וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטונות החוק בבריטניה מבקשים למנוע פשיטת רגל של חברת הביטוח אקוויטבל לייף

סוכנויות הידיעות

24.11.2002 / 12:37

רשות השירותים הפיננסים מסרה כי אי עמידה של החברה ברף הקבוע בחוק, לפיו עליה להחזיק בנכסים הגדולים ב-4% מהתחייבויותיה, עדיפה על פשיטת רגל



רשות השירותים הפיננסים בבריטניה (FSA) מבקשת למנוע מחברת הביטוח הבריטית הוותיקה אקוויטבל לייף לפשוט את הרגל לנוכח ההשפעה החמורה שתהיה לכך על לקוחות החברה.



אקוויטבל הודיעה בשבוע שעבר כי ייתכן שלא תוכל לעמוד בדרישות האקטואריות של שלטונות החוק בבריטניה, לפיהן עליה להחזיק בנכסים הגדולים ב-4% מהתחייבויותיה.



ה-FSA מסרה כי ירידת היקף הנכסים של אקוויטבל מתחת לרף הקבוע בחוק עשויה לגרום פחות נזק ללקוחות החברה מאשר פשיטת רגל, אשר תגרום לאקוויטבל לקצץ או לעכב את תשלומי הפנסיה של מבוטחיה.



בשבוע שעבר הודיעה החברה כי תקצץ ב-30% את תשלומי הפנסיה של 50 אלף ממבוטחיה כדי להימנע מפשיטת רגל, וכי היא עלולה לשמוט תשלומי ריבית על חובות של כחצי מיליארד דולר.



יתרות ההון של אקוויטבל, הנתונה בקשיים מזה מספר שנים ואשר החל מדצמבר 2000 נאסר עליה למכור פוליסות חדשות, נפלו במחצית הראשונה של השנה ב-64% לרמה של 632 מיליון דולר.



נציג ארגון לקוחות אקוויטבל אמר בשבוע שעבר כי בקצב הנוכחי הקרן המשתתפת ברווחים תימחק עד סוף השנה הבאה, וכי ייתכן שעדיף לבעלי הפוליסות לדחוף לכינוס נכסי החברה. מנכ"ל החברה, צ'רלס תומסון, אמר בתגובה כי לפשיטת רגל של אקוויטבל יהיו השלכות הרסניות, והאשים את הנפילה בשוקי ההון בקשיי אקוויטבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully