וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה מבקשת להוריד תשדיר בחירות לליכוד המשודר בקול ישראל

24.11.2002 / 16:13

זאת בעקבות בקשה של תחנות רדיו אזוריות לשדר גם הן את התשדיר, הקורא למתפקדי הליכוד לבוא ולהצביע בפריימריז


מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מוטי שקלאר, מבקש להוריד מהאוויר תשדיר בחירות לליכוד המשודר בקול ישראל. במכתב ששלח ליועץ המשפטי לממשלה בעניין שידור תעמולת בחירות אסורה, להגדרתו, בקול ישראל, הוא מבקש את התערבותו הדחופה של היועץ המשפטי לממשלה, כך שמנכ"ל רשות השידור יפעיל את סמכותו ויבטל את שידור הפרסומת.

"התשדיר, הקורא לחברי הליכוד להשתתף בבחירות ליושב ראש התנועה, מלווה בתעמולה, משודר לכאורה בניגוד לכללי רשות השידור - תשדירי פרסומות והודעות ברדיו", כותב שקלאר.

התשדיר הובא לידיעת הרשות השנייה על ידי אחת מתחנות הרדיו האזורי אשר ביקשה לשדרו. בהתאם לחוק הרשות השנייה נפסל התשדיר לשידור.

לדברי שקלאר, שידור פרסומת ברשת ממלכתית, הנהנית מכספי אגרת הציבור, בניגוד לדין, יוצרת הפליה בין הגורמים המשדרים, ושמה ללעג את תחנות הרדיו האזורי, שומרות החוק, אשר קיומן תלוי בהכנסותיהן מפרסום.

קריינות התשדיר: "בעשרים ושמונה בנובמבר יתקיימו הפריימריס לבחירת יושב ראש הליכוד. מכאן ייצא הליכוד בראש אחד, להנהיג את התנועה בדרך הנכונה. אם ישראל חשובה לכם, חשוב שתהיו שם כדי להשפיע. בעשרים ושמונה בנובמבר, בוחרים יושב ראש לליכוד. בואו להצביע ולהשפיע כי רק ליכוד חזק ומלוכד... מנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully