וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היערכות למכירת השליטה: תוכנית פרישה מרצון בלאומי קארד

רון שטיין

21.1.2018 / 12:19

תוכנית פרישה מרצון מיועדת ל-110-130 עובדים, המהווים שיעור ניכר מכוח העבודה בה. המהלך של לאומי קארד מגיע בהמשך לירידה חדה במספר העובדים בחברה, שחווה קיצוץ של 115 משרות בתוך שנתיים, ל-1,115 עובדים בסוף 2016

רון פאינרו - מנכ"ל לאומי קארד, צילום: איל יצהר. גלובס
מנכ"ל לאומי קארד, רון פאינרו/גלובס

חברת לאומי קארד מוציאה היום לדרך תוכנית פרישה מרצון ל-110-130 עובדים, המהווים שיעור ניכר מכוח העבודה בה - כך נודע ל"גלובס". מהלך זה בא בצל רעידת אדמה אדירה שמתרגשת על חברות כרטיסי האשראי של הבנקים הגדולים עם הוצאתן הצפויה מידי הבנקים ומכירתן לגורמים חוץ-בנקאיים בעקבות קביעת המדינה, והיא מתרחשת זמן קצר לאחר שנודע על שיעור ההפחתה ההדרגתית שתתרחש בעמלה הצולבת בכרטיסי אשראי.

המהלך של לאומי קארד, מגיע בהמשך לירידה חדה במספר העובדים בחברה, שחווה קיצוץ של 115 משרות בתוך שנתיים, ל-1,115 עובדים בסוף 2016. למעשה, לאומי קארד מוציאה לדרך תוכנית פרישה מרצון בדומה לזו שעל פי חשיפת "גלובס" גם חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים - ישראכרט - הציעה לעובדי בנק הפועלים שעובדים בה, עוד בתחילת החודש שעבר. או אז דווח כי בישראכרט מדובר בכ-70 עובדים.

בשנים האחרונות התאגדו העובדים בשלוש חברות כרטיסי האשראי בהסתדרות, מהלך שהביא לשיפור בתנאי השכר שלהם, שהיו נחותים משמעותית לעומת אלה של עובדי הבנקים. ההסכם בלאומי נחתם בתחילת 2015 והוא בתוקף עד סוף מארס 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully