וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוסיד ביו-טק תשתף פעולה עם פיורטק האמריקאית במתן שירותי פיתוח עסקי לחברות מתחומי מדעי החיים

צורי דאר

21.11.2002 / 17:34

השירותים יוצעו לחברות ישראליות ואירופיות המחפשות השקעות, שותפויות ולקוחות בשוק האמריקאי



פרוסיד ביו-טק סרויסס (ProSeed Biotech Services), חברת הייעוץ לתחום מדעי החיים מקבוצת חברת האחזקות פרוסיד וקרן פיורטק דיוולפמנט (PureTech Development), העוסקת בהקמה וליווי חברות סטארט אפ, הודיעו היום על הסכם שיתוף פעולה.



דרור בן אשר, מנכ"ל פרוסיד ישראל, אמר ל-TheMarker כי במסגרת ההסכם יציעו פרוסיד ביו-טק ופיורטק לחברות מדעי מישראל ואירופה שירותי פיתוח עסקי עבור חדירה לשוק האמריקאי. בן אשר ציין כי ימנפו את רשת הקשרים העסקיים והנסיון המקצועי שלהם עבור משימות מוגדרות וממוקדות כגון - גיוס משקיעים, שותפים אסטרטגיים וחיבור עם לקוחות פוטנציאליים.



פיור-טק, הממוקמת בבוסטון עוסקת בהקמה, השקעה וליווי של חברות סטארט אפ משלבים מאד מוקדמים. לחברה גם פעילות של שירותי ייעוץ בתחום מדעי החיים הנתנת על ידי מנהלים בכירים מתעשיית התרופות העולמית.



פרוסיד ביו-טק הינה חברה בת של חברת האחזקות הבלגית-ישראלית פרוסיד. החברה מספקת מגוון שירותים עסקיים עבור חברות צעירות מאד בתחום מדעי החיים ואף משקיעה בהן במישרין עד לרמה של כמה מאות אלפי דולרים. החברה מנוהלת על ידי ג'ף לייטון שהיה סגן נשיא בענקית התרופות גלאקסו. לחברת האחזקות פרוסיד אין קשר לקרן ההון סיכון הישראלית הציבורית פרוסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully