וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא גליל מצטרפת למבצעי ה-Buy Back: מבקשת לרכוש 3% ממניותיה במחיר של 11 דולר למניה

אלי דניאל

25.11.2002 / 9:05

המחיר אותו מציעה דלתא גבוה ב-19% ממחירה בנאסד"ק ומשקף לה שווי של 207 מיליון דולר; ההיקף ההשקעה ברכישת המניות - כ-6.2 מיליון דולר



חברת דלתא גליל , העוסקת בייצור בגדי הלבשה תחתונה וביגוד לשעות הפנאי, מצטרפת לגל ההולך וגדל של חברות המבצעות רכישה עצמית (Buy Back) של מניותיהן. החברה מבקשת לרכוש מבעלי המניות שלה 565 אלף מניות, המהוות 3% מהון המניות, לפי מחיר של 11 דולר למניה ובתמורה כוללת של כ-6.2 מיליון דולר.



המחיר אותו מציעה החברה גבוה בכ-19% ממחיר המניה הנוכחי בבורסת הנאסד"ק בארה"ב ובכ-14% ממחיר המניה בבורסה של תל אביב, והוא משקף לחברה שווי של כ-207 מיליון דולר, מעט יותר מההון העצמי, העומד על כ-204 מיליון דולר.



דב לאוטמן, יו"ר הדירקטוריון ובעל השליטה בחברה, הודיע כבר על כוונתו להיענות להצעת הרכש. לאוטמן מחזיק 4.6 מיליון מניות, וגם חברת שרה לי (Sara Lee), המחזיקה 3.3 מיליון מניות, הודיעה על כוונתה להיענות להצעה. לפיכך, ללאוטמן מובטח כי הוא יצליח למכור לחברה לפחות 138 אלף מניות בתמורה לכ-1.5 מיליון דולר.



עם השלמת הצעת הרכש יהיו בידי דלתא גליל מניות רדומות בשיעור של כ-7.7% מהון המניות שלה, מה שיאפשר לה להכניס בעתיד משקיעים נוספים, בדומה למהלכים אותם היא ביצעה בשנים האחרונות כשהקצתה מניות ל-Wafra לפי מחיר של 21 דולר למניה. יצוין כי המהלך בו נוקטת כעת דלתא יאפשר לה להציג בעתיד תשואה גבוהה יותר על הונה העצמי.



דלתא גליל הציגה ברבעון השלישי של השנה הכנסות בהיקף של 151.9 מיליון דולר - עלייה של 15% לעומת הכנסות הרבעון השני של השנה ו-2% מעל הכנסות הרבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השלישי ב-10.7 מיליון דולר והרווח הנקי הגיע ל-6.6 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully