וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! וקל אוטו מקימות פלטפורמת מכירת רכב משותפת

4.1.2018 / 8:39

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה שחתמו החברות הושקה פלטפורמת "רכב חדש" שתאפשר מכירת מגוון כלי רכב חדשים במחירים מוזלים דרך אתר carbay של קל אוטו. "הזדמנות גדולה לקל אוטו להגיע לקהלים ממוקדים בסביבה שקופה ומדידה"

מגרש מכוניות למכירה. ShutterStock
מכוניות למכירה/ShutterStock

קבוצת וואלה! וקל אוטו חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יקדמו פלטפורמה משותפת המציעה בין השאר רכישת כלי רכב מוזלים דרך הרשת. Carbay הוא אתר האינטרנט הראשון למכירת רכב חדש בישראל מקבוצת קל אוטו. בעקבות ההסכם הושקה פלטפורמה חדשה בוואלה! בשם "רכב חדש" המאפשרת מכירת מגוון רחב של כלי רכב חדשים במכירים מוזלים.

וואלה! ו-carbay מאפשרים לראשונה רכישה מלאה של הרכב ישירות מהאתר הכולל שירות מסירה של הרכב עד הבית (מג'יק קאר). באתר ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים בהנחות ענק ממחירי היבואנים ולחסוך עד עשרות אלפי שקלים בקניית רכב 0 ק"מ.

בעתיד יופעל מרקטפלייס שיעניק אפשרות למגוון שירותים נלווים כגון: שירות רכב, ייעוץ מקצועי, מימון, טרייד אין, אחריות, ביטוח, שחלוף, מסירה בבית הלקוח או נסיעת מבחן.

תהליך הרכישה מתבצע באופן מקוון - בהעברה בנקאית, עסקת מימון משתלמת או תשלום מלא בכרטיס אשראי. באתר ניתן למצוא את כל הדגמים הפופולאריים. האתר מציג את כל פרטי הרכב והעסקה בצורה נוחה ושקופה. עסקת הרכישה באתר בטוחה לחלוטין, וכוללת אפשרות ביטול עסקה תוך 2 ימי עסקים, ברכישה מאובטחת על פי תקני האבטחה המחמירים ביותר.

סמנכ"ל בכיר שיווק ומכירות של וואלה!, ערן גוטדנקר, אמר כי "וואלה! מצטרפת למהפכת הדיגיטל בענף הרכב ומנגישה את שוק הרכב לקהל האי קומרס בממשק חדשני ומתקדם. שיתוף הפעולה יאפשר את גידול האקוסיסטם של רכישת רכבים בדיגיטל. זוהי הזדמנות גדולה לקל אוטו להגיע לקהלים ממוקדים בסביבה שקופה ומדידה".

סמנכ"ל המכירות של קל אוטו, רועי נחמיאס, אמר כי "אנו גאים על כניסתו של כח משמעותי כמו ענקית המדיה וואלה! למיזם החדשני. CarBay מובילה מהפכה צרכנית ויצירת סטנדרט חדש של מקצועיות בכל הקשור לקניית רכבים בישראל. פיתחנו מוצר טכנולוגי שמותאם לעולם החדש שבו אנשים קונים באינטרנט במחירים מוזלים בקלות ובנוח ומתאימים את חווית הרכישה לעולם המודרני. האתר מספק פתרונות במודל היברידי המשלב טכנולוגיה דיגיטלית ומענה אנושי ועונה על הצרכים החשובים של הלקוחות: מגוון בכל קטגורית רכבים, נוחות ומחירים אטרקטיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully