וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר לצרכן מציע לספקיו למכור בקונסיגנציה

אמיר טייג

25.11.2002 / 13:53

כך נודע ל-TheMarker; המשביר והבנקים הגיעו להסדר לפיו כל התקבולים של עסקות עבר יועברו להחזר חובות; ספק בכיר למשביר לצרכן: "לא הצלחנו להגיע להסכם עם המשביר כי הראש של הנהלה במכירת זארה"



המשביר לצרכן מציע לספקיו למכור בשיטת קונסיגנציה, כך נודע ל-TheMarker. על פי שיטה זו, ספק המחזיק במלאי ומקבל תשלום בעד מכירה בפועל ללקוח הסופי, בעת המכירה בלבד. המשביר צפוי לגבות עלות מסוימת על פי שיטת "קוסט פלוס". "הציעו לנו כמה שיטות להמשך הפעילות מול המשביר, מכירה בקונסיגנציה היא אחת מהן, השנייה היא קבלת תשלום במזומן מול כל מכירה", כך אומר אחד מספקיה הבכירים של המשביר לצרכן.



מכירה בקונסיגנציה מקטינה את הסיכון של המשביר לצרכן, שכן הוא אינו נושא בעלות המלאי, לא משלם מראש על סחורה שעשוי לא למכור, ומקבל עמלה קבועה על כל מכירה.



עוד נודע כי המשביר והבנקים הגיעו להסדר לפיו כל התקבולים בגין עסקות אשר התבצעו לפני ה-3 בנובמבר, שעה 14:00, עת קבלת צו הקפאת ההליכים, יירשמו לזכות חשבונות הבנק הישנים של המשביר וישמשו להקטין את יתרת החוב של המשביר כלפי הבנקים. כל התקבולים בגין עסקות אחרי התאריך הנקוב, יופנו לחשבונות החדשים אשר נפתחו לאחר קבלת צו הקפאת ההליכים וישמשו לתמיכה בפעילות השוטפת של המשביר לצרכן.



"הראש של מנהלי המשביר נמצא במשא ומתן למכירת זארה ולפיכך אנו מתקשים להגיע עם ההנהלה להסכם לגבי שיטת המכירה", אומר הספק ומוסיף, "בגלל זה אנחנו עדיין לא חזרנו לספק סחורה למשביר לצרכן, אשר ממשיך למכור רק מלאים".



"אנחנו עדיין מחכים לתוכנית ההבראה שהיתה אמורה להיות מוגשת אתמול. דחיית הגשת התוכנית ל-3 בדצמבר דוחה גם מעבר ליחסי מסחר נורמלים יותר עם המשביר", אומר הספק.



עוד מוסר הספק הבכיר כי הספקים עדיין לא קיבלו מהמשביר הזמנות המשך לעונות הקרובות. ללא הזמנות אלו, יתקשה המשביר להמשיך פעילותו כסדרה בעונות ההלבשה הקרובות.



הספק הבכיר מעריך כי אין למשביר סיכוי רב לצאת ממצבו הנוכחי, כל עוד ההנהלה הנוכחית אחראית לפעילות רשת החנויות. "תשתית האמון בין הספקים, העובדים הלקוחות ובין ההנהלה נפגעה אנושות. אולי קונה אשר ימנה הנהלה חדשה עשוי לשנות מצב זה", אומר הספק. לגבי עזרה מקרב המדינה, אומר הספק כי אינו רואה סיכוי לאפיק עזרה זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully