וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד תספק מוצרי דחיסת קול לרשת הסלולרית הקזחית בכ-1.7 מיליון דולר

ערן גבאי

24.11.2002 / 11:36

פתרון ה-CVS של רד יאפשר לרשת הסלולרית להעביר למעלה מ-210 שיחות טלפון במקביל על קו אופטי בודד, ויחסוך לחברה עשרות אלפי דולרים בחודש



GSM Kazakhstan, המפעילה את הרשת הסלולרית הקזחית K'cell, יישמה את פתרון ה-S - Compressed Voice System של רד תקשורת מחשבים במספר אתרים ברחבי המדינה בעסקה המוערכת בכ-1.7 מיליון דולר.



מערכת ה-CVS, הכוללת מרבבים משולבים שפותחו על ידי רד, מספקת דחיסת שיחות טלפון קוליות והעברת נתונים, עד ליחס של 12:1.



אלכס קושניר, מנהל המכירות של רד לאיזור, טוען ששטחה הגדול של קזחסטן והמחסור בתשתיות סיבים אופטיים וכבלים מאלץ את ספקי התקשורת להשתמש בקישורי לוויין יקרים. "ערוץ לוויין בודד של 64 קילו ביט בשנייה עולה עד כ-1,000 דולר בחודש. ערוץ שידור E1 אחד עולה כ-30 אלף דולר. המחירים הגבוהים הללו דחפו את מפעילי רשתות הסלולר, במיוחד כאלה הנמצאות בגדילה, לבחון טכנולוגיות אלטרנטיוויות לניצול רוחב פס יקר".



הפתרון של רד הותקן על נקודות הקישור שבין הלוויין ותחנות הבסיס הסלולריות, ומאפשר להעביר למעלה מ-210 שיחות טלפון במקביל על קו E1 בודד, לעומת 30 שהועברו בעבר - חיסכון של עשרות אלפי דולרים בחודש.



רד תקשורת מחשבים נוסדה ב-1981 ונמצאת מאז בבעלות פרטית. החברה מייצרת ציוד גישה באיכות גבוהה לתחומי תקשורת הנתונים והטלקומוניקציה. בין לקוחות החברה 150 ספקי תקשורת וחברות טלפוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully