וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי התגייס להשקה של המעצבת מאיה נגרי?

רונית מטיאס

25.1.2018 / 10:10

וגם: איך חגג מנכ"ל מימון ישיר סיום שנת פעילות, מה השיק בעל חברת NANO תכשיטים, במה זכה שר התחבורה ישראל כץ ואיפה פגש קונסול ישראל בניו יורק גיבורים?

ההשראה

הלי לביא ובתה איזבלה, ליהי גרסטנר ובתה , מאיה נגרי ובתה עלמה, לילך גורפונג ובתה, איריס ריבקינד בן צור. באמצעות נוקיה 8,
הלי לביא ובתה איזבלה, ליהי גרסטנר ובתה , מאיה נגרי ובתה עלמה, לילך גורפונג ובתה, איריס ריבקינד בן צור/באמצעות נוקיה 8

מאיה נגרי, הנמצאת בתחילת החודש התשיעי להריונה, השיקה בבית האופנה שלה MayaNegri ברוטשילד את MOTHERHOOD - קולקציית קפסולה בסימן נשיות ואימהות. נגרי סיפרה כי החלה לעצב כי לא מצאה בגדים לגובה שלה, בהמשך השיקה קולקציית הריון כי לא היה ברוחב שלה, את קולקציית הילדות החלה כשבתה נעמה קמה בשבת בבוקר ויצאה עם אוברול שנגרי עיצבה לעצמה ליום הולדתה ה-40, ואמרה שזה כמעט באורך שלה והזמינה שניים לאודישן בקיבוץ געש. עלמה סיפרה שהשופטים מכיתה ו' דיברו רק על הבגד והיא עברה את האודישנים. כאן נגרי הבינה שצריך קולקציה שלמה, וגילתה שגם היא כילדה אהבה ללבוש בגדים של אמא שלה.

למסלול הדוגמנית גייסה נגרי את חברותיה ליהי גרסטנר, אדריכלית שותפה בסטארט אפ ספלייסר המקשרת בין בעלי נכסים; איריס ריבקינד בן-צור; הלי לביא, מנהלת אמנים; ולילך גורפונג, אדריכלית בעלת משרד אדריכלים שדגמנו עם בנותיהן.

seperator

חגיגה ישירה

ערן וולף, מוקי ודורון שניידמן. יונתן בן חיים,
ערן וולף, מוקי ודורון שניידמן/יונתן בן חיים

מאות עובדי מימון ישיר. חגגו ב-OCEAN בתל אביב סיכום שנת פעילות מוצלחת. ערן וולף, מנכ"ל החברה, סקר את הישגי החברה בפעילותה העסקית, ומנה את מספר החתונות, הלידות והאירועים האישיים שנחגגו בחברה במהלך השנה.

וולף ציין כי 2018 תוקדש לעסקים הקטנים - מגזר פעילות אליו נכנסה החברה רק בשנה החולפת, ומציג נתוני הצלחה מרשימים. דורון שניידמן, מבעלי צור שמיר, דיבר על הנחישות והמסירות של העובדים ואמר כי אם המתחרים ירוצו 10 ק"מ, הם ירוצו מרתון.

הפתעת הערב היה ישראל קטורזה. חגגו: מוקי ודורון שניידמן, בעלי קבוצת צור שמיר; יוסי קוצ'יק; בצלאל לבנה; ברוך טנה; אלעד דוברובסקי ושמואל מסנברג, חברי הדירקטוריון.

seperator

פעם בשנה

יעל בר זוהר, אלעד קופרמן, גיא זוארץ ואורלי אטלס כץ. רפי דלויה
יעל בר זוהר, אלעד קופרמן, גיא זוארץ ואורלי אטלס כץ/רפי דלויה

יעל בר זוהר וגיא זוארץ, שחקני ההצגה "פעם בשנה", הזמינו משפחה וחברים לפרמיירה החגיגית של ההצגה.

שרגא בר, ליאת אקטע. רפי דלויה
שרגא בר וליאת אקטע/רפי דלויה

בצופים: המפיק אלעד קופרמן; אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית ענני תקשורת; ליאת אקטע ואיש העסקים שרגא בר, מפיק ההצגה; אורית ושאול בן-אדרת; סנדרה רינגלר - ללא שגב משה שהיה עסוק בהכנת ארוחת ערב למייק פנס.

seperator

זוהר בתכשיט

שירה בר, סטפני גבאי וזוהר עזרא. באמצעות נוקיה 8,
שירה בר, סטפני גבאי וזוהר עזרא/באמצעות נוקיה 8

זוהר עזרא, בעל חברת NANO תכשיטים המתמחה בעיצוב תכשיטים עליהם מוטבעות בזהב טהור אמרות שונות, השיק בחנות במתחם שוק הפישפשים בתל אביב קולקציות חדשות. עזרא סיפר איך למד על החיבור בין מתכת לאבן, גייס משקיע, קנה תוכנה ומחשב מיוחד ורק אחרי 11 שנה הגיע לטכנולוגיה לפיה יצר תכשיט מעורר שיחה. הוא הסביר כי זו הדרך להפיץ מסרים חיוביים באופן פרטי ודרך ארגונים כמו תנו לחיות לחיות ועוד.

סטפני גבאי מנהלת השיווק הוסיפה כי כל אחד מוצא את האג'נדה שהוא מזדהה איתה ומקדם את המסר שלו ואפשר לעוף רחוק. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר ומבט מיקרוסקופי אל תוך התכשיטים שכל אחד מהם חובק מסר אחר.

seperator

ערב אמנותי

רוני גילת בהרב סוזן לנדאו וגיום צ'רוטי. סיון פרג',
רוני גילת בהרב, סוזן לנדאו וגיום צ'רוטי/סיון פרג'

רוני גילת-בהרב, מנכ"לית כריסטיס ישראל וחברת הנהלת כריסטיס אירופה וידידי מוזיאון תל אביב לאמנות, ערכו אירוע לרגל ביקורו של ג'וליום צ'רוטי, הנשיא העולמי של בית המכירות כריסטיס, שהגיע לישראל לרגל מכירת אוסף רוקפלר המוערך במאות מיליוני דולרים, ויימכר בחודש מאי בניו יורק. הכנסות המכירה מיועדות לתרומה.

בחוגגים: מארק פורטר, נשיא כריסטיס אמריקה; ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר; ציפי ויגאל לנדאו, מבעלי רציו ובנק אגוד; אסתר אלדן, מנכ"לית דלק ישראל; בוריס קרסני, מבעלי "פוליסי"; דני וורד אילני, יו"ר אגודת ידידי מכללת ספיר.

seperator

עובדה

עמרי אסנהיים ואיילת סילם. טארגט,
עמרי אסנהיים ואיילת סילם/טארגט

עמרי אסנהיים, בכיר בתוכנית "עובדה", הרצה בסניף מזרחי טפחות ירושלים במסגרת פעילות "נפגשים", על מאחורי הקלעים של הפרשות המרתקות ביותר בישראל. אסנהיים חשף פרשיות ותחקירים רבים שערך ונתן הזדמנות נדירה להציץ לתהליכי העבודה הייחודיים, הלחצים, הדרך להשיג חומרים, המפגשים יוצאי הדופן וההתלבטויות הקשות רגע לפני פרסום.

seperator

גבורה ברפואה

סלמאן זרקא ודני דיין. מקור תקשורות,
סלמאן זרקא ודני דיין/מקור תקשורות

דני דיין, קונסול ישראל בניו יורק, ביקר עם משלחת שגרירים ישראלים במרכז הרפואי זיו בצפת ואמר כי פגש כאן גבורה ישראלית ועכשיו הוא מבין מדוע קונאן אובריין אמר לאחר ביקורו כי מגיע לצוותים הרפואיים בזיו פרס נובל לשלום. ד"ר סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו אמר כי בצל החרמת מדינת ישראל במדינות העולם, הסיוע הרפואי הומניטרי לפצועים הסורים הוא הגורם העיקרי לשינוי חיובי בדעת העולם על ישראל, המטפלת בשכניה הסורים, ברמה המקצועית ביותר ממש כמו המטופלים מישראל.

seperator

מעצבים ותורמים

מרטינה קיי, רביב ארבץ, מרגו. גיל כהן,
מרטינה קיי, רביב ארבץ, מרגו/גיל כהן

רביב ארבץ, מנכ"ל מותג התיקים הבלגי Kipling בישראל, ורותם בן-מלך, מנהלת השיווק, השיקו פרויקט צילומים של המותג בשיתוף מעצבי אופנה ישראלים. המותג בחר במעצבים ישראלים שעיצבו כל אחד תיק של קיפלינג ברוח המוזה שלו וצולם עם התיק והאאווטפיט בעיצובו. הצילומים והתיקים יוצגו בתערוכה והכנסות המכירה לעמותת רוח נשית לעידוד נשים לעצמאות כלכלית.

seperator

ידידי ישראל

מייק אוונס, ג'ימי מוראלס, מתניה כהן. מקו חופיץ שלו,
מייק אוונס, ג'ימי מוראלס, מתניה כהן/מקו חופיץ שלו

ד"ר מייק אוונס, מייסד מוזיאון ידידי ישראל בירושלים, העניק את אות ידיד ישראל לג'ימי מוראלס, נשיא גוואטמלה, על הצהרתו ההיסטורית על העברת שגרירות גוואטמלה לירושלים. לפני כחודש העניק אוונס אות הוקרה של המוזיאון לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ בבית הלבן, בנוכחות סגן הנשיא פנס, היועץ הבכיר ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ, בעקבות הצהרתו הדומה.

seperator

רואים עתיד

יצחק בורבא, ישראל כץ, אביה מגן מזרחי. מקור פאר לוין,
יצחק בורבא, ישראל כ"ץ, אביה מגן מזרחי/מקור פאר לוין

במלון "הרודס" אילת, נערכה הוועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים שעסקה בעתידנות אורבנית, חידושים והמצאות והשפעתם על החיים, כיצד תראה ישראל בשנת 2050 ואיך צריך להתכונן לכך. השר ישראל כץ קיבל מיצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים העירוניים, את אות יקיר האיגוד על פועלו בתחום התחבורה בישראל. כץ אמר שאין סיבה שהפלסטינים לא יתחברו לעולם וצריך לבנות להם אי מהשקעות זרות שלא יעלה שקל לישראל.

seperator

הכי ישראלי

אנדרו דנוס, אלין כהן, עדי מזרחי שרקון. איציק בירן,
אנדרו דנוס, אלין כהן, עדי מזרחי שרקון/איציק בירן

אנדרו דנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון, ועדי מזרחי שרקון, מנהלת השיווק, השיקו את כניסת מותג האיפור ALINE COHEN שיימכר בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי-פרי. לפני כשנה וחצי הכריזה ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי-פרי על מהלך אסטרטגי במסגרתו תעניק לראשונה במה למותגים ומעצבי אופנה ישראליים.

נטע אלחמיסטר ונועה בני, בעלות מותג בגדי הים Bananhot היו החלוצות, אחריהן נכנס המעצב יוסי קצב, בעל מותג האופנה SKETCH, ואחריו מותג התיקים MeDusa. קו השפתונים של כהן נמכר עד כה באינטרנט ובחנויות הפופ אפ ברחבי הארץ. זו פעם הראשונה שהמותג נכנס לחנות בסדר גודל של ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי.

seperator

מה שנותר

יוני וולף, נורית וולף, דליה פרשקר ודוד וולף. רן בירן,
יוני וולף, נורית וולף,דליה פרשקר ודוד וולף/רן בירן

אורי וארם גרשוני, ועתר אשל - בניו של האמן משה גרשוני, ציינו שנה למותו בתערוכה שאצרו בגלריית גבעון - גלריית הבית שלו. "מה שנותר" היא התערוכה הראשונה בלי גרשוני. השלושה אספו מקבץ עבודות ויצרו תערוכה המהווה חתך רוחב יוצא דופן של מכלול יצירתו של גרשוני שבה ציורים מוקדמים ומאוחרים, עבודות מושגיות ורישומים פיגורטיביים וקרמיקה.

seperator

גיבור על

משה גולברי ונטע אלחמיסטר. רפי דלויה
דוד גולברי ונטע אלחמיסטר/רפי דלויה

דוד גולברי, מבעלי רשת סקארה, נטש את משרדו והתייצב בסטודיו של הצלם יניב אדרי כדי לפגוש את נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה SACARA, שהצטלמה לקמפיין פורים 2018 ביחד עם אחותה ספיר. מישל אדרי, מאפרת הבית של SACARA איפרה את השתיים בשלל לוקים, כשאלחמיסטר בחרה בדמות גיבורת על.

seperator

בקטנה

חברת השכרת הרכב Hertz ישראל ערכה במוזיאון בר הוויסקי שבמתחם שרונה את האירוע השנתי ללקוחותיה העסקיים, סוכני נסיעות ולקוחות נבחרים מענף הליסינג. דני שמעוני המנכ"ל, הודה ללקוחות על שיתוף הפעולה רב השנים ואמר שהוא גאה על הדרך בה הם הולכים יחד לאורך השנים למרות התחרות הקשה בענף התיירות.

seperator

חברת קולנוע חדש - יבואנית מותגי הנעלה מובילים, קיבלה מחברת לירם את הזיכיון הבלעדי להפצת מותג הנעליים הבינלאומי KEDS. במהלך הושקעו כ-5 מיליון שקל ובמסגרתו חברת קולנוע חדש תדאג למערך הפצה רחב למותג ברשת החנויות WESHOES, באתר הסחר ובחנויות הסיטונאיות.

seperator

ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, היה שותף בפרויקט מימון המונים להקמת בית כנסת בקיבוץ שדה נחמיה, לאחר כ-74 שנים שבהן לא היה בקיבוץ בית כנסת. רולס קיבל במתנה תמונה של בית הכנסת החדש וגילה כי ברגע ששמע על הקמת בית הכנסת על שמה של סרן תמר אריאל ז"ל - הנווטת הדתייה הראשונה בחיל האוויר, לא היה לו ספק שישתתף בפרויקט כי מדובר בקירוב לבבות בין חילוניים ודתיים. היוזמה הייתה של גדעון שלח, תושב הקיבוץ שבנו ישי, אל"מ בחיל האוויר שחזר בתשובה, שימש כמפקדה של תמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully