וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלקינד מרחיב הפעילות באירופה: אלקו ברנדט רכשה מפעל מקררים באיטליה תמורת 20 מיליון יורו

אלי דניאל

24.11.2002 / 9:37

המפעל המצוי ליד העיר ברשיה בצפון איטליה נרכש מכונס הנכסים של חברת Ocean SPA; כושר הייצור של המפעל בו מועסקים כ-750 עובדים - 700 אלף יחידות בשנה



חברת Elco-Brandt הנמצאת בשליטת אלקו החזקות - מחזיקה ב-90% ממניותיה כאשר ביתרת המניות מחזיקה חברת פאגור הספרדית - הודיעה הבוקר על חתימת הסכם עם כונס הנכסים האיטלקי של חברת Ocean SPA ולפיו היא תרכוש את מפעל ייצור המקררים הביתיים של החברה האיטלקית המצוי ב-Verolanuova שממוקם ליד העיר ברשיה (בצפון איטליה), בתמורה ל-20 מיליון יורו. מסכום הרכישה ינוכו הטבות מדינה שונות הנוגעות להעסקת עובדים במפעלים היוצאים מכינוס נכסים.



באלקו מציינים כי המפעל הנרכש מייצר כיום מקררים מסוגים שונים המשווקים באירופה וכושר הייצור שלו הוא כ-700 אלף יחידות בשנה.



ברונו ונדרו, נשיא Elco-Brandt, אמר כי "רכישת המפעל באיטליה מהווה את הצעד הראשון בסדרה של רכישות שמסייעות לElco-Brandt למסד את מעמדה כאחת החברות המובילות בייצור ושיווק של מוצרים לבנים (מקררים, מקפיאים, תנורים) באירופה ולחזק את פעילותה הבינלאומית".



ונדרו הוסיף כי "הרכישה של מפעל מתמחה ויעיל בתחום המקררים תאפשר ל-Elco-Brandt לשפר את כושר התחרות והיתרונות הטכנולוגיים במוצרים בעלי ערך מוסף גבוה. במקביל לרכישה מתבצעת כיום תוכנית השקעות על מנת לאפשר למפעל לייצר קווי מוצר חדשים שיצאו לשוק במהלך הרבעון הראשון של 2003".



בתחילת ינואר השנה רכשה Elco-Brandt מכונס הנכסים בצרפת שבעה מפעלים של חברת Brandt, כך ועתה מצורף למפעלים הללו גם המפעל באיטליה, בו מועסקים כ-750 עובדים. הרכישה החדשה פותרת את החסרון היחסי שהיה לElco-Brandt בתחום המקררים, כחלק ממגוון המוצרים הלבנים שהיא מציעה ללקוחותיה בכל רחבי אירופה.



Elco-Brandt הינה היצרן המוביל בצרפת והחמישי באירופה בתחום המוצרים הלבנים, והיא צפויה לסיים את שנת 2002 עם מחזור מכירות של כ-850 מיליון יורו, מזה כשליש בשווקים בינלאומיים מחוץ לצרפת.



ברבעון השלישי של השנה תרמה Elco-Brandt סך של כ-14.5 מיליון שקל לרווח הנקי של אלקו החזקות, רווח אשר הסתכם בכ-34.2 מיליון שקל. פעילותה של Elco-Brandt הניבה לאלקו החזקות בתשעת החודשים הראשונים של השנה רווח נקי של כ-65.8 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully