וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: לאיזה סרט הגיעה צמרת המוסד?

רונית מטיאס

17.1.2018 / 11:16

וגם: את מי אירחה מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, עם מי הצטלם מנכ"ל סמסונג ישראל, איפה נפגשו עומרי שרון והשף שגב משה ומה השיק השף צחי בוקששתר

מסתור

אפריים הלוי, ציפי לבני, שבתאי שביט, משה אדרי. רונית מטיאס,
אפריים הלוי, ציפי לבני, שבתאי שביט ומשה אדרי/רונית מטיאס

אמש התקיימה בסינמה סיטי גלילות הפרמיירה לסרט "מסתור" - סרטו החדש של הבמאי ערן ריקליס. הסרט מביא את סיפורן של סוכנת מוסד (נטע ריסקין) ומשתפת פעולה לבנונית (השחקנית האיראנית הגולה, גולשיפטה פרהאני) המתגוררות שבועיים בדירת מסתור בהמבורג שבגרמניה. הפרימירה זימנה אליה את צמרת עולם המוסד והפוליטיקה וביניהם: ציפי לבני ונפתלי שפיצר, יונה ודודי ברטל, אפרים הלוי, פנינה ומשה אדרי, מירה ודוד בן בסט, שבתאי שביט.

אהוד ברק, יונה ודודי ברטל, נילי פריאל. רונית מטיאס,
אהוד ברק, יונה ודודי ברטל, נילי פריאל/רונית מטיאס

עינב אדיר ברר, מבעלי המדיקל סנטר- Center TLV Medical שנתנה חסות לאירוע, חילקה למוזמנים שמיכות מפנקות שלא יקפאו באולם. ריקליס פתח, התנצל על כך שהוא בג'ט לג ואמר כי בסרט הזה, כמו בכל סרט, המילה פחד לא קיימת. "אתה צולל לזה ואני מקווה שיביא קהל רב", אמר. ריקליס הודה לחברים, למשפחה ולקולגות ואמר שקיבל המון הודעות על אנשים שחלו בשפעת - כנראה התפרצות מחלה גדולה, מה שלא הפריע לאולם להיות מלא עד אפס מקום. הסרט יעלה לאקרנים ב-25 בינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ר גיל וזיו בילין. רונית מטיאס,
גיל וזיו ביילין/רונית מטיאס
עינב אדיב ברר, נפתלי שפיצר, ציפי לבני, משה אדרי, ערן ריקליס. רונית מטיאס,
עינב אדיב ברר, נפתלי שפיצר, ציפי לבני, משה אדרי וערן ריקליס/רונית מטיאס
שמעון אלקבץ ודוד בן בסט. רפי דלויה
שמעון אלקבץ ודוד בן בסט/רפי דלויה
ערן ריקליס, נטע ריסקין ומשה אדרי. רפי דלויה
ערן ריקליס, נטע ריסקין ומשה אדרי/רפי דלויה
seperator

שם המשחק

תלמה בירו, אבי שומר וסיגלית הורן גלפרין. אבשלום ששוני,
תלמה בירו, אבי שומר וסיגלית הורן גלפרין/אבשלום ששוני

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, אירחה בגני התערוכה בתל אביב את הכנס השנתי של האיגוד שבמרכזו ה-GAME CHANGERS של עולם השיווק, כלומר החידושים והטכנולוגיות שישנו את עולם השיווק. בירו אמרה כי הכנס הוא המשך ישיר למסע שהתחיל בשנה שעברה לעולמות של קדמה, טכנולוגיה, עתידנות ורובוטיקה. בכנס דנו בשאלה איך מובילים חשיבה ניהולית שמשנה את כללי המשחק.

אייל מליס ותלמה בירו. אבשלום ששוני,
אייל מליס ותלמה בירו/אבשלום ששוני

אורי לוין, מייסד WAZE, המליץ להתאהב בבעיה ולא בפתרון וסיפר על הדרך הארוכה שעבר בסטארט אפים השונים בהם הוא שותף. הזוכים בתואר אנשי השנה של האיגוד, היו היוטיוברים שהפכו להיות הכוכבים החדשים והמשפיעים ביותר על בני הנוער בישראל.

בדוברים: ד"ר שמואל חרל"פ, יו"ר קבוצת כלמוביל; אביגיל פוזנר, ראש מחלקת תכנון ואסטרטגיה GOOGLE; קרן אלעזרי, חוקרת סייבר אוניברסיטת תל אביב; אילן שילוח, יו"ר מקאן תל אביב.

seperator

נגישים

ניר חורש,ג'ין יודס ורחל שאול. מקור גלאי,
ניר חורש, ג'ין יודס ורחל שאול/מקור גלאי

בית איזי שפירא, PresenTense וחברת Wix ערכו בנמל תל אביב אירוע "טכנולוגיה בונה עולם נגיש לכולם". לינוי בר-גפן הנחתה, ובוגרי האקסלרטור A3I LEAP סיפרו על תכנית הסקיילינג הראשונה בעולם לסטארט אפים המפתחים טכנולוגיות לאנשים עם מוגבלויות. Wix הציגה את הפלטפורמה המונגשת החדשה שלה המאפשרת בניית אתרי אינטרנט נגישים והנגשת אתרים קיימים.

האירוע בחן כיצד שילוב בין המגזר הציבורי, העסקי והפרטי מוביל לקידום עולם הטכנולוגיה המסייעת בישראל.

בנוכחים: ניר זוהר, נשיא Wix; ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא; רחל שאול, מנכ"לית PresenTense; עו"ד אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים; ניר חורש, מנהל פרויקט הנגישות ב- Wix; עו"ד איתן ישראלי, היועץ המשפטי וחבר הנהלת Wix; אורלי פרידמן-מרטון, סמנכ"לית ייעוץ משפטי, רגולציה ואחריות תאגידית-Microsoft Israel; גיורא ליבנה, ממייסדי Sesame Enable-סמארטפון ללא מגע.

seperator

בלק איז בלק

רותי ורפי סירקיס. באמצעות נוקיה 8,
רותי ורפי סירקיס/באמצעות נוקיה 8

השף צחי בוקששתר, מבעלי רשת בלאק, השיק את תפריט החורף של הרשת בסניף בלאק בסינמה סיטי גלילות. בוקששתר לא פסח על אף שולחן והציג את המנות המיוחדות - ביניהן הבלאק ממבה-המבורגר במשקל של 330 המוגש בלחמנייה שחורה עשויה מחיטה מלאה עשירה בברזל ובאבץ, והמבורגר מקסיקני עם פלפל חלפיניו.

שולי אדרי וצחי בוקששתר. באמצעות נוקיה 8,
שולי אדרי וצחי בוקששתר/באמצעות נוקיה 8

לצידו של בוקששתר אירחה שולי אדרי שבעלה איציק אדרי, מבעלי הרשת ניצח באותה שעה על מסעדת בלאק החדשה בוורשה, פולין.

seperator

בוקר פרימיום

נטע אלחמיסטר, קריין קו, גיא זוארץ ויוסי בניון. אלון גרגו,
נטע אלחמיסטר, קריין קו, גיא זוארץ ויוסי בניון/אלון גרגו

קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל, השיק ב-EAST את מכשירי הפרמיום החדשים. להשקה גויסה נבחרת פרזנטורים שכוללת את נטע אלחמיסטר, גיא זוארץ ויוסי בניון - שהפתיעו כשקפצו להשקה, והוכיחו את יכולות המצלמה המשוכללת של המכשירים כשהצטלמו סלפי עם הנוכחים.

seperator

גיוס נעים

גדי מיקליס ויובל מטלון. מקור שטרן אריאלי,
גדי מיקליס ויובל מטלון/מקור שטרן אריאלי

יובל מטלון, מנכ"ל eBay ישראל הצטלם לסרטון גיוס הקורא ל-100 עובדים בעלי כישורים מתאימים להצטרף לחברה. מטלון מככב בסרטון לצד חלק מעובדיו ומזמין את הציבור להגיש קורות חיים.

seperator

חוגגים שנה

אלי מזרחי , אלון אולמן, אלעד גרגיר וגיא גודס. מקור דדי בן מנחם,
אלי מזרחי, אלון אולמן, אלעד גרגיר וגיא גודס/מקור דדי בן מנחם

ב'מרכז עינב' בגן העיר בתל אביב, חגגו שנה ל- ARCDB- פלטפורמה טכנולוגית שמנהלים גיא גודס, אלעד גרגיר וד"ר אלי מזרחי. הפלטפורמה הוקמה במטרה לייצר קהילה דינמית ואינטנסיבית בשוק מעצבי הפנים, אדריכלים, משפצים ואנשי הבניה, ולייצר להם הזדמנויות עסקיות ולספק להם מידע מקצועי מהימן.

גרגיר חשף נתונים עסקיים מהשנה האחרונה הכוללים מאות עסקאות שנסגרו בזכות הפלטפורמה בהיקף של כ-20 מיליון שקל. כמו כן חשף גרגיר פרסומת חדשה בכיכובו של גודס. אלון אולמן -מומחה לפריצת גבולות והצלחה מעשית היה הקינוח לערב.

seperator

מלונות מעוצבים

אמיר חייק, ליאור רביב, יהל בן נר, אמיר הלוי ורומי גורודסקי. נמרוד אהרונוב,
אמיר חייק, ליאור רביב, יהל בן נר, אמיר הלוי ורומי גורודסקי/נמרוד אהרונוב

רו"ח אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות בישראל, אמר בכנס הבינ"ל לעיצוב בתי מלון כי הוא מבקש לשים יעד חדש של 10 מיליון תיירים בשנה. אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, סיפר שהתיירות נמצאת במומנטום אדיר - אבל אנחנו נמצאים במשבר כי אין מספיק חדרים לביקוש הגבוה. הלוי אמר כי הוא תולה תקוות בתיירים מסין וקרא לבתי המלון להיערך מבחינת שילוט ותפריטים בסינית ולזכור שסינים לא ישנים במיטות נפתחות.

האדריכל אלון ברנוביץ' קרא ליזמים ולמלונאים להעסיק יותר אדריכלים ומעצבים צעירים ולתת להם הזדמנות לפרוץ ולהתפתח מקצועית. ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל קיבל אות הוקרה על הפיתוח המואץ של הרשת וסיפר שעל הפרק 3 פרויקטים מלונאים בתל אביב ובירושלים.

seperator

חגיגות היין

אוון אריילי, אסתי אקרמן, מיקי אקרמן ומארי קורדה. מקור שלמור,
אוון אוריילי, אסתי אקרמן, מיקי אקרמן ומארי קורדה/מקור שלמור

חברת אקרמן, שנכנסה לאחרונה לתחום היין, הציגה בתערוכת היין "סומליה 2018" יינות אמריקאים של מותג טרז'רי ווינס - מתאגידי היין הגדולים בעולם. מארי קורדה, מנהלת מכירות בכירה בתאגיד ואוון אוריילי, מנהל השיווק, הגיעו לתערוכה.

יקב רמת הגולן השיק בתערוכה אפליקציה ראשונה שמסייעת להתמצא בקלות בעולם היין, כולל התאמה לאוכל, סוגים וזנים.

שגב משה ויאיר שפירא. דיויד סילברמן,
שגב משה ויאיר שפירא/דיויד סילברמן
seperator

לונדון כן מחכה לה

ניר מוסקוביץ ברטה בלילתי וליבר בלילתי. מקור זאביק דרור,
ניר מוסקוביץ, ברטה בלילתי וליבר בלילתי/מקור זאביק דרור

המעצבת האשדודית, ברטה בלילתי, הציגה במלון רוזווד לונדון את קולקציית שמלות הכלה והערב לחורף 2018. לונדון היא התחנה הראשונה של ברטה באירופה, משם תנדוד עם הקולקציה לפריז, מילנו ועוד.

ניר מוסקוביץ, מנהל הפעילות הבינלאומית, וליבר בלילתי מנהלת תחום יחסי הציבור בישראל, לא הפקירו אותה, הצטרפו וסגרו עסקאות ייצוא.

seperator

יין בסטודיו

אור נדבך, מיכל אקרמן, אורן סלע,  דן לב. אורי בלך,
אור נדבך , מיכל אקרמן, אורן סלע, דן לב/אורי בלך

אורן סלע, מנהל יקב תבור השיק בסטודיו של צלם האוכל דן לב שני יינות לבנים חדשים בסדרת Single Vineyard: סובניון בלאן וויוניה ואת יין הדגל, "מלכיה" מבציר 2014, שנכלל בשנים האחרונות ברשימת 250 היינות הטובים בעולם של מגזין היין המוביל Wine Spectator. בתכנית: ארוחה וסדנת צילום, אוכל עם לב וטעימת היינות.

seperator

כן להמונים

צבי שיף אלה אלקלעי וגיא רשטיק יוסי מאירי. נתי חדד,
צבי שיף, אלה אלקלעי וגיא רשטיק, יוסי מאירי/נתי חדד

fundit מבית headstart ובית ההשקעות IBI בשיתוף פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי BDO, ערכו במתחם RISE בתל אביב מפגש בנושא "מהפכת השקעות ההמונים". צבי שיף, ראש אשכול פיננסים ב-BDO, הנחה.

השתתפו: ד"ר דן מרום, בכיר בתעשיית גיוס ההמונים שאמר שכשיוסי מאירי, מייסד וראש קבוצת הדסטארט, שאל אותו לגבי השוק הישראלי הוא חשב שמימון המונים לא יתפוס כאן והוא שמח לראות שכן; צפנת מזר-לייסט, מנהלת היחידה למימון עסקים קטנים ובינוניים ברשות ניירות ערך; גיא רשטיק, שותף וראש מחלקת מיסוי תאגידים ב-BDO; אלה אלקלעי, סמנכ"לית פיתוח עסקי בבית ההשקעות IBI; עמוס מאירי, מנכ"ל Colu .

seperator

בקר טוב

עמרי שרון, איציק שניידר, שגב משה. גדעון מרקוביץ,
עמרי שרון, איציק שניידר ושגב משה/גדעון מרקוביץ

מנכ"ל ארגון מגדלי הבקר עומרי שרון ערך במלון דן פנורמה בתל אביב את הכנס השנתי של מועדון הקצבים. מאות בעלי אטליז וקצבים מומחים למדו על תוכניות הענף לשנה הקרובה ונהנו מהרצאת אורח של השף שגב משה.

seperator

אופנה בתיאטרון

עופרי ביטרמן, שרון טל וגל אמיתי. דויד ששון,
עופרי ביטרמן, שרון טל וגל אמיתי/דויד ששון

תיאטרון בית ליסין ובית האופנה משכית בעיצובה של שרון טל, השיקו פרויקט צילומים משותף בסימן 60 שנה למעיל המדבר הראשון. שחקני התיאטרון הצטלמו לבושים במעילים, כשהצילומים יוצגו בעתיד בתערוכה כתרומה למטרה שתיבחר בהמשך.

seperator

בקטנה

רשות ניירות ערך גייסה את מאמן הכדורסל פיני גרשון והשף עומר מילר לטובת הסברה בנושא השקעות לא מפוקחות והשקעה נבונה בשוק ההון. הסרטונים הם חלק מפעילות החינוך הפיננסי של הרשות, במטרה להגביר את מודעות הציבור להתנהלות כלכלית וצרכנית נבונה וזהירות מהונאות כלכליות. הסרטונים הופקו על ידי ליאת יופה מ-Space Cat Storytelling Creative House בשיתוף בן-חורין אלכסנדרוביץ' והם יופצו ברשתות החברתיות.

seperator

בטקס השנתי של מאגר המידע הבינלאומי WARC עבור מהלכים מצטיינים של המותגים המובילים בתחום הפרסום והשיווק, זכה המותג "אריאל" בפרס הברונזה עבור קטגוריית "שילוב ערוצים אפקטיבי" לשנת 2017, עבור הקמפיין "חולצה עוברת" במגזר החרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully