וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת גנואה קולור טכנולוג'יס מהרצליה מנהלת מו"מ להסכם אסטרטגי עם פיליפס

בעז בבאי

24.11.2002 / 11:51

D&A: פיליפס מעוניינת לשלב את הטכנולוגיה של גנואה לשיפור איכות הצבע של התמונה, בטלוויזיות בעלות מסך גדול שהיא מפתחת



חברת גנואה קולור טכנולוג'יס (Genoa Color Technologies) מנהלת מו"מ לגבי הסכם אסטרטגי עם חברת פיליפס ההולנדית, יצרנית מוצרי האלקטרוניקה הביתיים הגדולה באירופה. כך מדווחת חברת המידע הטכנולוגי D&A.



פיליפס מעוניינת לשלב את הטכנולוגיה של גנואה לשיפור איכות הצבע של התמונה המוצגת על מסכי טלוויזיה, בטלוויזיות בעלות מסך גדול, בהיקף של 5-60 אינץ', שהיא מפתחת ומבוססות על טכנולוגיה של הקרנה אחורית, השונה מטלוויזיות גדולות בעלות מסך פלזמה. פיליפס מתחרה כיום בסמסונג וטושיבה בשוק הטלוויזיות בטכנולוגיית הקרנה אחורית, שהיקפו נאמד בכ-8-10 מיליון יחידות לשנה.



אילן בן דוד, מנכ"ל החברה סירב להתייחס לידיעה לגבי המגעים עם פיליפס.



גנואה, מעסיקה כיום 15 עובדים במשרדיה בהרצליה פיתוח, השלימה בספטמבר האחרון גיוס הון פרטי של למעלה מ-5.5 מיליון דולר. קרן ההון סיכון פלטינום ונצ'ר קפיטל מקבוצת שרם פודים קלנר הובילה את הגיוס עם השקעה של כ-2.5 מיליון דולר. קרן פלטינום השקיעה בחברה 300 אלף דולר בסמוך להקמתה לפני כשנה ומחצה והעניקה לה בשלב מאוחר יותר הלוואה בהיקף של מיליון דולר.



פיליפס, הנחשבת לאחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות בעולם עם מכירות בהיקף של 32 מיליארד יורו בשנת 2001. החברה, הנחשבת למובילה בתחום של טכנולגיות דיגיטליות בתחום הטלוויזיות ומסכים (displays), מייצרת מידי שנה כ-30 מיליון שפופרות צבע (picture tubes), רכיב מרכזי בטלוויזיות המאפשר לראות תמונה על המסך.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully