וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה עשה מנכ"ל טבע נאות באוסטרליה

רונית מטיאס

21.1.2018 / 10:45

וגם: מי תרם לעמודה לקידום החינוך בתל אביב-יפו, איזה מעגל סגר בעלי רשת נייל סטודיו, לאיזו משימה גויס ישראל אהרוני ולאיזה קמפיינים הצטלמו רוסלנה רודינה ומשה שגב

עסקה נעולה

מיכאל אילוז. מקור וילדר.,
מיכאל אילוז/מקור וילדר.

מיכאל אילוז מנכ''ל טבע נאות חתם על עסקת רכישה של פעילות ההפצה של 'טבע נאות בסידני אוסטרליה, בשווי של כ-2 מיליון שקל. טבע נאות החלה את פעילותה באוסטרליה לפני כ-3 שנים, כשעד כה מכרה כ-130 אלף זוגות נעליים בשווי כולל של 64 מיליון שקל. רוב הפעילות היתה בקרב קמעונאים עצמאיים וברשתות הנעלה ובמיוחד ברשת FOOTMASTER''. אילוז הודיע שבכוונת החברה להרחיב ב-2018 את המכירות של נעלי טבע נאות לכ-150 נקודות מכירה ברחבי אוסטרליה.

seperator

תורמים באהבה

נעמי הורוביץ, יעקב אגם, חיים הורוביץ. באמצעות נטוקיה 8,
נעמי הורוביץ, יעקב אגם וחיים הורוביץ/באמצעות נטוקיה 8

במרכז האירועים AVENUE נערך ערב גאלה לרגל חגיגות 35 לעמותה לקידום החינוך תל אביב-יפו. ניר זהר, נשיא Wix.com ויו"ר הערב, אמר כי העמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו נוסדה כארגון פרטי המספק קשת שירותים חברתיים ליצירת מציאות חדשה לאלפי ילדי העמותה המתגוררים בשכונות מוכות עוני, הבאים ממשפחות בהן רוב הוריהם או האחראים עליהם מחוסרי עבודה, ילדים ללא מסגרת תומכת בהיבט הגופני והרגשי, הסובלים לעתים קרובות מסוג של הזנחה או התעללות.

רייצל ויצמן, גיל שוחט, אורית בנבנשתי, נחום פינברג, ציפי ויגאל לנדאו. באמצעות נוקיה 8,
רייצל ויצמן, גיל שוחט, אורית בנבנשתי, נחום פינברג, ציפי ויגאל לנדאו/באמצעות נוקיה 8

כל מרכזי הפעילות והבתים החמים של העמותה מספקים קשת תוכניות נרחבות כדי להקיף את עולמו של הילד והמסגרת בה הוא חי וליצור רשת של תמיכה מתמשכת המלווה את הילד לאורך כל הדרך.

דורון ספיר, אורית בנבנשתי, נחום פיינברג. באמצעות נוקיה 8,
דורון ספיר, אורית בנבנשתי, נחום פיינברג/באמצעות נוקיה 8

העמותה מציעה עזרה - סיוע במזון וחונכות, ייעוץ נפשי, טיפול באמנות וטיפול רפואי מונע, ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משרד הרווחה. מיכל אנסקי הנחתה, ובתכנית: קוקטייל, תערוכת צילומים, ארוחת ערב, סרטונים על פעילות העמותה, חלוקת אותות כבוד לתורמים מחו"ל, ואות השותף החברתי לגזית גלוב, מופע של רמי קליינשטיין וגיל שוחט בליווי התזמורת הפילהרמונית רעננה, ומופע של נמרוד הראל.

חזקי פורטוביץ וניר זוהר. אלעד גוטמן,
חזקי פורטוביץ' וניר זוהר/אלעד גוטמן

הערב נערך בחסות וויקס, בנק הפועלים, הקרן לידידות, אלוני חץ, קרן משפחת הורביץ, הקדש מייכור, בולטהאופ, מיטב דש, ד"ר גב, יגואר, אבני דרך. הכנסות הערב קודש להרחבת המערך החינוכי הטיפולי עבור ילדים ונוער בסיכון, ופרוייקט ליווי קשישים וניצולי שואה.

seperator

ירוק עד

שירה בר. באמצעות וואווי P10,
שירה בר/באמצעות וואווי P10

אורית מלובנצ'יק, מנהלת YVES ROCHER בישראל, השיקה במסעדת "משייה" בתל אביב, את סדרת הטיפוח החדשה Elixir JEUNESSE – לשמירה על עור הפנים מפני נזקי הסביבה, של המותג הבוטני הצרפתי. המוזמנות נהנו מארוחת צהרים עם הרבה ירוקים - צבע המותג, והרצאה של גליה תורן חן, יועצת אסטרטגית בתחום הביוטי והטיפוח, שסיפרה על לידת המוצר ותועלותיו.

גליה תורן חן ואורית מלובנציק. באמצעות וואווי P10,
גליה תורן חן ואורית מלובנציק/באמצעות וואווי P10
seperator

סינים סינים

איתמר חושן, וואן טינג, ישראל אהרוני. מקור מאי בינשטוק,
איתמר חושן, וואן טינג, ישראל אהרוני/מקור מאי בינשטוק

במרכז תרבות סין, שהושק לאחרונה ברמת החיל, מגבשים בימים אלה תכנית עבודה לשנת 2018 ולמשימה גויס השף ישראל אהרוני, שנפגש במסעדה שלו "הירו-ראמן", עם וואן טינג, נספח תרבות סין בישראל. השניים דנו בקיום סדנת עפיפונים לכל המשפחה, ואירועי ראש השנה הסיני כשבתכנית ארוחת ערב בניצוחו של אהרוני הנחשב לאחד השפים המובילים בסין והרצאה שלו על הקשר שבין האוכל והתרבות הסיניים.

seperator

סוגר מעגל

בריאן לידן, משה אבוטבול, מרטין קופר ומאיר בלעיש.. מקור רסיק,
בריאן לידן, משה אבוטבול, מרטין קופר ומאיר בלעיש/מקור רסיק

בריאן ליידן, מנכ"ל ובעלים של רשת נייל סטודיו, השיק את סניף בית שמש, מהגדולים ברשת, ואמר שהרשת הטביעה חותמה בסימן העצמה כלכלית לנשים בתחילת 1990 ומאז פיתחה את סניפיה ברחבי הארץ והרחיבה את אפשרויות הלמידה ברשת ליותר מ-10 סוגי הכשרה. ליידן סגר מעגל וגילה כי הכיר את בית שמש כשעלה לארץ ב-67, כשמהקיבוץ היו עולים לבית-שמש ומתפעלים מהעיר ואמר כי כבר זמן מה הם שוקלים לפתוח בה סניף בגלל המודרניזציה המתפתחת שבה שהולמת את הקורסים המוצעים ברשת. משה אבוטבול, ראש העיר, בירך את קתרין קנדינוב, בעלת הסניף.

seperator

מפנקים את הנופשים

אלי בן שם, מאיר יצחק הלוי, גדי איזנקוט ונור עמאר. מקור עליזה וניצן,
אלי בן שם, מאיר יצחק הלוי, גדי איזנקוט ונור עמאר/מקור עליזה וניצן

אודי אדם, מנכ"ל משרד הביטחון; הרמטכ"ל, גדי איזנקוט; ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי ואורחים מזרועות הביטחון, הגיעו לקלאב הוטל אילת ולא לצורך נופש. הם באו לבקר מאות משפחות שכולות המתארחות בקלאב הוטל אילת במסגרת כנס המשפחות השנתי שהפך למסורת של ארגון "יד לבנים" ב-4 מחזורי נופש בחודשי החורף. האורחים נהנו מהופעות של עידן ריכל, יהורם גאון, להקת טררם, להקות צבאיות ועוד, והרצאות של מיקי ברקוביץ', גדי סגל ועוד.

seperator

מסמר שיער

רוני אלבוים, רוסלנה, אילן מרגלית, אביטל כהן. מקור שילה מגר,
רוני אלבוים, רוסלנה רודינה, אילן מרגלית, אביטל כהן/מקור שילה מגר

רוני איילבאום, מנהלת יחסי ציבור לוריאל פרופסיונל ואביטל כהן, מנהלת השיווק, קפצו לבקר את מעצב השיער אילן מרגלית, בעל מספרה על שמו במרום נוה, שהצטרף לאחרונה לנבחרת שגרירי לוריאל פרופסיונל. החבורה נפגשה במהלך צילומי קמפיין הקיץ למראות השיער של לוריאל פרופסיונל, כשעל הסט המתינו רוסלנה רודינה, מעיין אשכנזי, אן זיוי ונטע ברזני שהקריבו את שיערן שנצבע בשלל גוונים בהתאם לטרנד המשוגע והנועז של הקיץ.

seperator

שגב בנגב

משה שגב. מקור מורדי,
משה נגב/מקור מורדי

משה שגב הצטלם לקמפיין חברת נגב תחת הסלוגן "נגב מציגה-מתכון פשוט לעיצוב הבית". נגב יוצאת לדרך חדשה עם אסטרטגיה שיווקית ומיתוג חדש, משיקה אולם קונספט חדש עם מתחמי POP UP .

שגב סיפר כי חזר מחופשה רומנטית באמסטרדם לציון 18 שנות נישואין עם אשתו סנדרה רינגלר, והוא נמצא בהכנות לפתיחת המסעדה החדשה והכשרה בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully