וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר לוי, חתנו של יעקב אנגל, הוא שמנהל מו"מ לרכישת קבוצת חייל אחזקות הנמצאת בכינוס נכסים

גולן פרידנפלד

24.11.2002 / 13:05

כך נודע ל-TheMarker; ההצעה הוגשה בשם Levy Property Group, חברה פרטית בשליטתו, אם כי אין מניעה כי תבוצע הרכישה ע"י חברות קשורות אחרות; נכסי חייל - 250-280 מ' ש'



זוהר לוי, חתנו של יעקב אנגל וסמנכ"ל הכספים בקבוצת אנגל, הוא זה שמתעניין ברכישת חברת הנדל"ן חייל אחזקות הנמצאת בכינוס נכסים, כך נודע ל-TheMarker. לוי אמור לבצע את הרכישה, אם תושלם, באמצעות חברת Levy Property Group שהיא חברה פרטית בשליטתו או באמצעות חברת קשורה אחרת. עוד נודע כי לוי מנהל בימים אלו משא ומתן מתקדם עם הבנקים לשם העמדת האשראי הנחוץ לו לרכישת החברה.



לוי התנה את רכישת קבוצת חייל כולה בדחייה של בית המשפט את מכירת הנכס של חייל בבת גלים אשר משועבד לבנק טפחות , בקשה אליה נענה בית המשפט לפני כשבועיים. הדחייה הינה עד ל-12 לדצמבר, כך שבשבוע הקרוב יראו הצדדים הנוגעים האם ניתן יהיה להתקדם בהליך המכירה של חייל ללוי.



לחייל אחזקות חובות המוערכים בכ-350 מיליון שקל ונכסים המוערכים ב-250-280 מיליון שקל. חייל אחזקות נקלעה לקשיים עם קריסתה של קבוצת פלד גבעוני, שהחזיקה בשליטה בחברה באמצעות חברת פלד השקעות, וכעת היא נמצאת בכינוס נכסים. לא ידוע על משקיע נוסף הנמצא בשלבים מתקדמים לרכישת החברה, דוגמת לוי. נאמן חייל אחזקות, הד"ר שלמה נס, ביקש מבית המשפט בחודש לפני שבועות מספר להאריך את הקפאת ההליכים על מנת לאפשר את ניהול המשא והמתן מול לוי.



חובותיה של חייל אחזקות לבנק פועלים, הבינלאומי מרכנתיל, בנק קונטיננטל, בנק לאומי ובנק אגוד ולבעלי איגרות החוב מסתכמים בכ-300 מיליון שקל, ועמם הגיעה החברה להסכמה בדבר קיום המו"מ עם זוהר על מנת להגיע עימו לכדי הסדר.



על פי תוכנית ההבראה שערך הנאמן לחברה, חובותיה לנושים הבלתי מובטחים הסתכם ב-77.5 מיליון שקל, מתוכם 49 מיליון שקל לבעלי איגרות החוב. בהסכם המתגבש נראה כי לפחות חלק מהתשלומים לנושים הבלתי מובטחים צפויים להיות משולמים במסגרת ההסדר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully