וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: בעלי רשת חצי חינם נערכת לט"ו בשבט

רונית מטיאס

28.1.2018 / 13:32

וגם: מי הגיע להאקתון תוספי תזונה במשרדי We work בתל אביב, למה הוסב מתחם אירועים בעיר ללא הפסקה לגן בוטני ומה הקשר בין הטניסאי אנדי רם למנכ"ל רב בריח?

תורמים ומשקמים

נחום פיינברג, עירית רפפורט, ציפי לנדאו, דורון אלמוג, יגאל לנדאו. רונית מטיאס,
נחום פיינברג, עירית רפפורט, ציפי לנדאו, דורון אלמוג, יגאל לנדאו/רונית מטיאס

האלוף במיל' דורון אלמוג, יו"ר הכפר השיקומי "עלה נגב-נחלת ערן"; שלומי אבנון, נשיא העמותה ויהודה מרמורשטיין מנכ"ל העמותה, ארחו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב את ערב הגאלה השנתי להקמת בית החולים השיקומי הראשון בדרום - פרויקט לאומי שמקדמות העמותה וממשלת ישראל. הפרויקט עתיד לשנות את חיי מאות אלפי תושבים צעירים ומבוגרים, נפגעי מערכות הביטחון ופעולות איבה.

טל חובש ודיוויד כהן. רונית מטיאס,
טל חובש ודיוויד כהן/רונית מטיאס

אלי יצפאן הנחה את הערב והמוזמנים נהנו מארוחת ערב של קייטרינג פלפל פרודקשן והופעה של אבי סינגולדה וחברים. אלמוג אמר כי הקמת בית החולים השיקומי הוא חובה לתושבי הדרום שנאלצים לנסוע מידי יום למרכז הארץ על מנת לקבל טיפול שיקומי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יהודה רווה, בני ורויטל גנץ. רונית מטיאס,
יהודה רווה, בני ורויטל גנץ/רונית מטיאס

בנוכחים: מיכל ודוד פורר, מבעלי ניאופארם; נתן חץ, אלוני חץ; רחלי ואפי רוזנהויז, יו"ר קבוצת גולף; סמדר נמרודי, יו"ר מלונות רימונים ויוסי סגיב; דיויד כהן, מנכ"ל המלון, המשתף פעולה עם העמותה מזה כשנתיים; סתיו הרלינג גושר, דוברת הכפר, שניצחה ביד רמה על האירוע; עו"ד אביטל שטריקס וד"ר גיורא הרלינג, הוריה הגאים; מטי קרסו; יעל ורון חולדאי, ראש עירית תל אביב; רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע ; זיוה ואברהם קוזניצקי, יו"ר קבוצת מנרב.

אביטל שטריקס הרלינג, סתיו הרלינג גושר, יוסי שגיב, סמדר נמרודי. רונית מטיאס,
אביטל שטריקס הרלינג, סתיו הרלינג גושר, יוסי סגיב, סמדר נמרודי/רונית מטיאס
רחלי רוזנהויז, דורון אלמוג, אפי רוזנהויז. רונית מטיאס,
רחלי רוזנהויז, דורון אלמוג, אפי רוזנהויז/רונית מטיאס
seperator

רואים רחוק

אילן לפידות, עבדאללה יזבק, גילה לפידות, בוריס דה זונקיר ועמי לפידות. קוקו,
אילן לפידות, עבדאללה יזבק, גילה לפידות, בוריס דה זונקיר ועמי לפידות/קוקו

קבוצת לפידות, בשיתוף האופטומטריסט עבדאללה יזבק, השיקו במרכז חורב בחיפה חנות דגל ראשונה בישראל של מותג העדשות הגרמני המוביל ZEISS -ZEISS VISION CENTER. המוזמנים נהנו מקוקטייל וברכות של אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות; בוריס דה-זונקיר, סמנכ"ל ZEISS העולמית שהגיע במיוחד לישראל ויונה יהב, ראש עיריית חיפה, שאף גזרו את הסרט וסיירו באולם המפואר.

מיקי  ומירב שמו. נוקיה 8,
מיקי ומירב שמו/נוקיה 8

בחוגגים: גילה ועמי לפידות, מבעלי קבוצת לפידות; סמדר ואלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל לשעבר; הקונדיטור מיקי שמו; עידן כחלון, בנו של השר משה כחלון; אסתי גולן, מנכ"לית ביה"ח רמב"ם; חיה קובץ', נשיאת רוטר חיפה; רונית ויינדהב, פרקליטת מחוז לשעבר; לילי ברושנסקי, תובעת מחוזית לשעבר; גילי אלמוג, מבעלי קפה גרג; חיים קהת, מהנדס מגרש מכבי חיפה.

seperator

פותחים דלת

שמואל דונרשטיין, אנדי רם ומאיה דונרשטיין יתיר. מקור יפה אפרתי,
שמואל דונרשטיין, אנדי רם ומאיה דונרשטיין יתיר/מקור יפה אפרתי

ראשי רב-בריח ערכו בסטוקו בתל אביב כנס מנהלים במהלכו סיפרו שמואל דונרשטיין, מבעלי החברה ויגאל מורן, המנכ"ל, על תכניות החברה לשנה הקרובה. אחרי הארוחה נהנו הנוכחים מהרצאה של אנדי רם על זוגיות ושותפות בספורט וכיצד מיישמים זאת במגרש העסקי. רם אף סיפר חוויות מקריירת המשחק שלו. דונרשטיין גילה כי ההיכרות בינו לרם נולדה במגרש הטניס, וכי הם נפגשים פעמיים בשבוע למשחק טניס בשעות הבוקר לפני תחילת יום העבודה.

seperator

עושים עיניים

מיכל ואורן שירי, גולן נהרדעא. צילום באמצעות נוקיה 8,
גולן נהרדעא, מיכל ואורן שירי/צילום באמצעות נוקיה 8

מיכל ואורן שירי, בעלי בוטיק "עיניים" ברמת גן, השיקו את הבוטיק המחודש במרכז המסחרי של שכונת מרום-נווה. ארז כהן, מבעלי דיוק אופטיק, השיק באירוע את מותג משקפי השמש קרויצברג מברלין .

אורן שירי, ליאת אשורי, אילן מרגלית. צילום באמצעות נוקיה 8,
אורן שירי, ליאת אשורי, אילן מרגלית/צילום באמצעות נוקיה 8

במשיקים: ליאת אשורי, שסייעה לקונים בסטיילינג אישי; מעצב השיער אילן מרגלית, בעל מספרה בשכנות וחבר של הזוג שירי; רונן שני, מדיוק אופטיק.

ארז כהן ורונן שני. צילום באמצעות נוקיה 8,
ארז כהן ורונן שני/צילום באמצעות נוקיה 8
seperator

גדול ביפן

עומר לוי ואסף אבישר. מקור רני רהב,
עומר לוי ואסף אבישר/מקור רני רהב

אסף אבישר, מנכ"ל חטיבת הרכב הפרטי בקבוצת סמל"ת, חנך את אולם התצוגה החדש של סובארו ברחוב יגאל אלון לאחר 3 עשורים ברחוב המסגר. המוזמנים בחנו את הדגמים, ביניהם ה-4X4 הנמכר בישראל, וסובארו XV שהושק לפני כחודש, נהנו מסטריט פוד יפני, מרקי ראמן והופעה של אמן הקליגרפיה היפני, זואו ישאי.

seperator

טובים וטסים

אריאל תובל וליאת בר. מקור יפה אפרתי,
אריאל תובל וליאת בר/מקור יפה אפרתי

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת "עצמל'ה" לא שובר מסורת. זו השנה השביעית שהוא ערך את "טיול המצטיינים השנתי" של הרשת. ליאת בר, מנהלת השיווק ו-7 מנהלי סניפים מצטיינים מסניפי הרשת ברחבי הארץ נהנו מ-4 ימים מפנקים בברלין. תובל אמר שהיוזמה נובעת מההערכה למנהלי סניפי הרשת על עבודתם הקשה ומסירותם במהלך השנה.

seperator

העיקר התוספת

אפרת גילת עינת יוזנט רביד אייל שלמון. מקור שלמור,
אפרת גילת, עינת יוזנט רביד, אייל שלמון/מקור שלמור

עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן תוספי תזונה, ערכה ב-We Work בתל אביב האקאתון בנושא התאמה פרסונלית של תוספי תזונה. למעלה מ-80 רופאים, נטורופתים, דיאטניות, טכנולוגים, אנשי שיווק ודיגיטל, התחרו ביניהם במהלך 24 שעות במציאת פתרונות חדשניים ויצירתיים ומתן מענה לאתגר של אלטמן - מציאת כלי דיגיטלי/שירות או מוצר להתאמה אישית של תוספי תזונה.

בשופטים: אפרת גילת, מנכ"לית מעברות, ואייל שלמון, יו''ר קבוצת מעברות-נציגי חברת האם.

seperator

הגן הבוטני

קלרווי סולן , גיא גיאור וגל מוטלה. אסף לב,
קלרווי סולן, גיא גיאור וגל מוטלה/אסף לב

מתחם האירועים קמילו ברמת אביב, הוסב לגן בוטני לרגל השקת שתי סדרות חדשות המבוססות על רכיבים מהטבע: סדרת טיפוח לשיער מבית לוריאל פריז וסדרת טיפוח לפנים מבית גרנייה.

המוזמנים נהנו מארוחת בוקר בריאותית בין פרחים וצמחים, הרצאה של גיא גיאור על יתרונות מוצרי טיפוח ושיער המבוססים על רכיבים טבעיים כמו זרעי גד השדה, גרניום, פרח קורטם, תמציות סויה וקוקוס, ושיעור יוגה עם מיה קרמר.

במשיקים: גדית עמר מלכי, מנהלת חטיבת מוצרי הצריכה; קלרויי סולן, מנהלת תקשורת ויחסי ציבור; גל מוטולה, מנהלת השיווק; עדי פרג'י, מנהלת הדרכה; רועי ראו, מנהל מסחרי.

seperator

קבוצת עידוד

ניר ברקת ורון יריב. מקור טל רבינא,
ניר ברקת ורון יריב/מקור טל רבינא

שחקני הפועל ירושלים זכו לעידוד של ראש העירייה, ניר ברקת; משה ליאון; חנוך דאום; מומי דהאן, מנכ"ל אלדן; רון יריב, מנכ"ל Regus, וצוות מנהלי החברה שנטלה חסות על חדר ה-VIP של הקבוצה. Regus - מהמובילות בעולם להשכרת מרחבי עבודה, נכנסה לאחרונה לזירת העסקים בירושלים כשפתחה את מרכז העסקים ה-15 שלה במגדל גטי בהר חוצבים.

seperator

פריז - תל אביב

נטע אלחמיסטר ולי אפיק. גורן סטודיו,
נטע אלחמיסטר ולי אפיק/גורן סטודיו

לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה, הגיעה היישר מתערוכת המשקפים בפריז לסט הצילומים של קמפיין קיץ 2018 עם הפרזנטורית החדשה נטע אלחמיסטר שמחליפה את גל גדות. אלחמיסטר החליפה כ-150 זוגות משקפי שמש וראייה, שחלקם הגיעו היישר מהתערוכה בפריז. בתערוכה הוצגו מותגים מובילים כמו: טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ארמני ועוד. אפיק עדכנה את אלחמיסטר שהקמפיין בכיכובה יעלה בסוף פברואר, בתקציב של מיליון שקל במשך הקיץ ויכלול סרטים בטלוויזיה, מודעות במגזינים ובדיגיטל.

אלחמיסטר הודתה על הבחירה בה כפרזנטורית של המותג ואמרה שיש לה ארון מיוחד רק למשקפים ושיש לה כ-100 זוגות שונים. החלום שלה הוא לכבוש את העולם. בסוף יום הצילומים התחדשה עם 10 זוגות משקפי שמש חדשים שקיבלה במתנה מאירוקה.

seperator

העיקר הבריאות

נרי וחזי שטיין. צילום וואוי P10,
נרי וחזי שטיין/צילום וואוי P10

אנשי העסקים נרי וחזי שטיין פתחו במתחם הבורסה ברמת גן את מסעדת NOON - מסעדה צמחונית-בריאותית המגישה גם מנות טבעוניות. חזי, שהגיע מתחום התיירות ועסקים בארה"ב, סיפר כי הם עתידים לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ. נרי אמר כי חלק גדול מהחזון של המסעדה הוא חינוך הקהל בנושא התזונה שמראה שלא חייבים להיות מחבקי קינואה כדי ליהנות מארוחה טעימה ובריאה.

seperator

הכל אפשרי

עדן טהרני ושרה קובליוב. לנס הפקות,
עדן טהרני ושרה קובליוב/לנס הפקות

הוניגמן קידס ותנועת LINK20 - התנועה לקידום צעירים עם מוגבלות - ביוזמת קרן משפחת רודרמן, השיקו שת"פ להגברת המודעות לשוויון זכויות בקרב אנשים עם מוגבלות בחברה. עדן טהרני, זמרת עיוורת, ושרה קובליוב, אלופת אירופה לנוער בג'יו ג'יוטסו הסובלת מחרשות, עיצבו חולצה עליה כתוב IM_POSSIBEL# במטרה להעביר מסר שהכל אפשרי.

seperator

בקטנה

אורית שלום. אלירן אביטל
אורית שלום/אלירן אביטל

אורית שלום, מנכ"לית ומבעלי רשת חצי חינם, נערכת במלוא המרץ לקראת ט"ו בשבט. הרשת השיקה מחלקה ייעודית בפורמט shop in shop - חנות קונספט ייעודית בתוך רשת השיווק עצמה, שתתמחה אך ורק בט"ו בשבט, המציעה מגוון פירות יבשים ופיצוחים, סלסלות שי, כלים לחג ופקעות של פרחים עונתיים. שלום ציינה כי השנה החליטה הרשת להרחיב את פעילותה ואת ההיצע הקיים, כדי להמשיך ולהתמקד במוטו שהציבה לעצמה - טריות ואיכות ללקוחות הרשת.

seperator

יאיר שבירו מנכ''ל ''שבירו חולון'' - מהגדולות בענף הזכוכית בישראל, השיק סדרה מיוחדת של מקלחוני CNC לאמבטיות. שבירו גילה, שמבדיקה שערכה החברה עולה שהישראלים הם אלופי עולם בהתקנת מקלחוני זכוכית באמבטיות, ובשנה האחרונה הוציאו כ-180 מיליון שקל לרכישת מקלחונים לחדרי אמבטיה שהפכו לחדר השני בבית בהשקעה כספית אחרי המטבח.

seperator

אבי זינגר, מנכ''ל "בן & ג'ריס ישראל'', השיק לאחר הפסקה של 15 שנים, את ''בן & ג'ריס חצי אפוי'' - טעם הגלידה הנמכר ביותר בארה''ב. בדיקת שוק שערכה "בן אנד ג'ריס" קבעה שהישראלים צורכים מדי שנה 80 מיליון ליטר גלידה בהיקף של 1.2 מיליארד שקל ו-54% אוכלים גלידה גם בחורף.

seperator

דני בר-און, מנכ"ל רשת BODY SHOP, ועובדי החברה, נרתמו למיזם של הקונגרס הציוני לקראת יום השואה הבינלאומי שהתקיים אמש. בר-און ועובדיו היו חלק מ-6 מיליון אנשים שהצטלמו עם שלט I Remember. תמונות משתתפי המיזם הוקרנו במהלך טקס זיכרון באושוויץ.

seperator

אייל יקר, מנכ''ל ''קירוסקאי פלבם'' - מהמובילות בישראל בתחום הקמת מטבחים מקצועיים, הרים כוסית עם עובדי החברה לרגל סיום פרויקט ענק של הקמת מטבחים שאובזרו בציוד חדיש ומודרני במרכז הרפואי החדש ''אסותא'' באשדוד. שווי הפרויקט כ-10 מיליון שקל. ''קירוקסאי פלבם'' (50% בבעלות ''פלבם עין חרוד'' ו-50% בבעלות קבוצת ''פל') הקימה בעבר מערכות מטבחים בבתי חולים רבים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully