וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בשוק התקשורת ממשיך לפגוע בטרה קרוס: פיטרה 70% מהעובדים והקפיאה את הפיתוח בתחום נתבי תקשורת

בעז בבאי

24.11.2002 / 13:29

החברה פיטרה בסוף השבוע 23 עובדים מתוך 32 עובדיה; במשרדי השיווק בארה"ב נותר עובד אחד מתוך 4



המשבר בשוק התקשורת העולמי ממשיך לפגוע במגזר ההיי-טק בישראל. חברת הסטארט אפ הישראלי טרה קרוס (TeraCross), שבה מושקעות אינטל, פיטנגו ואסנד, החליטה בסוף השבוע לנקוט בצעדי ארגון מחדש, הכוללים קיצוץ של 70% במצבת כוח האדם והקפאת המשך הפיתוח של טכנולוגיית נתבי תקשורת.



החברה פיטרה בסוף השבוע 23 עובדים מתוך 32 עובדי החברה, והותירה 8 עובדים במטה הניהול ומרכז הפיתוח בתל אביב, שהעסיק 28 עובדים. במשרדי השיווק בארה"ב נותר עובד אחד מתוך 4 שעבדו קודם לכן. בסוף שנה שעברה פיטרה החברה 19 מ-54 עובדיה וסגרה את משרדיה בעומר.



לטרה קרוס נותרו על פי הערכות כ-2 מיליון דולר בלבד. החברה השלימה לפני כחודשיים גיוס הון פנימי בהיקף של 5 מיליון דולר, אבל מרבית הכספים הוזרמו לחברה כבר בשלב מוקדם יותר של הגיוס. מנכ"ל החברה, מישל אסיאג, אישר את צעדי הרה ארגון, אבל סירב להתייחס למצבה הפיננסי של החברה.



טרה קרוס, שנוסדה בתחילת 2000 על ידי פרופ' דן שדות, גייסה מאז היווסדה סכום כולל של כ-15 מיליון דולר. באמצע שנת 2000 גייסה החברה 6.5 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון פיטנגו ואסנד ויצרנית השבבים אינטל.



בתערוכת סופרקום 2002 שנערכה ביוני האחרון בארה"ב, הציגה טרה קרוס לראשונה את פתרון GLIMPS, המבוסס על שני שבבים, ומהווה מעין "מוח" של נתבי תקשורת בקצבי תעבורה של טרהביט. אולם הרתיעה של חברות הטלקום להשקיע בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאור המשבר בשוק העולמי מנעה את החדירה של הפתרון של טרה קרוס בשוק. בעקבות זאת החליטה החברה להקפיא את פעילות הפיתוח של המוצר ולנסות להשתמש במשאבים שנותרו לרשותה על מנת לפנות לשוק האחסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully