וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה עשו בכירי הולמס פלייס בבורסה בת"א

רונית מטיאס

7.1.2018 / 14:00

וגם: את מי אירח אסי שמלצר, כיצד פתחו משה ויעקב גולברי את 2018, למה התרגש ריצ'י האנטר ואיך גייסה סמסונג דוגמנית, מנחה וכדורגלן. סוף השבוע הסוער של אנשי העסקים

תל אביב הונג קונג

אבי זמיר ויעקב גולברי. יונתן בן חיים,
אבי זמיר ויעקב גולברי/יונתן בן חיים

באיחור אופנתי השיקו משה ויעקב גולברי, מבעלי רשת GOLBARY, את פתיחת עונת החורף בסניף הדגל ב-TLV FASHION MALL. הם דאגו לארוחת בוקר, הרמת כוסית לשנה החדשה והרבה שוקולד לשנה מתוקה.

יעקב גולברי, רון קנובלר, אורלי פרנקו גולברי, משה גולברי. רונית מטיאס,
יעקב גולברי, רון קנובלר, אורלי פרנקו גולברי ומשה גולברי/רונית מטיאס

אורלי פרנקו גולברי, מנהלת השיווק, אמרה שאך סמלי הוא שבאחד מימי החורף הקרים ביותר ורגע לפני הסערה הגדולה, GOLBARY משיקה ליין של כ-50 מעילים, ביניהם מעיל שזכה במקום הראשון במבחן עמידות בקור שערכה תוכנית "הערב" בהגשת לוסי אהריש ואודי סגל, מעיל עם חיבור לאוזניה לנייד, מעיל אליו מחוברות ככפות עם חורים בקצות האצבעות לאפשרות חיוג, ומעיל שהפך לבסט סלר אצל הנשים שרוכשות אותו לגברים שלהן.

לאה כלפון, הסטייליסטית הראשית של GOLBARY, ערכה סטיילינג למוזמנות ורק אז משה ויעקב גולברי מיהרו לשדה התעופה לטיסת עסקים להונג קונג, לפקח על ההכנות האחרונות של קולקציית קיץ 2018.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מכונית היופי

חזי שייב , אסי שמלצר,  וויליאם מוט. רפי דלויה
חזי שייב, אסי שמלצר ו-וויליאם מוט/רפי דלויה

כשוויליאם מוט, מנהל התפעול הבינלאומי של אופל, שמע על גמר תחרות היופי Adam top model שנולדה משת"פ בין חברת הרכב אופל ישראל וסוכנות הדוגמנות של אלינור שחר, הוא נדלק וקפץ לביקור בישראל. אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, וחזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל, אירחו את האורח החשוב, ששמע על השקת הקמפיין במהלכו הוכתרה ליהי קרן כדוגמנית הבאה של אלינור שחר שזכתה באופל אדם חדשה - רכב המיני של אופל.

סופר דופר

עופר ירום , רינה טל וורונן שמיר. לנס הפקות,
עופר ירום, רינה טל ורונן שמיר/לנס הפקות

רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה המחזיקה בזיכיון מותג האופנה הבינלאומי SUPERDRY, השיק חנות שנייה למותג בקניון עזריאלי איילון. בחנות פריטי ספורט מעוצבים לנשים ולגברים לצד טרנדים עכשוויים. שמיר חשף שיתופי פעולה ייחודיים של המותג עם כוכבים בינלאומיים כמו מיילי סיירוס, דיוויד בקהאם, טיילור סוויפט ועוד.

באופנתיים: עופר ירום, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת קניוני עזריאלי; אלי רביבו, סמנכ"ל כספים ושרשרת אספקה באלפא קוסמטיקה ורינה טל, מנכ"לית קניון עזריאלי איילון שהתחדשה עם נעלי התעמלות.

שעת כושר

דני בן רעי, ריצי הנטר, קרן שתוי, ג'וזף עליאש. גיא אסייג,
דני בן רעי, ריצי הנטר, קרן שתוי וג'וזף עליאש/גיא אסייג

הנהלת הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ, מקבוצת הולמס פלייס העולמית, פתחה את המסחר בבורסה של תל אביב. מניית הולמס פלייס החלה להיסחר ב-21 בדצמבר 2017, לאחר השלמת הנפקת ראשונית מוצלחת במסגרתה גייסה כ-100 מיליון שקל וביקושי יתר.

מאז רישום החברה למסחר בתל אביב עלתה המנייה בכ-16%. ריצ'י האנטר, יו"ר הולמס פלייס אינטרנשיונל אמר כי הוא גאה על ההנפקה, ובטוח כי בעבודה משותפת עם הנהלת החברה ידעו להוביל את החברה להצלחות ולהשיא ערך למשקיעים.

לוקחים סיכון

ינאי אורון, אדם פישר, אלון סהר, ודניאל קרפ. רפי דלויה
ינאי אורון, אדם פישר, אלון סהר ודניאל קרפ/רפי דלויה

ב-East בתל אביב נערך אירוע תעשיית קרנות ההון סיכון והמשקיעים בהייטק בישראל. עוה"ד דן שמגר ואלון סהר, שותפים במשרד עו"ד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות', הציגו עם בנצי שגב, מנכ"ל חברת המחקר IVC, את דוח האקזיטים IVC-Meitar המסכם ל-2017. במאזינים כ-400 בכירי עולמות קרנות ההון סיכון.

בטופ

מריאנו קרפ ואנה זק. רפי דלויה
מריאנו קרפ ואנה זק/רפי דלויה

מריאנו קרפ, מנכ"ל קבוצת TOPTEN - רשת אביזרי האופנה מהמובילות בישראל; עמית שוק, מנהל הרכש ומהבעלים; אורן בר גיל, סמנכ"ל שיווק קבוצת HOODIES וטל כדורי, מנהלת השיווק של הקבוצה, היו חלק ממי שלא ויתרו על מפגש המעריצים שערכה אנה זק - הפרזנטורית של הרשת, בסניף הרשת בקניון TLV FASHION MALL בתל אביב.

פותחים דלת

שחר חדד, רוסלנה, אלי דנינו וטילטיל. ניר שמיר,
שחר חדד, רוסלנה רודינה, אלי דנינו וטילטיל/ניר שמיר

אלי דנינו, בעל רדווד - חברה לארונות הזזה, ושחר חדד, מבעלי חברת דלתות דרור, השיקו חנות קונספט משותפת במתחם העיצוב M CENTER בסגולה. מזג האוויר החורפי לא עצר ממאות המוזמנים להגיע להשקה ולפגוש במקום את רוסלנה רודינה ולירון אורפלי הידוע בכינויו טילטיל.

מה שבטוח

סוואנג פארק, מוטי קוסובסקי,דומיניק סו וקווין בה. מורג ביטן,
סוואנג פארק, מוטי קוסובסקי, דומיניק סו וקווין בה/מורג ביטן

דומיניק סו, מנהל המכירות העולמי של תאגיד MOVON הדרום קוריאני - מערכת בטיחות לרכב בטכנולוגיה מתקדמת המסייעת במניעת תאונות דרכים, ביקר בישראל בראש משלחת שנפגשה עם מוטי קוסובסקי, סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה ומנהל תחום MOVON ב"א.ד.י מערכות", בעקבות הענקת הזיכיון לחברה לשיווק, הפצה והתקנת מערכות MOVON ב-22 מדינות ברחבי אירופה. קוסובסקי אמר כי במהלך 2018 תשקיע החברה כ-5 מיליון דולר בהקמת מערך השיווק וההפצה של MOVON' ב-6 מדינות באירופה, והצפי הוא כי ב-2018 באירופה יימכרו מערכות בשווי כולל של כ-30 מיליון דולר.

הכוח הנשי

שגית רביבו, רוסלנה רודינה, אבי ואיציק זינו, נלי תגר ויעל גולדמן. מקור ציפי רומנו,
שגית רביבו, רוסלנה רודינה, אבי ואיציק זינו, נלי תגר ויעל גולדמן/מקור ציפי רומנו

ובעוד המשלחת חותמת, אבי זינו מבעלי אדי מערכות לרכב, הזמין נבחרת אימהות להשקת movon– להוכיח כי הטכנולוגיה מסייעת במניעת תאונות דרכים וגם מתריאה קולית מפני שיכחת ילדים ברכב.

תנו לחיות לחיות 1

בת אל ישי וזוהר ישראל. מקור יפה אפרתי,
בת אל ישי וזוהר ישראל/מקור יפה אפרתי

חברת "ביופט" - יצרנית בונזו ולה-קט, מותגי מזון לכלבים ולחתולים, צילמה בבית החולים הווטרינרי "חוות דעת" בבית ברל, שידור מיוחד של סדרת LIVE שעלתה בעמוד הפייסבוק של החברה, כחלק ממהלך חדשני של "ביופט". במהלך הצילומים נערכו ניתוחים והליכים רפואיים מסובכים בכלבים שהגיעו למרפאה, כולל ניתוח לב לגור כלבים, בדיקת CT וביופסיה, וניתוח מוח, בהובלת הצוות הרפואי בראשות זאב גאנץ, מנהל בית החולים.

בת-אל ישי, מנהלת השיווק של ביופט אמרה כי הסדרה נולדה ממחשבה שבעלי החיים הם חלק אינטגרלי מהמשפחה.

תנו לחיות לחיות 2

מרצ'לו אינצ'ליני. מורג ביטן,
מרצ'לו אינצ'ליני/מורג ביטן

מרצ'לו אינצ'ליני, מנכ"ל ובעלים "פרנצ'י נדל"ן", גייס אנשי עסקים למימון קמפיין ארצי על מסכי CTV לעידוד אימוץ כלבים עזובים תחת הסלוגן "מחפשים בית לכלבים. שווי הקמפיין כ-500 אלף שקל והוא חלק מהפעילות של אינצ'ליני למען בעלי חיים. אינצ'ליני חבר לאחרונה לעמותת "חברים לחיים" בראשות גלילה אבן-חן, וסייע לה בשיקום העמותה שנקלעה לקשיים כלכליים. העמותה מקבלת כל כלב נטוש או עזוב ללא תנאי, כי לכל אחד יש אחריות חברתית. אינצ'ליני: "אם כל אחד יעשה מה שהוא יכול בכדי לתרום לקהילה ולתרום לאחר, מציאות חיינו תראה אחרת".

תכשיטים במלון

רוני קהאן וירון ליברמן. נוקיה 8,
רוני קהאן וירון ליברמן/נוקיה 8

רוני קהאן, בעלת מותג תכשיטים RONI KHAN, השיקה במלון נורמן בתל אביב את הקולקציה החדשה של המותג שהקימה על שמה. למותג 6 סניפים ברחבי הארץ.

קהאן שסיימה לאחרונה לימודי משפטים וחשבונאות, החליטה שעם קבלת התואר, היא פונה לתחום ייבוא התכשיטים, במטרה להביא לשוק התכשיטים הישראלי את התכשיטים היפים והנכונים במחיר סביר ולהנגיש אותם לכולן. ירון ליברמן, מנכ"ל המלון קפץ להציץ בקולקציה.

סלפי פרימיום

רונן סלם, גיא זוארץ, נטע אלחמיסטר וגיל בר צבי. דורון ברסקי,
רונן סלם, גיא זוארץ, נטע אלחמיסטר וגיל בר צבי/דורון ברסקי

לרגל השקת מכשירי פרמיום חדשים, גייסה סמסונג ישראל את נטע אלחמיסטר, גיא זוארץ ויוסי בניון כפרזנטורים. רונן סלם, סמנכ"ל שיווק Samsung ישראל, וגיל בר-צבי, מנהל הפרסום, התייצבו על סט צילומי סרטוני הפרסומת שיעדרו לקדם את מכשירי הגלקסי A של המותג הקוראני.

מי הזיז את הגבינה

דויד דן, מנור גינדי ומוחמד סעדי. ערן קליגר,
דיוויד דן, מנור גינדי ומוחמד סעדי/ערן קליגר

מותג עוגות הגבינה האהוב מארה"ב צ'יז קייק פקטורי ממשיך לכבוש יעדים. בסוף השבוע נחנך בגינדי TLV דוכן עוגות של המותג. מוחמד סעדי, מבעלי קפה סעדי TLV ודייויד דן המנכ"ל אירחו במתחם את מנור גינדי, מבעלי קניון גינדי TLV, ואת אבי זמיר, מנכ"ל מתחם גינדי TLV, לסשן טעימות. כעבור שעה נפתח המתחם לקהל הרחב שעמד בתור מופתי, וזכה לקבל עוגה בחינם.

בקטנה

+ סודהסטרים, ענקית הסודה הישראלית, תצלם השבוע קמפיין גלובלי לגיוס עובדים לחברה. לצורך כך פתחה שני סטים: במשרדי מטה החברה באיירפורט סיטי ובמפעל הבינלאומי שלה בעידן הנגב בואכה רהט. את הסרט מוביל מנכ"ל סודהסטרים העולמית, דניאל בירנבאום, לצד איסלנדי ענק בגובה 208 ס"מ - ת'ור ביורנסון המכונה "ההר" מסדרת "משחקי הכס". בקמפיין יככבו גם מאות ניצבים - כולם עובדי החברה.

+ לוואלה! עסקים נודע כי אסף אנגל, מייסד ומנכ"ל הבית האקדמי - זרוע הדיור והנדל"ן של התאחדות הסטודנטים בישראל, התפטר מתפקידו. אנגל ימשיך לכהן בתפקיד עד סוף פברואר השנה וימשיך לשמור על חלקו כבעל מניות בחברה.

+ ביזאבו, חברת הסטארט-אפ הישראלית המפתחת פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, אשר השלימה לאחרונה סבב גיוס בהיקף של 15 מיליון דולר, קוצרת פרסים. החברה זכתה בשני פרסים נחשבים: במקום הראשון, בפעם השנייה ברציפות, בתחרות המצוינות של העמותה לניהול פיתוח וחקר משאבי אנוש; ובמקום הראשון, זו השנה השלישית ברציפות, בתחרות הנחשבת בעולם בטכנולוגיית האירועים "event tech awards" שהתקיימה בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully