וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מאריך את השותפות עם ישראכרט

שני מוזס ועירית אבישר

31.1.2018 / 11:33

קיים מגעים במקביל עם לאומי קארד, אך החליט בסופו של דבר להאריך את ההסכם עם ישראכרט תוך שיפור התנאים

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
רמי לוי/עומר מירון

רמי לוי מאריך את ההסכם שלו עם ישראכרט. ל"גלובס" נודע כי הצדדים הגיעו להסכמות להארכת מועדון כרטיסי האשראי המשותף. בדוחותיה השנתיים ל-2016 דיווחה הרשת על 400 אלף חברי מועדון בכרטיס האשראי. הרשת מונה קרוב ל-50 סניפים, ומחזור המכירות שלה ב-2016 הסתכם בכ-4.5 מיליארד שקל.

בעוד מספר חודשים היה אמור לפוג ההסכם בין רשת המזון לחברת כרטיסי האשראי. לוי בחן אופציה להארכת ההסכם אל מול חתימה על הסכם חדש, כאשר עיקר המגעים התקיימו עם חברת לאומי קארד, שאיבדה באחרונה את המועדון המשותף לה עם שופרסל, והייתה "רעבה" למועדון חדש בתחום המזון.

אלא שבסופו של דבר העדיף לוי להאריך את ההסכם הקיים עם ישראכרט, ולהימנע ממצב בו הוא מעביר את המועדון לחברת כרטיסי אשראי חדשה. מעבר שכזה כרוך בסיכון של אובדן חלק מחברי המועדון בתהליך המעבר. כמו כן, לפי הערכות ההסכם החדש עם ישראכרט כולל תנאים משופרים לרשת רמי לוי נזכיר כי המעבר הדרמטי של רשת שופרסל מלאומי קארד לכאל הביא לגלי הדף בענף המועדונים החוץ-בנקאיים. בעקבות ההסכם הנדיב שחילצה שופרסל מכאל, רשתות מזון נוספות בחנו ובוחנות אפשרות לשפר את תנאיהן ואולי אף לעבור לחברת כרטיסי אשראי אחרת. ענף המזון אטרקטיבי מאד לחברות כרטיסי האשראי, שכן הוא נחשב לענף מרכזי במחזורי השימוש בכרטיסי אשראי.

"השוק עובר טלטלה, כולם מדברים עם כולם. להערכתי נראה תזוזות בענף בחודשים הקרובים", אמר לפני מספר שבועות גורם במערכת הבנקאית ל"גלובס".

עוד נזכיר כי בעקבות המעבר לשופרסל, לאומי קארד השיקה שני כרטיסי אשראי חדשים והודיע על הקמת מועדון משותף עם רשת פוקס.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully