וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה חגגה משפחת שמלצר בתל אביב

רונית מטיאס

14.2.2018 / 9:51

וגם: איזה פיתוח אופנתי השיקה המדענית שעשתה אקזיט, איפה נפתח האירוע השנתי של סוכנות דוגמניות והחבר הוותיק של בר רפאלי בקמפיין של קרולינה למקה

מה שבטוח ביטוח

אסי עתליה וטובי שמלצר. מקור יפה אפרתי,
אסי, עתליה וטובי שמלצר/מקור יפה אפרתי

משפחת שמלצר חגגה בהיכל שלמה בתל אביב עשור לחברת שלמה ביטוח. עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה ריגשה כשאמרה שהיא מתרגשת לראות את חלומותיו של שלמה ז"ל מתגשמים גם לאחר מותו.

עידו ושרית חג'ג'. יח"צ,
עידו ושרית חג'ג'/יח"צ

טובי שמלצר, משנה למנכ"ל ומבעלי הקבוצה סיפר על תחילת דרכו בעולם הביטוח כשסיפר לאביו שברצונו לפתוח סוכנות ביטוח. אורי אמיר, מנכ"ל שלמה ביטוח, סיכם את 2017 וסיפר על התוכניות לעתיד להכנס לתחומי הבריאות, התעשייה, הרפואה ועוד.

אייל קיציס הנחה והודיע לכולם שהם מפסידים את ארץ נהדרת. בחלק האומנותי הוקרן סרט על פועלו של שלמה שמלצר, ישי לוי שר את תודה, ומשה פרץ ועברי לידר העלו מופע משותף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
seperator

טונה בגלריה

שלמה נחליאלי, גרג בנזון , ג'אלה פקזון , שארילו מארזו ומינארד מנאלאק. אדיבות שמרית מענת צרפק,
שלמה נחליאלי, גרג בנזון, ג'אלה פאקזון, שארילו מארזו, מינארד מנאלאק/אדיבות שמרית מענת צרפק

חברת century pacific הבינלאומית חגגה את חדירתה לשוק הישראלי עם מותג century tuna על בראנץ' בגלריה LUMAS בתל אביב. המוצרים יופצו בארץ בשיתוף פעולה עם קבוצת יבנה מוצרי מזון, המשמשת כבסיס לוגיסטי וטכני ואחראית על ייבוא הטונה, הפצתה ושיווקה בארץ. בחברת century pacific, הפועלת כבר יותר מ- 30 שנה, אמרו כי ישראל נתפשת כמעצמת טונה שהצריכה היומית בה הולכת וגדלה, לכן החליטו להכנס לשוק הישראלי בשיתוף עם קבוצת יבנה המנוסה בשוק הישראלי.

seperator

פועלים ומתרימים

ארנון תורן, דניאל בסן ואריק פינטו. אביב גוטליב,
ארנון תורן, דניאל בסן ואריק פינטו/אביב גוטליב

בנק הפועלים, באמצעות פועלים בקהילה, השיק בשיתוף קניוני עזריאלי את יריד העמותות בקניונים. במסגרת היריד יציעו 22 עמותות מכל הארץ למכירה מוצרים פרי עבודת ילדים, בני נוער ומבוגרים חברי העמותה. היריד יפעל 5 שבועות, כשבכל שבוע יפעל בקניון אחר, למשך יומיים בכל קניון (רמת גן, תל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע). כל ההכנסות קודש לעמותות ולעסקים החברתיים המשתתפים.

seperator

מעצבים בשרונים

מרינה קבישר, ציפי רפאלי, אור קופרלי ולאה שנירר. לנס הפקות,
מרינה קבישר, ציפי רפאלי, אור קופרלי ולאה שניידר/לנס הפקות

אור קופרלי, מנכ"ל ובעלים מתחם שרונים, חנך את MAKERS- חנות הקונספט הראשונה שנפתחה בהשקעה של 2.7 מיליון שקל. החנות היא פרי פיתוח של מתחם שרונים ומציעה מוצרי עיצוב, סדנאות made by me ופתרונות לחובבי העיצוב. החנות מהווה בשורה בשוק הקמעונאי ומיזם חדש הנותן מענה לבעיית הריטייל בקניונים.

במשיקים: זכי שלום, מבעלי קבוצת חצי חינם; מוטי קופרלי, מנכל הקבוצה; אורית שלום בג, סמנכ"לית שיווק ומבעלי רשת חצי חינם; חיים סקאל; פאר נדיר ועוד.

seperator

גבר גבר

רמי אקסמן, מרטין קופר ובריאן ליידן. יח"צ,
רמי אקסמן, מנהל שיוק קלאבמן, מרטין קופר ובריאן ליידן, מנכ"לים שותפים בברייסון שיווק/יח"צ

חברת ברייסון שיווק, השיקה בארץ את מותג club man - מותג אמריקני המוביל 20 שנה בתחום זקני גברים. בריאן ליידן, מנכ"ל החברה, אמר כי בשנים האחרונות הפך הזקן לחלק בלתי נפרד מהטיפוח הגברי. את מותג club man החל הרוקח הצרפתי אד פינאוד שרקח פורמולות טבעיות לפני למעלה מ-200 שנה.

seperator

דוגמניות על המים

מריה דומרק, איציק חסון, עומרי יערי ואנה זק. יח"צ,
מריה דומרק, איציק חסון, עומרי יערי ואנה זק/יח"צ

איציק חסון, מבעלי מסעדת על המים בהרצליה פיתוח, אירח את האירוע השנתי של סוכנות הדוגמנות ITM. בקולינריה - סושי של השף מאור כהן באנטרטיינמנט - אלפא מיוזיק דיג'יי.

seperator

אוטו טוב

אבישי לוי, אבי זינו, משה כהן. יח"צ),
אבישי לוי, אבי זינו ומשה כהן/יח"צ)

אבי זינו, מנכ"ל "א.ד.י מערכות", נציגת הקונצרן הדרום קוריאני MOVON בישראל, נתן חסות מרכזית לאירוע בחירת אוטו השנה של ישראל 2018 שהתקיים ב-Ray בתל אביב. באירוע התמודדו 51 דגמי רכב כשהזוכה הגדול היה וולבו xc60. זינו סיפר שלאחרונה הושקעו 5 מיליון דולר בהקמת 6 מרכזי שיווק והתקנה באירופה כשהמטה יהיה בבודפשט.

seperator

שובו של האסיר

טל אייל אורן בר גיל וג'מי מיקס. שוקה כהן
טל אייל, אורן בר גיל וג'רמי מקס/שוקה כהן

טל אייל, סמנכ"ל שיווק בלוסטון, ואורן בר גיל, סמנכ"ל שיווק קבוצת הודיס, הגיעו לווילה מפואת בסביון, כדי לפגוש את ג'רמי מיקס, שהובא לישראל על ידי מחלקת הטאלנטים של קבוצת בלוסטון כדי להצטלם עם בר רפאלי לקמפיין הקיץ של קרולינה למקה בווילה שהוסבה לאתר הצילומים.

seperator

רואים את העתיד

קירה רדינסקי ואלעד גולדנברג. אלעד ברנגה,
קירה רדינסקי ואלעד גולדנברג/אלעד ברנגה

ד"ר קירה רדינסקי, המדענית הראשית של איביי ישראל, שלפני מספר שנים ולפני גיל 30 כבר עשתה אקזיט לאיביי תמורת עשרות מיליוני דולרים, הציגה אתמול פיתוח טכנולוגי חדש באמצעותו צרכנים יוכלו לקבל מוצרים שיותאמו להם על סמך ההעדפות האישיות שלהם. יחד איתה הוביל את האירוע אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית באיביי ישראל, שהציג נתוני הזמנות ומכירות של ישראלים באיביי בשנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully