וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל מציעה מסלולי השקעה בחו"ל במסגרת תוכניות ביטוח החיים "פרופיל"

TheMarker

24.11.2002 / 10:06

מסלול סולידי – השקעה באג"ח בחו"ל; מסלול מניות – השקעה במניות בחו"ל.



חברת "כלל ביטוח" הוסיפה שלושה מסלולי השקעה חדשים בתכניות ביטוח חיים מסוג "פרופיל": מסלול שקלי המבוסס על השקעות באגרות חוב ופקדונות לא צמודים, ושני מסלולים המבוססים על השקעות בחו"ל ? מסלול חו"ל סולידי המתמחה בהשקעות סולידיות באג"ח הנסחרות בחו"ל ומסלול חו"ל מניות המתמחה בהשקעות במניות. לקוחות חדשים ולקוחות שכבר רכשו את אחת מתוכניות ה"פרופיל", יוכלו לשלב את מסלולי ההשקעה החדשים כחלק מתיק ההשקעה הכולל .



חנה הולצשטיין, המשנה למנכ"ל כלל ביטוח, אמרה כי "ההשקעה בחו"ל הפכה לחלק בלתי נפרד מתיק ההשקעות של ישראלים רבים, ומהווה דרך נוחה, פשוטה וזולה לגיוון תיק ההשקעות המקומי עם שווקים גלובליים שאינם תלויים במצב הגיאופוליטי בארץ. המסלול השקלי נועד להשלים את תמונת אלטרנטיבות ההשקעה בארץ ויצא לאור דרישת לקוחות כלל המעדיפים לבחור באלטרנטיבה שקלית טהורה שאינה צמודה למדד."



שלושת המסלולים החדשים מצטרפים לששת המסלולים שהיו קיימים עד כה בפוליסות "פרופיל": מסלול אג"ח (שמשקיע רק באג"ח ובפקדונות), מסלול מט"ח (שלפחות 85% מנכסיו צמודי מט"ח), מסלול מניות (לפחות 85% מנכסיו מושקעים במניות), ושלושה מסלולים מעורבים (סולידי, מעורב וגמיש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully