, מקורות בכירים בחברה הוסיפו כי קיטל עדיין "זועם והמום" מעזיבתה הפתאומית של חיימוביץ', והוא ינקוט בכל האמצעים החוקיים שלרשותו על מנת למנוע ממנה להגיש את משדר הבחירות לצדו של יעקב אילון (חיימוביץ' מחויבת לשלושה חודשי צינון). היום קיים קיטל ישיבה עם פורום מנכ"לי זכייניות ערוץ 2 בנוגע למחליפתה של חיימוביץ', אולם הוחלט לדחות את ההכרעה בכמה ימים. המועמדת המובילה היא יונית לוי.

בתוך כך החליט היום קיטל למנות לתפקיד עורך "אולפן שישי" את אבי ברזילי, עורך "עובדה" לשעבר ורצועת האקטואליה "בין החדשות" בערוץ 10. ברזילי עמד בראש קבוצת TV3 שהתמודדה על מכרז ערוץ 10, והפסידה בסופו של דבר. ברזילי יתפוס את מקומו של רם לנדס, שעבר לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10. רותם שדות, סגניתו של לנדס ב"אולפן שישי", מילאה את מקומו בשבועות שלאחר עזיבתו, אולם הודיעה בשבוע שעבר כי גם היא עוברת לערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully