וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות לזאפ: הסתרת המו"מ למכירת החברה - חוסר תום-לב

מיכל רז-חיימוביץ'

27.12.2017 / 13:50

המכתב ששיגר יו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט והייטק, יקי חלוצי, למנכ"ל קבוצת זאפ, אילן צחי, הגיע בעקבות הפרסומים על המו"מ שמנהלת קרן אייפקס למכירת קבוצת אתרי זאפ לאקסל שפרינגר

אילן צחי. צילום: תמר מצפי, גלובס
אילן צחי/גלובס, צילום: תמר מצפי

ההסתדרות פנתה להנהלת קבוצת זאפ, בטענה כי הניסיון להסתיר את המשא-ומתן למכירת החברה מהווה חוסר תום-לב. המכתב ששיגר יו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט והייטק, יקי חלוצי, למנכ"ל קבוצת זאפ, אילן צחי, הגיע בעקבות הפרסומים על המשא-ומתן שמנהלת קרן אייפקס למכירת קבוצת אתרי זאפ לאקסל שפרינגר, כפי שנחשף אמש ב"גלובס".

במכתב מאשים חלוצי את התנהלות החברה בהיעדר תום-לב ובניסיון מכוון להסתיר את הצעד הדרמטי מנציגות העובדים, כאשר המהלך - לפי טענת ההסתדרות - נעשה ללא קיום היוועצות ומשא-ומתן עם נציגות העובדים כמתחייב.

חלוצי הזכיר בפנייתו כי בפגישה האחרונה שהתקיימה בין הצדדים, מנכ"ל זאפ לא ציין "ולו ברמז את רעידת האדמה שהתבשרנו עליה היום בבוקר באמצעות כותרות העיתונים". עוד נכתב בפנייה כי "עצם ההסתרה מהווה חוסר תום-לב בהתנהלות החברה".

חלוצי הדגיש כי למהלך צפוי של שינוי הבעלות יש השלכות מרחיקות לכת על ציבור העובדים, זכויותיהם וביטחונם התעסוקתי, וקרא להנהלת החברה "להיכנס באופן מיידי למשא-ומתן קיבוצי בעניין זה".

במקביל, ועד העובדים בזאפ כינס הבוקר (ד') אספת עובדים בחברה, על-מנת לדון בצעדים הצפויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully