וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובננקו מבקשת סיוע מבית המשפט: הגישה בקשה להקפאת הליכים

אלי דניאל

24.11.2002 / 11:03

לא הצליחה לפתור בעיית תזרים המזומנים עם המערכת הבנקאית; במקביל, סיכמה עם אפריקה ישראל כי זו תיטול עלויות הביצוע והמכירה של פרויקט אם המושבות ג' בפ"ת



חברת הבנייה רובננקו , הנמצאת בשליטת שמואל רובננקו, הודיעה הבוקר על כוונתה לפנות לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים.



בדיווח המיידי שהוציאה החברה היא מציינת כי לנוכח הבעיה התזרימית שלה ולאור אי הצלחתה לפתור בעיה זו באופן מיידי מול המערכת הבנקאית, החליט דירקטוריון החברה כי הדרך הטובה ביותר להמשיך הפעלתה כ"עסק חי" הינה פנייה לבית משפט בבקשה להקפאת הליכים.



בחברה מוסיפים כי ועדת הביקורת והדירקטוריון אישרו הגשת בקשה משותפת להקפאת הליכים, ביחד עם חברת רובננקו בנין והשקעות - חברה פרטית שבשליטת שמואל ורעייתו - וחברות נוספות הנמצאות בשליטת שמואל רובננקו אשר להן קשרי גומלין עם החברה. בכוונת רובננקו להגיש את הבקשה להקפאת הליכים בתיאום עם המערכת הבנקאית. בהקשר זה ניתן לציין כי בשבוע שעבר הודיעה רובננקו בנין והשקעות כי היא בקשיים פיננסיים וכי היא תתקשה לעמוד בהתחייבויותיה במידה והמערכת הבנקאית לא תעמיד לה אשראי בהיקף של 20 מיליון שקל.



ובתוך כך, החברה חתמה ביום שישי האחרון על הסכם עם אפריקה ישראל בנוגע לפרויקט בנייה בפתח תקווה, אותו אמורות היו שתי החברות להקים במשותף. פרויקט זה - פרויקט אם המושבות ג' המוקם על קרקע בשטח של כ-7.5 דונם, כולל הקמת 88 יחידות דיור וכ-1,700 מ"ר שטחי מסחר. בעבור רכישת חלקה בקרקע עליו הוא יוקם (50%) שילמה רובננקו לפני כשנתיים וחצי סך של כ-10.2 מיליון שקל (בערכי דצמבר 2001).



על פי הסכם המקורי שבין הצדדים, כל חברה היתה אמורה להשקיע כמחצית מהיקף ההשקעה הכולל בפרויקט, בעוד שכעת, אפריקה ישראל לוקחת על עצמה לבצע את הפרויקט ולמכור את היחידות שייבנו בו. רובננקו, תהיה זכאית לקבל 15% מהתקבולים אותם יניב הפרויקט.



בינתיים, הצדדים ימשיכו לנסות לשנות את תוכנית בניין העיר (תב"ע) הקיימת כך שניתן יהיה לבנות 120 יחידות דיור ללא שטחי מסחר. רובננקו ואפריקה ישראל יישאו בהוצאות הכרוכות בשינוי התב"ע בחלקים שווים ביניהן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully