וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לפני שצבי שוכמן מבקש בונוס מבעלי מניות מטאלינק: מודיע כי רכש בשנה האחרונה 606 אלף מניות שלה

גתית פנקס

25.11.2002 / 17:23

את הרכישות האחרונות ביצע מסוף אוקבטובר ועד תחילת נובמבר תמורתן השקיע 61 אלף דולר; החברה הודיעה במקביל כי Wistron Nexus תשלב מוצריה בפורטפוליו הפתרונות שלה



יום לפני אסיפת בעלי המניות השנתית שלה מספקת מטאלינק שתי ידיעות: האחת, היא כי חברת Wistron Nexus תעשה שימוש במוצר ה-QAM VDSL של מטאלינק לצורך הרחבת פורטפוליו המוצרים והשירותים שהיא מציעה ללקוחותיה. ההודעה השנייה היא שצביקה שוכמן, יו"ר ומנכ"ל החברה, רכש 606.6 אלף מניות במהלך השנה האחרונה, מאז נובמבר 2001.



מהמסמכים שהגישה החברה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) עולה כי מאז ה-29 באוקטובר ועד תחילת נובמבר הוציא מכיסו שוכמן 61.3 אלף דולר לרכישת 30.5 אלף מניות, כך שכיום הוא מחזיק ב-27.1% ממניות החברה. יחד עם החזקתו של עוזי רוזנברג, ממייסדי החברה אף הוא ודירקטור בה, לשניים החזקה של 48.7% ממניות החברה (5 מיליון מניות לשוכמן ו-4 מיליון מניות לרוזנברג בקירוב).



יצוין כי שוכמן העביר לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) דו"ח אודות רכישת המניות כבר ב-6 לנובמבר אולם ההודעה מטעם מטאלינק מתפרסמת היום, כ-20 יום מאוחר יותר ו-24 שעות לפני אסיפת בעלי המניות השנתית של החברה שתתקיים במלון דניאל שבהרצליה מחר.



בעלי המניות יתבקשו באסיפה לאשר לשוכמן בונוס של 100 אלף דולר בגין תרומתו לחברה ב-2000, ולאשר תוספת של 40 אלף דולר לשנה לשכרו, כך שיקבל החל מה-1 בינואר 2002 באופן רטרואקטיווי שכר של 220 אלף דולר.



מטאלינק מתמחה בפיתוח שבבים המשובצים במודמים מהירים מסוג DSL והיא מתמקדת בעיקר במוצרי ה-HDSL וה-VDSL - טכנולוגיה המאפשרת העברה לא סימטרית וסימטרית של מידע בקצבים גבוהים במיוחד. במסגרת ההסכם עם Wistron Nexus (או בשמה הקודם, Acer Netxus), מטאלינק תספק לה את ה-QAM VDSL שיאפשר לה להרחיב את היצע מוצריה ופתרונותיה לפס רחב. שווי השוק של מטאלינק הוא כ-45 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully