וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי: עדיין לא ידוע מה יהיה חלקה המדויק של תבל בחברת הכבלים הממוזגת

ערן גבאי

24.11.2002 / 17:10

מתנגד לניהול מו"מ עם רוכשים פוטנציאליים למכירת חלק מהחזקות תבל בחברת הכבלים הממוזגת; מסכים לפרסם הזמנה לקבלת הצעות לרכישת מניות תבל בנטוויז'ן ובגלובקול



בנק לאומי מתנגד לבקשת הנאמן של תבל, צבי יוכמן, לאשר לו לנהל משא ומתן עם רוכשים פוטנציאליים בנוגע לרכישת חלק מהחזקות תבל בחברת הכבלים הממוזגת, כך עולה מתגובת הבנק שהוגשה היום לבית המשפט המחוזי.



בנק לאומי מסכים לאפשר ליוכמן לפרסם הזמנה לקבלת הצעות לרכישת החזקות תבל בחברות נטוויז'ן וגלובקול ולנהל את תהליכי המכירה של הנכסים, בכפוף לתנאים מסוימים. אולם, לטענת בנק לאומי, טרם בשלו התנאים לקבלת החלטה בעניין מכירת נכסים מהותיים של תבל דוגמת ההחזקות בנטוויז'ן ובגלובקול.



בתגובת בנק לאומי כפי שהוגשה היום, מציינים באי כוחו של הבנק, עו"ד אלקס הרטמן ועו"ד ד"ר יואב בן דרור, שעד היום לא צלח בידי יוכמן לגבש הסדר נושים או עקרונות להסדר שכזה, המקובלים על הבנקים.



בנק לאומי אינו מתנגד שיוכמן יקבל הצעות מרוכשים פוטנציאליים בקשר למכירת החזקות תבל בנטוויז'ן ובגלובקול אך בתנאי שיוצג בצורה ברורה, מפורשת וחד משמעית לכל מציע שהנושים הבלתי מובטחים טרם נתנו הסכמתם למכירת הנכסים. אי ההתנגדות של הבנקים לקבלת הצעות אינה מהווה הסכמה לעצם מכירת ההחזקות, נאמר בתגובה.



עוד נאמר בתגובת לאומי ש"בשלב זה לא ברור כלל האם, מתי ובאיזה תנאים ייצא מיזוג חברות הכבלים לפועל, לא ידוע מה יהיה חלקה המדויק של תבל בחברה הממוזגת, וטרם גובשו ההסכמות והתנאים להסדרי המימון בהם תלוי קיומה של החברה הממוזגת (זהות בעלי המניות בחברה הממוזגת, מגבלות על העברת מניות בחברה הממוזגת, שעבוד המניות בחברה).



על כן, בנק לאומי בדעה שאין מקום, בשלב זה, לניהול משא ומתן בקשר למכירת החזקות קבוצת תבל בחברה הממוזגת, כולן או חלקן. "הנאמן מבקש מבית המשפט לאשר לו לנהל משא ומתן בקשר למכירת נתח בלתי ידוע בחברה וירטואלית שאין כל ודאות עדיין לגבי תוכנה ולא ניתן להעריך את שוויה", נאמר בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully