וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע להשקת הארנק הדיגיטלי של עליבאבא בישראל?

רונית מטיאס

10.1.2018 / 11:11

דורון ספיר גדול בסין, יפית גרינברג עוזרת לקהילה, דיויד כהן חוגג עם כוכבי מישלין, אדיר מילר מקבל החזר מישראכרט, מייסדי אפליקציית WeDo אומרים איי דו

סינים סינים

רפי בארי, גיא גורדון, אחיה פריד, פרויקה גורדו. יח"צ,
רפי בארי, גיא גורדון, אחיה פריד ופרויקה גורדון/יח"צ

מיליארד סינים לא טועים. לאחר טיסות על הקו ישראל-סין, השיק דורון ספיר, מנכ"ל כאל, באופן רשמי את ALIPAY - בשיתוף פעולה עם ענקית התשלומים הסינית ALIPAY. "בית השמחות" של תל אביב הפך לבית שמחות סיני עם אוכל של קייטרינג של "מחניודה" בטוויסט אסייתי, דקורוציה של מאות פנסים, כובעים וקישוטים סינים להשלמת האווירה.

ALIPAY - הארנק הדיגיטלי מבית עליבאבא, רושם התרחבות למדינות מחוץ לסין, כשישראל נבחרה למדינה הראשונה במזרח התיכון בה יושק הארנק באמצעות חברת האשראי כאל. 90 אלף התיירים הסינים שפוקדים מידי שנה את ישראל יוכלו מעתה להרגיש בבית ולבצע עסקאות ממש כמו בסין.

יגאל ברקת ורמי יהושוע. נוקיה 8,
יגאל ברקת ורמי יהושוע/נוקיה 8

אחיה פריד, סמנכ"ל וראש אגף לקוחות עיסקיים בכאל הנחה את הערב, ונדב אייל הרצה על סין. בחוגגים: וו בין, הנספח הכלכלי של סין בישראל; פרויקה גורדון, נשיא גורדון טורס ובנו גיא גורדון המנכ"לים והשותפים העיסקיים למיזם; רמי יהושע, מבעלי פרסום יהושע; אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות ; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אחיה פריד דורון ספליר. נוקיה 8,
אחיה פריד ודורון ספליר/נוקיה 8

הבלון של רני

ירון ליברמן וסיון פישר חיוני. רונית מטיאס,
ירון ליברמן וסיון פישר חיוני/רונית מטיאס

במלון ה"נורמן" בתל אביב נערך אירוע התרמה לעמותת "המשאלה של רני" - עמותה שהוקמה לפני 5 שנים לזכר רני, שנפטרה בגיל שנה וחצי מתסמונת ליי - מחלה מטבולית מיטוכונדריאלית, ולמען משפחות אחרות עם ילדים החולים במחלות מטבוליות ומחלות גנטיות נדירות. העמותה שמה לה למטרה להקים מרכז לילדים בעל מחלות גנטיות.

עינת אגסי, תמר הראל. נוקיה 8,
עינת אגסי ותמר הראל/נוקיה 8

סיוון פישר חיוני, אמא של רני, השיקה שיתוף פעולה של העמותה ובית התכשיטים "אגס ותמר" שיצרו צמיד ייחודי, שרכישתו תרומה לעמותה. הצמיד יימכר בחנות ובאתר החברה.

פישר חיוני סיפרה כי מדי שנה ביום הולדתה של רני הם נוהגים להפריח בלונים, וכי רני נפרדה מהגוף אבל הלב והנשמה של רני חיים איתה. לפני 3 שנים עומר הגה את הרעיון של הבלון שהוא חוצה לבבות.

ליהי הוד וסיון פישר חיוני. נוקיה 8,
ליהי הוד וסיון פישר חיוני/נוקיה 8

עינת אגסי ותמר הראל, המעצבות של מותג "אגס ותמר", אמרו כי הן הפכו בלון לצמיד וכי יש משהו בעשייה - שכשעושים רוצים להכניס את הנשמה. לכן החליטו השתיים לקחת את הבלון ולהשאיר חוטים בחוץ. משהו בחיבור זה יצר בלון שהוא צמיד וזה ייתן תקווה להורים.

עם עזרה מחברים

יפית גרינברג ולילך סיגן. יח"צ,
יפית גרינברג ולילך סיגן/יח"צ

יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי אינה נחה לרגע. אמש, היא השיקה בחנות סטימצקי בקניון אילון את מדריך מד"א לעזרה ראשונה למבוגרים, תינוקות וילדים, שהוציאו לאור ידידי מד"א בישראל בשיתוף מגן דוד אדום. זו הפעם הראשונה בישראל שיוצא לאור מדריך עזרה ראשונה לציבור הרחב, המספק כלים בסיסים למתן עזרה ראשונה ללא צורך בידע קודם ונחשב לספר מציל חיים וחובה בכל בית.

רינה שביט, יפית גרינברג, רונית אבישר, עתליה שמלצר ודבי מצקין. מקור גלעד תקשורת,
רינה שביט, יפית גרינברג, רונית אבישר, עתליה שמלצר ודבי מצקין/מקור גלעד תקשורת

גיל ויזר, יו"ר אגודת הידידים, סיפר כי המדריך נולד מתוך שאיפה שכל אזרח במדינה, יוכל להגיש עזרה ראשונה וחיונית, ובכך ליצור מערך אזרחי, שיחד עם 30 אלף מתנדבי מד"א, מבטיח רשת תמיכה אזרחית ומקצועית איכותית וטובה עד לבואם של צוותי מד"א להציל חיים. כל ההכנסות מרכישת המדריך יהיו תרומה לרכישת ציוד מציל חיים למתנדבי מד"א.

אורלי אריאל, יפית גרינברג ואלי יפה. יח"צ,
אורלי אריאל, יפית גרינברג ואלי יפה/יח"צ

ערב של כוכבים

פרגוס סטוארט, דיויד כהן, אלפרד יבניסק, פיטר קוהלר, דניאל קורי, גודית והנרי טייק. פביאן קולדורף,
דיויד כהן, אלפרד יבניסק, פיטר קוהלר, דניאל קורי, ג'ודית והנרי טייק/פביאן קולדורף

בעוד הוליווד מתעסקת עם כוכבי קולנוע, דיויד כהן מנכ"ל מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב מתעסק עם כוכבי מישלין. השבוע הזמין למסעדת אוברג'ין כמה מחבריו הטובים להשקת The Taste of Michelin - פרויקט קולינרי לפתיחת 2018.

דיויד כהן, יוסי אברהמי, ארז מלצר, אבי ורטהיים. פביאן קולדורף,
דיויד כהן, יוסי אברהמי, ארז מלצר ואבי ורטהיים/פביאן קולדורף

בשבוע הקרוב יארח אלפרד יבניסק, שף המלון, את שף דניאל קורי עטור כוכב מישלן ממסעדת לוצ'ה שבמלון אינטרקונטיננטל סן פרנסיסקו, שיציג במהלך השבוע תפריט טעימות שישלב מנות דגל מהמסעדה שלו ואת פרשנותו האישית לסצנה הקולינרית המקומית.

דיויד כהן, דניאל קורי ואלפרד יבניסק. פביאן קולדורף,
דיויד כהן, דניאל קורי ואלפרד יבניסק/פביאן קולדורף

בשנה שעברה התארחו 3 שפים עטורי כוכבי מישלן מברלין, מרסיי ואמסטרדם. בכירי רשת אינטרקונטיננטל העולמית הגיעו במיוחד להשקה. ביניהם: פרגוס סטוארט, סגן נשיא חטיבת מלונות יוקרה של רשת IHG באירופה, פיטר קולר, מנהל אזורי אינטרקונטיננטל צפון קליפרוניה ומנכ"ל אינטרקונטיננטל סן פרנסיסקו.

דורון ספיר ודיויד כהן. פביאן קולדורף,
דורון ספיר ודיויד כהן/פביאן קולדורף

בטועמים: דורון ספיר, מנכ"ל כאל; ארז מלצר; משה טרי; יוסי אברהמי; אודי דהן, מנכ"ל UBS ; אבי ורטהיים, יו"ר אלוני חץ; נתן גביש, מנהל פיתוח עסקי חברת Salesforce; אלרועי בוכמן, מייסד ובעלי חברת K Logic.

מתגייסים ומגייסים

אבי גנון ומוטי דותן. מקור שטרית מדיה גרופ,
אבי גנון ומוטי דותן/מקור שטרית מדיה גרופ

אבי גנון, מנכ"ל world ORT, הפועל בכ-40 מדינות ברחבי העולם, ומוטי דותן, יו"ר קדימה מדע ויו"ר מועצה גליל תחתון, נפגשו לקראת האירוח בישראל של נציגים מארה"ב, קנדה, בריטניה, שוויץ, ברזיל, מקסיקו וישראל. "קדימה מדע" - הזרוע המבצעת שלWorld ORT בישראל מתמקדת בקידום החינוך המדעי טכנולוגי לצמצום פערים סוציו-אקונומיים, תוך מיקוד הפעילות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית. הסמינר בנגב ובגליל יערך ברוח זו. הסמינר יעסוק בתכנים מקצועיים של גיוס משאבים תוך היכרות עם פעילות הארגון בישראל.

ערב אדיר

מירב קליפר פרץ, אדיר מילר ורון וקסלר. סיון פרג,
מירב קליפר פרץ, אדיר מילר ורון וקסלר/סיון פרג

בחברת ישראכרט לא שוברים מסורת וגם השנה פינקו לקוחות פרימיום, פרטיים ושותפים עיסקיים, בערב במוזיאון תל אביב שכלל קוקטייל, סיור בתערוכה של לואיז בורג'ואה והופעה של הקומיקאי אדיר מילר.

בעמדת המארחים: איל דשא, יו"ר ישראכרט, וד"ר רון וקסלר, המנכ"ל, שאמר שהם שמחים לחגוג כמו כל שנה. עוד אמר דשא שזו הזדמנות לומר תודה ללקוחות ולשותפים העסקיים ואין כמו להתחיל את השנה האזרחית עם קצת צחוק. מילר שילב בהופעתו אנקדוטות משעשעות על כרטיסי אשראי ואמר שחיכה לרגע הזה הרבה זמן - שישראכרט תוכל להחזיר לו ולו במעט על כל מה שאשתו ביזבזה.

יוצאים לדרך

גדי שבדרון, אור בנון ואיתן פוגל. מקור איילת דובקין,
גדי שבדרון, אור בנון ואיתן פוגל/מקור איילת דובקין

השבוע יצא לדרך קמפיין גיוס עבור Parachute, המיזם החדש של גדי שבדרון, ממייסדי ALLJOBS ואיתן פוגל, לשעבר מנכ"ל חברת הסטרטאפ הבינלאומית אידומו. Parachute היא טכנולוגיה שעוזרת לחברות ליצור את רשת ההפצה היעילה ביותר עבור המוצרים שלהן על ידי זה שהיא מבצעת חלק משמעותי מעבודת מנהלים בצורה יעילה ומהירה. Parachute מחברת את המנהלים עם מפיצים ומשווקים ברמת התאמה גבוהה. שבדרון החליט לגייס את ההשקעה דרך הציבור באמצעות הפלטפורמה להשקעות המונים פיפלביז וחתם השבוע עם אור בנון, מנכ"ל החברה, על קמפיין גיוס בסך של כמיליון שקלים בשלב זה.

יס איי דו

דנה הלפרין ותום הופן. מקור מגי הלפרין,
דנה הלפרין ותום הופן/מקור מגי הלפרין

דנה הלפרין ותום הופן, ממקימי ומבעלי אפליקציית החתונות הפופולרית WeDo, אמרו זה לזוI do לאחר 5 שנות זוגיות ושנתיים של עבודה משותפת על האפליקציה. WeDo נותנת השראה לזוגות העומדים להינשא בכל הקשור לנותני שרות. בחופשה במלון בראשית שבמצפה רמון, הפתיע הופן את הלפרין בהצעת נישואין מרגשת. האפליקציה שסחפה עשרות אלפי זוגות בארץ בטוח תסחוף את המאורסים הטריים.

מגייסים באהבה

צביקה רוזנטל וחיים ביבס. מקור זאביק דרוןר,
צביקה רוזנטל וחיים ביבס/מקור זאביק דרוןר

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין, וחיים ביבס, ראש עיריית מודיעין, נפגשו ביריד "נותנים באהבה" למען הקהילה בקניון עזריאלי בעיר. הקונים נהנו מהפנינג ועמדות לגיוס מתנדבים פוטנציאלים ל-46 ארגונים ועמותות. ביניהם: האגודה למלחמה בסרטן, רוטרי, יד לבנים, האגודה למען החייל ועוד.

בקטנה

+ עדי הימלבלוי ושלום מיכאלשוילי, מבעלי "בייביז בנמל" - חברה בת של רשת מחסני הנמל יפו שבבעלות שימי שרגא, ישבו לפגישה עסקית במסעדת "מסה" וחתמו עם השותפים מחו"ל על זיכיון בלעדי בארץ של מותג התינוקות העולמי המצליח "בל אמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully