וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ומאסטרקארד סיכמו על שיתוף פעולה אסטרטגי

18.2.2018 / 15:13

כחלק מהיערכותו ליישום חוק שטרום, הגיע בנק הפועלים להסכם שיתוף פעולה עם ענקית התשלומים הגלובלית, מאסטרקארד. "מאסטרקארד מביאה לשותפות את היכולות המתקדמות בעולם, בעוד אנו בבנק הפועלים מביאים את ההיכרות המעמיקה והייחודית עם השוק הישראלי"

עופר קורן מבנק הפועלים, ארז יוסף COO בנק הפועלים, חוויאר פרז נשיא מאסטרקארד אירופה, אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים, אנדראש המברגר מנהל מאסטרקארד ישראל, עומר אונגר נציג מאסטרקארד ישראל.. אביב גוטליב,
עופר קורן מבנק הפועלים, ארז יוסף, COO בנק הפועלים, חוויאר פרז, נשיא מאסטרקארד אירופה, אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, אנדראש המברגר מנהל מאסטרקארד ישראל, עומר אונגר נציג מאסטרקארד ישראל/אביב גוטליב

נשיא מאסטרקארד אירופה, חאוויר פרז, מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו והמשנה למנכ"ל, ארז יוסף, נפגשו ביום חמישי על מנת לסכם את פרטי שיתוף הפעולה החדש בין ענקית התשלומים הגלובלית לבנק הפועלים. שיתוף הפעולה החדש מתבצע כחלק מהיערכות הבנק ליישום חוק שטרום, המחייב את הבנקים הגדולים להיפרד מחברות האשראי שבבעלותם.

שיתוף הפעולה יאפשר לבנק הפועלים להמשיך להציע ללקוחותיו הצעת ערך מתקדמת בכרטיסי אשראי, ובהמשך לפתח פתרונות נוספים בתחום התשלומים לרווחתם. אחד מהיתרונות החשובים של השותפות היא האפשרות להציע את מאסטרקארד במסגרת העבודה עם שלוש החברות המתפעלות את כרטיסי האשראי הישראליים - ישראכרט, ויזה כאל, ולאומיקארד.

"שיתוף הפעולה עם חברת מאסטרקארד העולמית, שהינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום אמצעי התשלום המתקדמים, יאפשר לנו להמשיך להציע לציבור הישראלי את הפתרונות הטובים ביותר, ולפתח מוצרים ושירותים המהווים בשורה אמיתית לציבור הרחב", אמר פינטו. "מאסטרקארד מביאה לשותפות את היכולות המתקדמות בעולם, בעוד אנו בבנק הפועלים מביאים את ההיכרות המעמיקה והייחודית עם השוק הישראלי, את בסיס הלקוחות הגדול ביותר במערכת הפיננסית ואת הגישה לחדשנות הישראלית פורצת הדרך באמצעות תכנית הפינטק של הבנק".

חאוויר פרז, נשיא מאסטרקארד אירופה, אמר כי "מאסטרקארד גאה להעמיק את השותפות רבת השנים עם בנק הפועלים, כחלק מהמחויבות לשוק הישראלי, לפיתוח ויצירת שוק תשלומים מתקדם, מאובטח ויעיל לצרכן הישראלי, תוך שימת דגש רב על טכנולוגיה מתקדמת, שירותי ערך מוסף וחדשנות מוצרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully