וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק קונטיננטל הפסיד 7.4 מיליון שקל ברבעון השלישי; הפריש עד כה כ-90 מיליון שקל בגין קבוצת פלד גבעוני

ליאור כגן

24.11.2002 / 16:19

הפסדי הבנק בתשעת החודשים הראשונים של השנה - 77.4 מיליון שקל; יתרת האשראי שניתן על ידי הבנק לקבוצת פלד גבעוני - כ-180 מיליון שקל



בנק קונטיננטל מקבוצת בנק הפועלים סיים את הרבעון השלישי של השנה עם הפסד של 7.4 מיליון שקל ואת תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הפסד של 77.4 מיליון שקל. ההפסדים הגדולים של הבנק נובעים מהפרשות לחובות מסופקים בגין אשראי שניתן לקבוצת פלד גבעוני.



יתרת האשראי שניתן על ידי הבנק לקבוצת פלד גבעוני מסתכמת בכ-180 מיליון שקל, ועד כה הפריש הבנק כמחצית מסכום זה לחובות מסופקים, כלומר כ-90 מיליון שקל. ההפרשות הגבוהות הן תוצאה של ירידת ערך של בטחונות שניתנו על ידי הקבוצה, שחלקן הן מניות שערכן ירד באופן ניכר.



ברבעון השלישי של השנה הפריש הבנק כ-14.6 מיליון שקל לחובות מסופקים, ובתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ההפרשות בכ-87 מיליון שקל. לפי הערכות, ההפרשות ברבעון השלישי בגין האשראי לקבוצת פלד גבעוני לא היוו חלק ניכר מסך ההפרשות.



רווחי הבנק מפעילות מימון הסתכמו ב-12 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, לעומת 14.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה חלה ירידה חדה של כ-33% ברווחי המימון ל-28.3 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully