וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר פרי, לשעבר סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשות הדואר, מונה למנכ"ל בזקכל

עינב בן יהודה

25.11.2002 / 11:04

לפני שבוע וחצי הודיע דירקטוריון החברה על מינויו של סמנכ"ל הכספים, זהר חורי, לתפקיד המנכ"ל; מבזק, החברה אם, נמסר היום כי מינויו של חורי היה זמני



דירקטוריון חברת בזקכל תקשורת אישר אתמול את מינויו של עופר פרי לתפקיד מנכ"ל החברה. פרי ייכנס לתפקידו בקרוב ויחליף את משה מיץ, מנכ"ל בזקכל היוצא, אשר מונה לסמנכ"ל המגזר העסקי בחטיבת הלקוחות של סלקום.



בשלוש השנים האחרונות משמש פרי כסמנכ"ל לשיווק ומכירות ברשות הדואר. קודם לכן מילא שורת תפקידים בכירים בבזק ובין השאר היה מנהל אגף המכירות ומנהל האגף לשיווק עסקי. לפרי תואר במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.



לפני כשבוע וחצי הודיעה חברת בזקכל על מינויו של זהר חורי, סמנכ"ל הכספים, לתפקיד המנכ"ל. היום טוענים בבזק, החברה האם, כי חורי, שהיה חבר בצוות ההקמה ומשמש מ-1999 כסמנכ"ל הכספים והכלכלה של החברה, מונה לתפקיד באופן זמני בלבד.



מינויו של פרי אמור לעבור לוועדה לאישור מינויים במגזר הציבורי בראשותו של השופט בדימוס יצחק רביבי. פרי התמודד על התפקיד מול יוסי ז'רז'בסקי, לשעבר סמנכ"ל השיווק של כלל ביטוח, ומשה אברהם, לשעבר סמנכ"ל ברב בריח.



בזקכל תקשורת, החברה הבת של בזק, המספקת פתרונות תקשורת למגזר העסקי, דיווחה על הכנסות של כ-170 מיליון שקל ב-2001. הרווח הנקי הסתכם בכ-6 מיליון שקל והרווח התפעולי נאמד בכ-11 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully