וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצוגית נגד תמי 4: "מכרה מוצר פגום ולא הסכימה להחליפו"

3.5.2018 / 17:00

בבקשה לתובענה ייצוגית בהיקף של כ-96 מיליון שקל טוענים התובעים כי לאחר שפנו לחברה בטענה כי סיפקה להם מכשיר פגום, התכחשה האחרונה לפגמים במכשיר ואף סירבה לתקנם ולבטל את ההתקשרות עמה. תמי 4: "נגיב במסגרת הליך משפטי"

תמי 4. אתר רשמי
תמי 4/אתר רשמי

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה בתחילת השבוע בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד חברת תמי 4 שבבעלות שטראוס מים, בהיקף של כ-96 מיליון שקל - כך נודע לוואלה! עסקים. לטענת התובעים, החברה מכרה מוצר פגום ולא הסכימה להחליפו. במסגרת התביעה, שהוגשה על ידי משרד עו"ד יוסי מלצר, נטען כי אחת הבעיות המרכזיות במוצר מסוג "תמי 4 פרימו" הייתה בהתזת מים רותחים.

על פי הבקשה לתובענה ייצוגית, החברה סירבה להחליף את המכשירים הפגומים ולהשיב את התשלומים ששולמו לה. בעקבות זאת דורשים התובעים להשיב לכלל הצרכנים שרכשו מוצר פגום מסוג זה ב-7 השנים האחרונות את כספם, או לחילופין "להחליף את המכשירים הפגומים למכשירים תקינים וחדשים באותה הרמה לפחות ושאינם מסוג פרימו". הסכום או השווי המשוערים של התביעה, כאמור, נאמדים ב-96,570 מיליון שקל.

על פי כתב התביעה, ראשיתה של הפרשה במרץ 2017, אז רכשו התובעים בר מים מסוג תמי 4 פרימו בחלוקה ל-36 תשלומים תמורת סכום כולל של 3,708 שקלים כולל מע"מ. "כבר עם קבלת המכשיר בחודש מרץ 2017, התגלו בעיות של התזת מים במזיגת מים רותחים", נכתב, "יש לציין כי התקלה גורמת להתזת מים רותחים שעלולה לגרום לכוויות וגורמת בפועל ללכלוך השיש (בייחוד כאשר מכינים משקאות קפה)".

כתב התביעה מגולל את ההתקשרות של התובעים עם החברה במשך מספר חודשים, במהלכם הם טוענים כי טכנאי החברה הודה בפניהם שהתקלה במותג מסוג פרימו ידועה, אולם בסיום הבדיקה הבהיר כי המכשיר תקין. עוד טוענים התובעים כי בשיחה עם שירות הלקוחות הבהירו כי לו היו מודעים לתקלה של התזת מים חמים - לא היו רוכשים את המוצר. למרות זאת, נכתב בתביעה כי אף שהחברה מודעת לתקלה - היא לא פרסמה את העובדה שיש פגם במוצר.

שטראוס מים: "לומדים את התביעה, שואפים לחווית שימוש מושלמת"

מחברת שטראוס מים נמסר בתגובה: "קיבלנו את התביעה. אנו לומדים אותה ונגיב במסגרת ההליך המשפטי. אנו שואפים לחוויית שימוש מושלמת ממוצרי החברה ופועלים כל העת לשם השגת יעד זה".

עוד באותו נושא

רכש כרטיס למשחק בחו"ל ב-1,800 שקל - וגילה שהוא עולה 70 אירו

לכתבה המלאה
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully