וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב צולר פורש מביטוח ישיר עם 56 מיליון שקל

שירות גלובס

5.2.2018 / 12:45

ימשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה עד למציאת מחליף. צולר: "ראיתי לנכון להחליט על יציאה לדרך חדשה לפני שאגיע למיצוי". היו"ר שנידמן: "רביב היה האיש הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון"

קריירה. ShutterStock
מנהל/ShutterStock

חברת איי.די.איי ביטוח הודיעה היום (שני) כי רביב צולר, מנכ"ל החברה ב-10 השנים האחרונות, ביקש לסיים את תפקידו. צולר ימשיך בתפקידו על למציאת מחליף במהלך החודשים הקרובים והשלמת תהליך חפיפה מסודר. דירקטוריון החברה מינה ועדת איתור אשר תפעל למציאת מחליף.

צולר (53), הצטרף לביטוח ישיר לפני כ-10 שנים לאחר כ-9 שנים במהלכן ייסד וכיהן כמנכ"ל נס טכנולוגיות. צולר הוביל את ביטוח ישיר  בעשור האחרון דרך מספר אבני-דרך עיקריות, לרבות השקעתה של קרן באטרי האמריקאית בשנת 2012 והנפקת החברה בבורסה בתל-אביב בשנת 2013. צולר הוביל את צמיחתה של איי.די.איי  והפיכתה לאחת מהחברות המובילות במשק.

לצד פיתוח עסקי החברה, במהלך תקופתו של צולר החברה פיתחה את ערוצי השיווק, מכירה ושירות הדיגיטליים והפכה לאחת החברות המתקדמות בישראל ברמה הטכנולוגית. עובדי החברה בחרו בה לאורך שנות כהונתו כאחת החברות הטובות לעבוד בהן, והיא מדורגת באופן קבוע בשנים האחרונות במקומות הראשונים במדדי איכות השירות אותם מפרסם אגף שוק ההון במשרד האוצר.

מוקי שניידמן, יו"ר החברה, מסר: " קבוצת בטוח ישיר נפרדת מרביב צולר לאחר 10 שנות עשייה, בתודה גדולה ובברכת הצלחה. רביב היה האיש הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון. ניהולו החכם, המוקפד והמסור, ביחד עם צוות ההנהלה והעובדים המצוינים של ביטוח ישיר, אפשרו לחברה להציע ללקוחותיה מוצרי ביטוח מעולים, ללא מתווכים, ובמחירים תחרותיים במיוחד. הגידול העקבי בכמות הלקוחות, במחזור המכירות והכפלת שווי החברה פי עשרה בתקופת כהונתו מעידים על הצלחתו הגדולה".

רביב צולר, מנכ"ל החברה, מסר: "הייתה לי זכות גדולה והנאה לנהל את חברת ביטוח ישיר במשך תקופה משמעותית, במהלכה הצלחנו להחדיר לתחום הביטוח טכנולוגיות מודרניות ושיטות שיווק חדשניות והעיקר, להציע לציבור מוצרים מעולים במחירים תחרותיים עם שירות ללא פשרות. ראיתי לנכון להחליט על יציאה לדרך חדשה לפני שאגיע למיצוי, ואני מודה מקרב לב להנהלת החברה ולעובדיה, לחברי מועצת המנהלים ולמוקי ודורון שינידמן, כולם, וכל אחת ואחד מהם, במקצועיותם ומסירותם, אשר אפשרו וימשיכו לאפשר את ההצלחה וצמיחתה של החברה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully