וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות שערים במגזר השבבים; אינפיניון עולה ב-0.4% על אף שמועות שתדווח על הפסד תפעולי לשנה כולה

רונן סרברניק

22.11.2002 / 14:07

חברת הביטוח רויאל סאן אנד אליאנס עולה ב-2.3% לאחר שהודיעה כי תמכור את החברה הבת הגרמנית סקוריטאס במחיר של 90 מיליון דולר



יום המסחר האחרון של השבוע נפתח באירופה במגמה תנודתית על אף עליות שערים חדת אתמול בוול סטריט. כעת עולה ה-FTSE בלונדון ב-0.6%; בפאריס עולה ה-CAC 40 ב-0.8% ובפרנקפורט עולה הדקס ב-1%.



בחזית המקרו: הצמיחה בכלכלת צרפת הואטה ברבעון השלישי ל-0.2% זוהי רמתה הנמוכה ביותר מזה כמעט שנה. רמת השקעות ההון בצרפת ירדה ב-0.8% במקביל לירידה של 0.3% במלאים; מוקדם יותר החודש דיווחו גרמניה ואיטליה על צמיחה של 0.3% בתמ"ג.



יצרניות השבבים רושמות מגמה חיובית בעקבות תחזית חיובית שהתפרסמה אתמול בארה"ב בנוגע לעליה בביקוש לשבבים, ST מיקרואלקטרון עולה ב-0.9%; ASML עולה ב-3%; אינפיניון עולה ב- 0.4% על אף שמועות שהחברה תדווח על הפסד תפעולי לשנה כולה.



חברת השירותים הפיננסיים פורטיס יורדת ב-3% לאחר שדיווחה על הפסד של 1.7 מיליארד יורו ברבעון השלישי, בשל ירידה בשווי תיק השקעותיה. חברת הביטוח רויאל סאן אנד אליאנס עולה ב-2.3% לאחר שהודיעה כי תמכור את החברה הבת הגרמנית סקוריטאס במחיר של 90 מיליון דולר לחברת באלואז השווייצית. באלואז עולה ב-1.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully