וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוונדי דחתה שתי הצעות רכש המשקפות לנכסיה שווי כפול משווי השוק שלה

רונן סרברניק

22.11.2002 / 11:07

ויוונדי דחתה אתמול את הצעתו של מיליארדר הנפט מארווין דייוויס לרכישת נכסי הבידור של החברה בארה"ב במחיר של 20 מיליארד דולר



ענקית המדיה ויוונדי יוניברסל דחתה בחודש האחרון שתי הצעות רכש, אחת לחטיבת הבידור בארה"ב והשנייה לחטיבת הטלפון הצרפתית של החברה. יחדיו, משקפות שתי ההצעות כי נכסי חברת המדיה השנייה בגודלה בעולם שווים יותר מפי 2 משווי השוק.



ויוונדי דחתה אתמול את הצעתו של מיליארדר הנפט מארווין דייוויס לרכישת נכסי הבידור של החברה בארה"ב במחיר של 20 מיליארד דולר. כמו כן, סירבה החברה לקבל את הצעת הרכש שנתנה וודאפון לחטיבת הטלפון הצרפתית של החברה בשווי של 6.8 מיליארד דולר.



ההחלטות משקפות את חוסר נכונותו של מנכ"ל החברה, ז'אן רנה פורטו, למכור נכסים על מנת להקטין את חובות החברה בסך 19 מיליארד דולר, אלא אם הצעות הרכש יהיו גבוהות יותר, אמרו מקורבים לנושא. הצעות הרכש משקפות גם כן כי שווי השוק של ויוונדי, בסך 15 מיליארד דולר, אינו משקף את שוויה האמיתי של החברה.



ויוונדי מחזיקה גם כן בחברת הטלוויזיה בתשלום הגדולה באירופה, גרופ קאנאל פלוס, אשר מוערכת בכ-5 מיליארד דולר, ובחלק מויוונדי אנוויורנמנט, חברת המים וביוב הגדולה בעולם, אשר מוערך בשווי של 3.9 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully