וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים להתגרש? אולי כדאי שתתחילו לעבוד בעבודה הזאת

25.12.2017 / 8:28

ניתוח מחקר שהתבצע בארצות הברית ב-2015 מצא באיזה סוגי עבודה יש את אחוזי הגירושים הנמוכים ביותר, כמו גם את העבודות המסוכנות ביותר למערכות יחסים ממוסדות

רויטרס

בסרטון – גירושין נוסח יפן: טקס ניפוץ הטבעת

אחוזי הגירושין בעולם רק עולים ועולים משנה לשנה, ונדמה כאילו מרגע לרגע קשה יותר שלא להיכנס לסטטיסטיקה. כך או כך, מתברר כי ישנם מקצועות עם אחוזי גירושים גבוהים יותר מאחרים, כך על פי ניתוח של מחקר שהתבצע בארצות הברית ב-2015. אז הנה, חברים וחברות, המקצועות בהם נרשמו אחוזי הגירושים הגבוה ביותר:

במקום הראשון... מתכנתי משחקים, עם לא פחות מ-52.9 אחוז. במקום השני - ברמנים, עם 52.7 אחוז. לאחר מכן דיילים עם 50.5 אחוז. בטופ 10 ניתן למצוא גם עובדי טלמרקטינג (49.2 אחוז), ומפעילי מכונות טקסטיל (48.9 אחוז).

עוד בנושא:

ניסה לבגוד עם דוגמנית הלבשה תחתונה - מול אביה של חברתו
"בלי קונדום": אלה המדינות שמעודדות את התושבים לעשות סקס

הסכם גירושין. ShutterStock
באיזה מקצוע הסיכוי הגבוה ביותר שתחתמו על הסכם גירושים?/ShutterStock

ומה לגבי התחתית? כאן נמצאים האקטוארים - האנשים שעוסקים במדע המשתמש בטכניקות מתמטיות, סטטיסטיות וכלכליות לפתרון בעיות כלכליות שבהן משולבים מצבים של אי ודאות - הסיכוי שהם יתגרשו עומד על 17 אחוז בלבד. לאחר מכן ישנם מדעני פיזיקה (19.9 אחוז), מדענים רפואיים (19.6 אחוז), כמרים (19.8 אחוז) ומפתחי תוכנה (20.3 אחוז). אחוזי הגירושין נמוכים גם בקרב רופאי עיניים (20.8), מפיקים (21.3) ומנתחים (21.8).

אחת המסקנות היא שאנשים שמרוויחים משכורת גבוהה יותר מחזיקים בסיכוי גבוה יותר להישאר נשואים. אז קדימה, זה הזמן לבקש העלאה בשכר בעבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • גירושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully