וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי האג"ח של מ.ק.ח נותנים לה אוויר: מבקשים לאשר הסדר במסגרתו תיפרע יתרת החוב בסך 8 מיליון שקל עד אוגוסט 2003

אלי דניאל

24.11.2002 / 17:20

על פי ההסדר המוצע תשלם החברה מדי חודש החל בינואר 2003 מיליון שקל בתוספת ריבית והפרשי הצמדה; בעלי האג"ח הורו לנאמן שלא להעמיד, לפי שעה, את האג"ח לפירעון מיידי



אסיפת בעלי האג"ח (סדרה א') של מ.ק.ח מרכז קניות חיפה, אסיפה אשר כונסה ע"י הנאמן לאיגרות החוב - החברה לנאמנות של בנק הספנות, החליטה להעניק לחברה אורכה בכדי לאשר הסדר במסגרתו תפרע החברה את יתרת החוב בדין התשלום שהתבצע ב-20 בנובמבר 2002 - יתרה בסך של כ-8 מיליון שקל, בשמונה תשלומים חודשיים שווים החל מינואר 2003. תשלומים אלה יישאו הפרשי הצמדה ובריבית בשיעור של 7%.



לפיכך, בעלי האג"ח הורו לנאמן שלא להעמיד לפירעון מיידי את האג"ח ובלבד שב-60 הימים הקרובים תזמן מ.ק.ח אסיפה נוספת לאישור ההסדר האמור. במידה והחברה הנמצאת בשליטתו של איש העסקים גד זאבי לא תזמן את האסיפה, תועמד יתרת האג"ח לפירעון מיידי. מקרה נוסף בו יוכל הנאמן להעמיד את יתרת האג"ח לפירעון מיידי - אי עמידה של החברה בתשלום מבין התשלומים הקבועים בהסדר (במידה וזה אכן יאושר).



המחזיקים באג"ח של מ.ק.ח ציינו באסיפה שקיימו כי הם מתנגדים להצעת החברה לפיה חלק מהפיקדון שנמצא בידי הנאמן, ישמש לפירעון החוב של אותם 8 מיליון שקל. כמו כן, בעלי האג"ח של מ.ק.ח דורשים כי החברה תקבל החלטה לפיה הפיקדון בסך של כ-21 מיליון שקל אשר מצוי בידי הנאמן, ישמש לפירעון חלקי מוקדם של קרן איגרות החוב, לאחר שישולם לבעלי האג"ח החוב הנוכחי.



בעקבות תוצאות האסיפה של בעלי האג"ח הודיעה החברה כי היא מבטלת את אסיפת בעלי האג"ח אשר נועדה להתקיים ב-12 בדצמבר 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully