וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה זאת בעצמה: כשאופירה אסייג הפכה צמיג של מכונית לאקססורי נוצץ

15.2.2018 / 8:20

טרנד ה"עשה זאת בעצמך" שוטף את ישראל והסלבס הגיעו להשקת חנות הקונספט Makers כדי ליצור דברים בעצמם. גיא הוכמן יצא לקניון שרונים ושמע ממרינה קבישר מתי היא מחליטה לעשות דברים בעצמה וקיבל סדנה פרטית מלירן כוהנר ושיר מורנו. צפו

צילום מסך

לפעמים אנחנו מפתיעים את עצמנו ביכולות שלנו, ומגלים על עצמנו דברים שלא ידענו. אחד הטרנדים הלוהטים בעולם הוא ה-DIY, כלומר Do It Yourself, שבו לוקחים חומרים יומיומיים ויוצרים בעזרתם אקססוריז או מוצרים עם טוויסט. בעידן הרשתות החברתיות שבו כל דבר מצולם ומשותף, השילוב בין דקורציה ועיצוב לבין שיתוף היצירות שלנו הוא מתבקש.

בקניון שרונים הושקה חנות הקונספט Makers, שבה אתם באמת יכולים לעשות זאת בעצמכם, או לחילופין לקחת את "המסלול המהיר" ולרכוש ממבחר המוצרים הייחודיים בחנות. מהי Makers? זוהי חנות קונספט מטעם מתחם שרונים לעיצוב והכנה אישית של מוצרים ייחודיים לבית, למשרד, מוצרי נייר וגאדג'טים. לא מדובר בעצמים זולים למראה, אלא בהכנה מוקפדת ומדוקדקת בהנחיית מעצבים, מחומרי גלם איכותיים.

מי יכול לעצב לעצמו? כל אחד. הרעיון ב-Makers הוא שאין צורך בידע מוקדם. אתם פוטרים את עצמכם במשפט "יש לי ידיים שמאליות"? בסיום הסדנה תופתעו לגלות שבתוך שלוש שעות אתם תהיו מסוגלים לעצב לעצמכם רהיט או כלי שלא חשבתם שאתם יכולים. לכבוד השקת החנות יצא גיא הוכמן מי מהסלבס עם "ידיים שמאליות" ומי עושה הכול בעצמו. צפו.

מרינה קבישר בהשקת חנות MAKERS בקניון שרונים. לנס הפקות,
מרינה קבישר בהשקת חנות MAKERS בקניון שרונים/לנס הפקות
לירן כוהנר עם שיר מורנו בהשקת חנות MAKERS בקניון שרונים. לנס הפקות,
שיר מורנו ולירן כוהנר עושות זאת בעצמן/לנס הפקות
חנות עשה זאת בעצמה MAKERS בקניון שרונים. ירון וינברג,
MAKERS בקניון שרונים/ירון וינברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully