וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימידאס קיבלה מענק של מיליון שקל מהתמ"ס לפרויקט שת"פ אירופי; צפויה להשלים גיוס של מיליון דולר

בעז בבאי

24.11.2002 / 16:05

הפרויקט, בהיקף של מיליון יורו, מיועד לפתח מערכת שירותי מידע בנקאי מקוון בהתאמה אישית



חברת הסטארט אפ הישראלית בימידאס (Bmidas), המפתחת פלטפורמה מקוונת לבנקאות ושירותים פיננסיים, קיבלה אישור מטעם המדען הראשי במשרד התמ"ס למענק של כמיליון שקל עבור פרויקט במסגרת תוכנית יוריקה (EUREKA) לקידום שיתוף פעולה בין חברות אירופיות.



לדברי מנכ"ל החברה, זיו טור, הפרויקט בהיקף של כמיליון יורו נערך בשיתוף פעולה עם שתי בתי תוכנה אירופיים: אינורמה (INORME) מספרד ונס קונסלטינג (NESS COUNSALTING) מצרפת. הפרויקט מיועד לפתח מערכת שירותי מידע בנקאי מקוון בהתאמה אישית, המבוססת על פלטפורמת Scurespeak, של בימידאס. אינורמה ונס קונסלטינג אמורות לשווק את המוצר הסופי ללקוחות הקיימים שלהן במערכת הבנקאות האירופית.



המערכת של בימידאס, המותקנת כיום בבנק הבינלאומי, מאפשרת ללקוחות בנקים וספקי שירותים פיננסיים לנהל את המידע הפיננסי על חשבון הבנק שלהם מנקודת גישה אחת.



החברה, שעל בעלי מניותיה נמנים מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, פרופ' בן-ציון זילברפרב והחברה הספרדית סילון אווייסיון, צפויה להשלים בתוך חודשיים גיוס של כמיליון דולר.



הגיוס נועד לממן את החדירה של החברה לשוק הבינלאומי ולתמוך בפיתוח מוצרים חדשים, הכוללים, מערכת להפצת הודעות SMS על מצב החשבונות של לקוחות הבנקים ומערכת גישה לחשבון הבנק באמצעות טלפונים סלולריים.



לדברי טור, בימידאס צפויה לסיים את השנה עם הכנסות של כ-400 אלף דולר, תוך איזון תפעולי. הוא חוזה צמיחה של 50% בהכנסות ל-600 אלף דולר בשנת 2003 והכנסות של כ-2 מיליון דולר בשנת 2004, בהתאם לקצב החדירה לשוק הבנקאות באירופה.



בימידאס, שהוקמה בסוף 1999 עד ידי זיו טור, גייסה בסמוך להקמתה כ-700 אלף דולר ממשקיעים. החברה מעסיקה כיום כ-10 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully