וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איפה שיתפו השפים מאיר אדוני ומיקי שמו פעולה?

רונית מטיאס

1.2.2018 / 14:00

וגם: מי חגג את ט"ו בשבט עם שליחי חב"ד בסביון, את מי אירח מנכ"ל דלק מוטורס, מי העניק אות הוקרה לשגריר ישראל באו"ם לשעבר ולמי פירגן השף אייל שני בניו יורק?

אוכלים ומתחדשים

שלמה זיגרייך, מיקי שמו דני זיגרייך. באמצעות וואוי P10,
שלמה זיגרייך, מיקי שמו, דני זיגרייך/באמצעות וואוי P10

האחים שלמה ודני זיגרייך, מבעלי מילניום מרקטינג - יבואנית מותג ארקוסטיל בישראל, ערכו במהלך השבוע קוקטייל פתיחה לתערוכת החידושים המסורתית של החברה לקראת פסח. השף מאיר אדוני, המקיים שיתוף פעולה רחב עם החברה, התפנה מעיסוקיו והגיע הישר מניו יורק, שם הוא מבלה בחודשים האחרונים במסעדת "נור" שבבעלותו.

השף קונדיטור מיקי שמו, שבא לבחון את החידושים, שלח עוגות ועוגיות לכל ימי התערוכה. אדוני ושמו שיתפו פעולה והשיקו בתערוכה ספרון מתכונים של כל אחד מהם במיוחד לפסח, המתבסס על סימני הסדר. המוזמנים נהנו ממנות אוכל שהכינה שפית הבית של מילניום בהשראת מתכוני הספר שכלל דגים, מרקים, פוקצ'ות ומופלטות.

seperator

צמיחה מבחירה

רבקה ביסטריצקי ורחל בולטון. רונית מטיאס,
רבקה ביסטריצקי ורחל בולטון/רונית מטיאס

הרב שמואל ורבקה ביסטריצקי אירחו בביתם שבסביון ערב נשים מצמיח לכבוד ט"ו בשבט. בית חב"ד סביון פועל בכל ימות השנה עם ולמען התושבים והזוג ביסטריצקי, המשמשים כשליחי חב"ד בסביון, מחוברים למאות משפחות ובכל חג מזמינים לביתם את התושבים לחגוג ביחד. הנשים נהנו מאוכל שהכינה רבקה וכלל מטעמים בסימן ט"ו בשבט, עמדת מרקים, סושי והאזינו להרצאה "בחירות ואחריות על חיינו" - הרצאה מעוררת השראה של רחל בולטון מייסדת שיטת תעצומות (ממקימי פרסום בולטון). לסיום נהנו המוזמנות ממגוון עוגות ביתיות.

בחוגגות: אולגה ורותי לבייב, רונית אביר, גבי סהר, אהרונה ולטר.

seperator

חגיגה עולמית

פיני כהן, טוני בק, אבינועם כהן.. אלעד גוטמן,
פיני כהן, טוני בק, אבינועם כהן/אלעד גוטמן

פיני כהן, מנכ"ל ברימאג, ואבינועם כהן, סמנכ"ל השיווק, אירחו ב-LAGO בראשון לציון את תערוכת "מותגים מסביב לעולם" בה חשפו את המותגים לשנת 2018. טוני בק, מנכ"ל LG, אמר כי ישראל מהווה את אחד השווקים החשובים של החברה הבינלאומית וכי הצרכן הישראלי נחשב בעולם כמבין בטכנולוגיות ומחפש חידושים.

פיני כהן, אבינועם כהן, שרון בירנבאום. אלעד גוטמן, אמיר תיבון
פיני כהן, אבינועם כהן, שרון בירנבאום/אמיר תיבון , אלעד גוטמן

כהן חשף את הפיתוח האחרון לו שותפה ברימאג - מסכי ענק המשמשים כחנויות דיגיטליות - פיתוח חדשני של שרון בירנבאום, מחברת Eyefeelit שיעניקו חווית קנייה חדשנית. השף אייל גליק פינק עם ארוחה, קינוחים ומשקאות שהכין עם מכשירי קנווד.

seperator

זוכרים ולא שוכחים

קארן, ג'ניס ודני גילרמן. חנוך גריזיצקי,
קארן, ג'ניס ודני גילרמן/חנוך גריזיצקי

עמותת "דורות ההמשך" העניקה לשר החוץ לשעבר, סילבן שלום, ולשגריר ישראל באו"ם לשעבר, דני גילרמן, תעודות הוקרה על פועלם יוצא הדופן להעברת ההחלטה בעצרת האו"ם לקיום יום הזיכרון הבין-לאומי להנצחת קורבנות השואה ביום השנה לשחרור אושוויץ. ההחלטה על כינון יום השואה הבין-לאומי היתה ההחלטה הראשונה בתולדות האו"ם שהתקבלה פה-אחד, כולל בתמיכת מדינות מוסלמיות, הודות לפעילותם הדיפלומטית המאומצת של השניים בשיתוף צוות משרד החוץ והשגרירויות הדיפלומטיות בעולם, וסייעה להכרה של העולם בשואה. קארן גילרמן, בתו של דני, קיבלה תעודה על צילום אייקוני שצילמה - יד של ניצולת שואה אוחזת ביד צעירה.

seperator

נשים ורכבים

יורם מזרחי שחר שמש שירה מרגלית וברק כהן. אסף רחמים,
יורם מזרחי, שחר שמש, שירה מרגלית וברק כהן/אסף רחמים

עשרות נשים גדשו את אולם התצוגה החדש של BMW. הנשים לא באו להתחדש ברכב מיני, מאזדה או BMW, הן הגיעו לפתיחת האולם המפואר וערב נשים של אתר "סלונה". המפיק מוטי רייפ בחר 25 נשים כשלכל אחת מהן הותאם באופן אישי בגד של מעצב ישראלי.

בנשיות: שירה מרגלית, יו"ר סלונה, שראיינה את הזמרת דיקלה; רונית הבר, עורכת ראשית אתר סלונה, שפתחה את התצוגה; שרון אילון; איימי עירון, מנכ"לית סלונה; המאפרת ורד ספיבק; חמדה קורניק, מייסדת HKPO מארגנת מידע בסביבת עבודה.

את הרוב הנשי שברו: שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס; יורם מזרחי, משנה למנכ"ל דלק מוטורס; ברק כהן, מנהל חטיבתBMW ומיני בדלק מוטורס.

seperator

מחיר למתאגד

יוסי שניידר, יפית גרינברג, דנית ציון דואן. מקור גלעד תקשרת,
יוסי שניידר, יפית גרינברג, דנית ציון דואן/מקור גלעד תקשרת

בחודשים האחרונים נרקמה תוכנית נדל"ן חברתית בשם "מחיר למתאגד", שמטרתה הורדת מחירי דיור בישראל. יריית הפתיחה נערכה ביריד נדל"ן בבית מזרחי-טפחות בלוד בפני מתאגדים - זוגות צעירים ומשפרי דיור, ששמעו על פרויקטים בארץ שנועדו להוזיל את מחירי הדיור.

במשיקים: אורי יוניסי, ראש זרוע ענף משכנתאות במזרחי-טפחות; דנית ציון-דואן ויוסי שניידר, היזמים שעומדים מאחוריי מיזם גרופיס.הום.

seperator

אמנות המטבח

אשרף אלשייך ואורית רשף. מקור רות ברונשטיין.,
אשרף אלשייך ואורית רשף/מקור רות ברונשטיין.

אשרף אלשייך, מבעלי ארט-אין, חגג 20 שנה לחברה שהקים שבה מפתחים, מעצבים, ומייצרים מטבחים במפעלים שבבעלות החברה. אלשייך סיפר על המטבחים המיוצרים במפעלים אולטרה מודרניים, עם מערך צביעה ממוחשב העומד בסטנדרטים בינלאומיים, וכולל מפעל לארונות אמבט, ומפעל לעיבוד שיש בו מייצרים מטבחים וחיפויים. כשזכה לפירגונים גילה כי החל דרכו בגיל 18, כשפתח מפעל לשיש ובמקביל הקים את ארט-אין מטבחים המעסיק כיום כ-40 עובדים. בימים אלה מסיים אלשייך לימודי משפטים.

seperator

כספים ומתנהלים

שרון חן ודן אריאלי. מקור דני לוי,
שרון חן ודן אריאלי/מקור דני לוי

שרון חן, מייסדת ומנכ"לית רשת מרחבי העבודה AYEKA בשיתוף עמותת WIZE וגל"צ, אירחו את פרופסור דן אריאלי להרצאה בנושא "הרציונליות של הכסף". אריאלי, הנחשב לאחד המומחים המובילים בעולם בתחום פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית, הציג מסקנות של מחקרים אחרונים שערך בנושא התנהלות כספית.

seperator

אחוות אופים

אורי שפט ואייל שני. אור אוחנה,
אורי שפט ואייל שני/אור אוחנה

אורי שפט, מבעלי רשת "לחמים" ובעל אחת המאפיות הלוהטות בניו יורק, קפץ לפרגן לשף אייל שני שפתח מסעדה בעיר. המוזמנים נהנו מהכרובית המפורסמת של שני, פיתות שיוגשו בתפריט ועוד. שפט שהגיע לעיר לפני 4 שנים, כבש אותה בסערה עם מספר מאפיות מצליחות.

seperator

הטבעונים

גאלה בנסימון, חיים נחמיאס וכנרת אלישע כהן. מקור זאביק דרור,
גאלה בנסימון, חיים נחמיאס וכנרת אלישע כהן/מקור זאביק דרור

טרנד הטבעונות לא פסח על קניון עזריאלי הוד השרון, שפתח פסטיבל טבעונות ראשון בעיר שכלל דוכני מזון, בגדים וקוסמטיקה שעוסקים בטבעונות ולא נוסו על בעלי חיים. גאלה בנסימון, מנכ"לית הקניון; חיים נחמיאס, מבעליי קינמונים הפקות, ועו"ד כנרת אלישע כהן משנה לראש העיר היו ובדקו.

seperator

חגיגה במעגל

אברי גלעד ואסף וייס.. מורג ביטן,
אברי גלעד ואסף וייס/מורג ביטן

אסף וייס, מנכ''ל ארגון ''מעגלים'' - ארגון חינוכי לאומי הפועל להגברת המוטיבציה של בני הנוער לשרות משמעותי בצה"ל, והבמאי גולן אזולאי, השיקו את ההצגה ''מסכים'' ב''מרכז הבמה'' בגני תקווה. בתום ההצגה התקיים שיח בהשתתפות אברי גלעד והבמאי גולן אזולאי.

seperator

יום הולדת רדיופוני

הילה נוי ומיכל שם טוב.. אריק נחמיאס,
הילה נוי ומיכל שם טוב/אריק נחמיאס

דוד יוסוב, מנכ"ל רדיו דרום ומיכל שם-טוב, סמנכ"לית התחנה, חגגו במתחם BIG באר שבע, יום הולדת 22 לתחנה עם מי שליוו אותה לאורך השנים ויום הולדת 20 למתחם.

בחוגגים: יוסי סבן, מבעלי רדיו דרום וקבוצת תחנות רדיו ישראל; הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית קבוצת BIG; חנן בן-ארי; רותם כהן.

seperator

אסתטיים

אילן כרבאסי סברינה פאבי ואורית קאופמן. נמרוד ארונוב,
אילן כרבאסי, סברינה פאבי ואורית קאופמן/נמרוד ארונוב

חברת "אלפאמדיקס" ערכה במלון "הרודס" הרצליה כנס בינלאומי שעסק בשילוב טיפולים לא פולשניים לתוצאות אופטימליות, והזמינה את ד"ר סבינה פאדי, כירורגית דרמטולוגית הנמצאת ברשימת 10 הדרמטולוגים המצליחים בעולם, מבצעת מחקרים וניסויים קליניים עבור ה-FDA ומשמשת ככתבת לענייניי רפואה של Fox News להרצות. לצידה הרצו ד"ר מימי ארנרייך, מומחית בכירורגיה, מרצה ומדריכה בינלאומית, שהתמקדה בטיפול הוורסטילי של חומר המילוי רדיאס והתאמתו לצרכים המשתנים של הפציינטים, וד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, שסיפרה על נסיונה בטיפולי ULTHERAPY לצד הרצאה בנושא ליין חומרי המילוי בלוטרו, להתאמה על פי צרכים משתנים.

seperator

בוקר מתוק

נועם קפלן, ליהיא גרינר, אירה דולפין, וטל לייזר. צילום. ענת מוסברג,
נועם קפלן, ליהיא גרינר, אירה דולפין וטל לייזר/ענת מוסברג

נועם קפלן, מנכ"ל מתוק וקל, וטל לייזר, מנכ"לית חדשנות מעשית, הוקפו השבוע בעשרות סלבריטאיות חנוטות בבגדי ספורט. הסיבה למסיבה הייתה השקת המותג Fit4style הכולל משקאות חלבון חמים וספריי אנרגיה שנולדו בשיתוף חברת חדשנות מעשית. הלוקיישן הנבחר, ריבר סייד, הוסב לאולם כושר עם פינות אימונים ולטובת הרעבים הוצב מזנון בריאות. קפלן אמר שכחברת מזון מסורתית, הם משיקים לראשונה קטגוריה חדשה של משקאות חלבון חמים ונכנסים לקטגוריית האנרגיה הנשלטת על ידי חברות מחו"ל באמצעות חדשנות עם תרסיסי אנרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully